کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مینی لپ‌تاپی کمیاب از خانواده سامسونگ


کد خبر : ۱۲۵۲یکشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۵:۵۸۲۸۶۶ بازدید

مدل N100S-E02NG از مینی لپ‌تاپ‌های کمیاب موجود در بازار داخلی است.
مینی لپ‌تاپی کمیاب از خانواده سامسونگمینی لپ‌تاپی کمیاب از خانواده سامسونگ

این مینی‌لپ‌تاپ که از خانواده سونی است، دارای یک نمونه 1/10 اینچی است که تنها 3/1 کیلوگرم وزن دارد.در مورد قابلیت‌های فنی این مینی‌لپ‌تاپ باید بگوییم که این دستگاه دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده تک هسته‌ایIntel Atom N2102 با فرکانس GHz و1.6 به همراه پردازشگر گرافیکی Intel GMA است. 

این پردازنده، جزو رده پردازنده‌های سطح پایین محسوب می‌شود، به همین دلیل N102 تنها توانایی انجام کارهای سبک روزانه مانند مرورگری اینترنت و کار با نرم‌افزارهای آفیس را دارد و نباید از آن انتظار اجرای بازی‌های سه‌بعدی یا تماشای ویدئوهای Full HD را داشت. در مورد صفحه نمایش هم باید بگوییم که سامسونگ روی N102 یک صفحه نمایش 1/10 اینچی با دقت WSVGA یعنی 1024×600 قرار داده است. 

از لحاظ تعداد پورت‌ها هم  تنها دو پورت USB 2.0 روی این دستگاه قرار داده شده است که به همراه خروجی VGA و جک هدفون و میکروفون، می‌توانند نیازهای روزمره کاربران را تامین کنند. علاوه بر اینها، یک کارت‌خوان نیز در قسمت جلویی دستگاه تعبیه شده است. از دیگر امکانات سخت‌افزاری N102 می‌توان به Wi-Fi و بلوتوث 0/2 اشاره کرد که برای کاربران امکان برقراری ارتباط بی‌سیم را فراهم می‌کند. این مینی لپ‌تاپ همچنین دارای دو اسپیکر است که کیفیت و میزان صدای تولید شده توسط این بلندگوها در حد مطلوبی است. با وجود این، اگر جزو کسانی هستید که به موسیقی زیاد گوش کرده یا ویدئو تماشا می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم که از بلندگوهای خارجی یا هدفون استفاده کنید.

N102 همانند اکثر نت‌بوک‌ها، شارژدهی باتری بسیار بالایی دارد. به طوری‌که در شرایط عادی حدود 7 ساعت و در شرایط سخت حدود 4ساعت شارژدهی می‌کند.این مینی لپ‌تاپ فاقد درایو نوری، فاقد مودم و بلوتوث داخلیCard Reader Webcam LAN WiFi VGA Port است. قیمت در نظر گرفته شده برای این دستگاه در حدود 830 هزار تومان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها