کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تجمع سپرده گذاران میزان؛ این بار مقابل استانداری خراسان


کد خبر : ۱۲۷۳۴دوشنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸:۵۵۳۶۲۴ بازدید

برخی از سپرده گذاران موسسه اعتباری میزان در مقابل استانداری خراسان تجمع کردند و باز هم دست خالی به خانه بازگشتند.

تعداد این سپرده گذاران حدود 100 نفر بود و با نصب پلاکاردهایی در مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع کردند. موسسه میزان، از دی ماه گذشته، عملا ورشکست شد و سرمایه حدود یک میلیون سرمایه گذار تاکنون به آنها برگشت داده نشده است. یکی از این سرمایه گذاران معترض به خبرآنلاین گفت ماه هاست برای دریافت 4 میلیون تومان سرمایه خود، هر هفته به در بسته موسسه میزان مراجعه می کند و کسی پاسخگوی او نیست.

بیشتر این افراد، از سپرده گذاران خرد و با مبالغ پایین بودند. اکثر آنها زیر 5 میلیون تومان سپرده گذاری داشتند و حداکثر سپرده گذاری فردی آنها به 20 میلیون تومان نمی رسید.آنها با اعتراض به بلاتکلیف بودن سرمایه شان و اعتراض به اینکه با وجود انحلال موسسه میزان و تکلیف قانونی بانک صادرات برای پیگیری موضوع، هنوز وضعیت شان نامشخص است، از مسئولان استانداری خواستند تا به این مسئله رسیدگی کنند. 

به گزارش خبرنگار ما از مشهد، آنها طوماری با 1300 - 1400 امضا همراه خود داشتند که اعلام کرده بودند هم اکنون به پولشان نیاز دارند و درخواست بودند چون مسئولان قضایی اعلام كرده اند پرداخت مطالبات سرمایه گذاران، اولويت بندي می شود براي دریافت سرمایه اندک خود، تجمع کرده اند. پس از ساعاتی که از تجمع این اشخاص سپری شد، نماینده دفتر اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جمع این اشخاص حاضر شد و با تحویل گرفتن طومار، به آنها قول داد خواسته های این افراد را به مسئولان ذیربط منعکس کند. این تجمع از ابتدای ساعات اداری امروز تا اذان ظهر ادامه داش و در نهایت، این سرمایه گذاران بدون روشن شدن قطعی وضعیتشان، متفرق شدند.
 

t7wmb1rcwny6lnhujy5.jpg

dqfq95hpvmggvskyo05v.jpg

zg49y88zswuriqtd7a8.jpg

mhaxdp8p0yoxu0xnbg6.jpg

4yvg9mmx3rvxasklekok.jpg

axxk1c6t9mdu30yw1roa.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها