کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز پیش‌فروش رنو کپچر تا چند روز آینده از سوی ایران‌خودرو


کد خبر : ۱۲۳۰۱شنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸:۳۰۱۳۱۹۱۵ بازدید

ایران‌خودرو تا چند روز آینده محصول جدید خود را پیش‌فروش خواهد کرد که به بررسی مختصری از این خودرو جدید خواهیم پرداخت .
آغاز پیش‌فروش رنو کپچر تا چند روز آینده از سوی ایران‌خودروآغاز پیش‌فروش رنو کپچر تا چند روز آینده از سوی ایران‌خودرو

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند،در پي تقاضاي روزافزون مشتريان براي استفاده از خودرويي با ويژگي ھاي تركیبي جمع و جور بودن خودروھاي بدون صندوق و داشتن ظاھر پر ابھت و جذاب خودروھاي شاسي بلند، شركت ايران خودرو اقدام به ارائه محصولي جديد از گروه خودروسازي رنو نموده است.

پس از سالھا فعالیت مستمر با شركت رنو و پس از عرضه خودروھاي با كیفیت رنو تندر و تندر پیكاپ ( وانت تندر ) اين بار يك خودروي مدرن و به روز ديگر از محصولات شركت رنو در معرض استفاده مشتريان محترم شركت ايران خودرو قرار گرفته است. در ادامه برخي از مھمترين ويژگي ھا و مشخصات اين محصول جدید خدمت شما متقاضیان محترم ارائه مي شود. امید است تا ھمچون ھمیشه با ھمكاري شما بزرگواران بتوانیم پاسخگوي نیاز مشتريان محترم ايران خودرو باشیم. 

شاسی بلند جمع و جور شهری رنو به نام كپچر بسيار زيبا و جذاب است. ظاهر پرغرور و جدي اين خودرو با اختلاف رنگ بدنه با سقف خودرو بر زیبایی کپچر افزوده است. طیف وسیعی از امکانات برای این خودرو به صورت استاندارد تعريف شده است تا راحتي بيشتري براي سرنشينان خود فراهم كند و حس لوكس بودن و لذت رانندگي را منتقل نمايد. اين خودرو جاداري يك خودروي شاسي بلند و چابكي يك خودروي كوچك سواري را در هم آميخته و بعنوان يك خودروي نو با طراحي متفاوت، سبك زندگي نويني را به شما خواهد بخشيد.
 
مزاياي خودروي كپچر : 

  1. طراحي اسپرت بيروني
  2. برند اروپايي
  3. برخورداري از موتور قدرتمند با تكنولوژي توربوشارژ
  4. برخورداري از گيربكس دو كلاچه


آشنایی با خودروي کپچر

خودروي كپچر در دسته بندي خودروھا از منظر ابعادي يك خودروي شاسی بلند جمع و جور شھری يا به اصطلاح كراس اوور به حساب مي آيد. در واقع اين خودرو جاداري يك خودروي شاسي بلند و چابكي يك خودروي كوچك سواري را در ھم آمیخته و داراي ظاھري بسیار زيبا و جذاب است كه اختلاف رنگ بدنه با سقف خودرو نیز بر زیبایی ظاھري اين خودرو افزوده است.

tch1hkjprylc428foee4.jpg


عمده مزيت و برتري اين خودرو در قیاس با ساير خودروھاي رقیب برخورداري از موتور بسیار قدرتمند و پرتوان توربوشارژ ھمراه با مصرف بسیار پايین سوخت است كه با ھمراھي يك گیربكس دوكلاچه اتوماتیك سواري بسیار نرم و لذت بخشي را براي سرنشین فراھم خواھد كرد. در اين خودرو طیف وسیعی از امکانات به صورت استاندارد تعريف شده است تا راحتي بیشتري براي سرنشینان خود فراھم كند و حس لوكس بودن و لذت رانندگي را منتقل نمايد.


22smta8f75kl0exhgxcy.jpg


برخی از افتخارات این خودرو :

داراي 5 ستاره ايمني از EuroNCAP

فروش 255.000 دستگاه در مدت 20 ماه در اروپا

سومین SUV سال 2014 در اروپا

اولین SUV سال 2015 در فرانسه

بھترين خودرو در نمايشگاه 2013 در سئول

فروش 1000 دستگاه در کشور كره در مدت 7 دقیقه

خودرو سال 2014 در كره

خودروی پر فروش برند رنو در سال 2014


xa172e7n4ukm82prks.jpg


برخی از ویژگی هاي این خودرو :

خودرويي كاربردي ھمراه با نوآوري، زيبا و برازنده

جمع و جور و يك كراس اور غیرتھاجمي

يك خودروي مدرن، بروز، شیك و باھوش

خودروي امن طبق استاندارھاي روز اروپا v خودرويي جادار ،شیك و جذاب

تولید رنو در سايت والادولید اسپانیا


آشنایی با موتور این خودرو :

موتورH٥FT يكي از جديد ترين و مدرن ترين موتورھاي رنو مي باشد كه داراي 4 سیلندر و ١٦ سوپاپ بوده و با داشتن توربو شارژ توانسته با حجم موتور ١٢٠٠ سي سي توان ١٢٠ اسب بخار را فراھم آورد. توربوشارژ اين خودرو در محدوده دور موتور 2000 دور در دقیقه وارد مدار شده و حداكثر خروجي توان موتور از اين دور قابل دسترسي است. لازم به ذكر است كه دور موتور 2000 معمولاً از دنده ١ به بعد در دسترس قرار مي گیرد و اين بدين معني است كه حداكثر توان موتور را به محض خروج از دنده يك و در دنده دو خواھیم داشت و در نتیجه خودرو بسیار سريع شتاب گرفته و در صورت نیاز به حركت پرشتاب مي تواند بسیار لذت بخش باشد و به سرعت به نیاز راننده پاسخ دھد.

ضمن اينكه 90% قدرت موتور در دنده يك و دور موتور 1500 قابل دسترسي خواھد بود بنابراين در شتاب گیري و حركت اولیه خودرو بسیار چابك خواھد بود. اين امر بدلیل استفاده از تكنولوژي VVT در اين موتور است.

در طراحي موتور اين خودرو رنو از اصول طراحي موتور خودروھاي فرمول يك خود بھره برده است و از آلومینیوم براي ساخت آن استفاده شده است و ھمانطور كه مستحضريد رنو ھمه ساله در بین خودروھاي مسابقات بین المللي فرمول يك جزو برترين ھا بوده است.

رنگ های قابل عرضه توسط ایران خودرو :


6hjmjfwhxsxxz1xy9o.png


آشنایی با گیربکس این خودرو :

گیربكس اين خودرو از مدل EDC است كه يكي از بروزترين گیربكس ھاي اتوماتیك دو كلاچه مي باشد .اين گیربكس از نوع ٦ سرعته بوده و دنده ھاي زوج بر روي يك كلاچ و دنده ھاي فرد بر روي كلاچ ديگر قرار دارند. اين تكنولوژي باعث مي شود كه تعويض دنده ھا در اين خودرو بسیار به نرمي و رواني صورت گیرد و ھیچگونه احساس وقفه و تأخیري در تعويض دنده احساس نشود.


جدول مشخصات فنی کپچر :
 

fze3er0fe64jrwmdclht.png

 

qjvzkddg7xi81yihu1nz.png


شرایط فروش رنو کپچر تا چند روز آینده در ایران جیب منتشر خواهد شد .
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها