کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

از اعلام قیمت محصولات برلیانس در چین معذورم


کد خبر : ۱۱۹۴۴سه شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶:۴۴۶۳۸۱ بازدید

رئیس هیأت مدیره شرکت برلیانس با بیان اینکه سال آینده ۶۰ هزار دستگاه از محصولات این شرکت در ایران تولید خواهد شد، گفت: در مورد میزان سرمایه گذاری و قیمت این محصولات در چین نمی توانم صحبتی کنم .
از اعلام قیمت محصولات برلیانس در چین معذورماز اعلام قیمت محصولات برلیانس در چین معذورم

چیو می امروز در مراسم آغاز خط تولید 4 محصول شرکت برلیانس با اشاره اینکه این شرکت همکاری 10 ساله ای با شرکت بی ام وی آلمان دارد، اظهارداشت: بازار صادراتی محصولات شرکت برلیانس حدود 80 کشور است . 

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه در کنار این  محصولات ون شرکت برلیانس با مشارکت تویوتا و محصولات دیگر این شرکت با همکاری بی ام و آلمان حضور ما را در بازارهای بین المللی افزایش یافته است، افزود:  درمجموع  حدود 90 هزار دستگاه از خودروهای ما در جهان استفاده می‌شوند.

رییس هیات مدیره  شرکت خودروسازی برلیانس در پاسخ به این پرسش که  آیا برلیانس می‌تواند دیگر خودروسازان چینی مانند لیفان و چری را در جریان رقابت در بازار ایران محدود کند، گفت: من در مورد کیفیت لیفان نمی‌توانم صحبت کنم، اما برلیانس خاص تر از دیگر خودروسازان چینی است.

وی با بیان این‌که سال آینده 60 هزار دستگاه از محصولات برلیانس در ایران تولید خواهد شد، اظهارداشت: با افزایش حجم تولید در 2016 حدود 100 هزار دستگاه از این خودروها در ایران تولید می‌شود.

جیومی در خصوص میزان سرمایه‌گذاری شرکت برلیانس هم با اعلام اینکه نمی‌توانم در این رابطه صحبت کنم، گفت: در همکاری مشترک خود با سایپا تمرکز بیشتری بر انتقال تکنولوژی و تامین قطعات خودروها داریم .

رییس هیات مدیره  شرکت خودروسازی برلیانس از اعلام قیمت های 4 محصول شرکت برلیانس در بازار چین خودداری کرد .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها