کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برندگان و بازندگان بازار گوشي‌هاي هوشمند کدام‌ها هستند؟


کد خبر : ۱۲۴۲یکشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۲:۱۷۳۳۰۹ بازدید

شرکت سامسونگ با عرضه مدل‌های جدید گوشی از جمله گلکسی اس چهار، فروش گوشی‌های هوشمند خود را در جهان افزایش داد.
برندگان و بازندگان بازار گوشي‌هاي هوشمند کدام‌ها هستند؟برندگان و بازندگان بازار گوشي‌هاي هوشمند کدام‌ها هستند؟

به گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز، شرکت سامسونگ همچنان سلطه خود را بر بازار گوشی‌های هوشمند تلفن همراه حفظ کرده است.پیش‌بینی مي‌شود سود ناخالص این شرکت در سه ماهه سوم امسال به هفت میلیارد یورو برسد که از افزایش بیست و پنج درصدی سود در مقایسه با سال گذشته حکایت خواهد داشت.حجم کلی معاملات سامسونگ در سه ماهه سوم امسال به 40 میلیارد و 300 میلیون یورو خواهد رسید.

عرضه مدل‌های گوشی‌های جدید تلفن همراه از جمله گلکسی اس چهار و چندین مدل گوشی هوشمند ارزان قیمت علل اصلی رونق عملکرد مالی این شرکت است. طی سه ماه اخیر سامسونگ 16 میلیون گوشی گلکسی اس چهار فروخته است. اما شرکت اپل با تولید گوشی‌های پنج اس و پنج سی به دنبال تصرف کامل بر بازار گوشی‌های هوشمند و رقابت با سامسونگ است. این شرکت پیش‌بینی کرده است در سه ماهه سوم سال جاری حجم کلی معاملاتش به بیست و هفت میلیارد یورو برسد. تحلیلگران پیش‌بینی مي‌کنند اپل تا پایان سال سیزده میلیون گوشی آی‌فون اس پنج بفروشد.

اما بازنده اصلی بازار گوشی‌های هوشمند در این بین شرکت اچ تی سی است. این شرکت متحمل هفتاد و چهار میلیون یورو زیان مالی شده است. فروش گوشی‌های این شرکت طی یک سال 33 درصد افت کرده است. میزان زیان مالی این شرکت بیش از پیش‌بینی‌ها اعلام شده است.اچ تی سی قادر به رقابت با غول‌هایی چون سامسونگ و اپل نیست. سهم این شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند در جهان به 2/6 دهم درصد رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها