کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بانک مهر اقتصاد و موسسه آرمان در حال اخذ مجوز


کد خبر : ۱۱۹۰۲دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷:۰۳۱۱۲۰۹ بازدید

معاون نظارتی بانک مرکزی با اعلام اینکه بانک مهر اقتصاد و موسسه آرمان در حال حاضر مجوز بانک مرکزی را ندارند، گفت: این دو بانک و موسسه در حال ...

معاون نظارتی بانک مرکزی با اعلام اینکه بانک مهر اقتصاد و موسسه آرمان در حال حاضر مجوز بانک مرکزی را ندارند، گفت: این دو بانک و موسسه در حال گرفتن مجوز هستند.

مید تهران فر معاون نظارتی بانک مرکزی با حضور در برنامه پایش درباره مؤسسات مالی مجاز گفت: ما اسامی مؤسسات مالی مجاز را در سایت بانک مرکزی گذاشته‌ایم. از مؤسسات غیر مجاز ما تعداد زیادی را شناسایی و تعداد زیادی را نیز هنوز شناسایی نکردیم ، این مؤسسات در کشور پراکنده هستند .

وی گفت: برای اینکه مردم ما بدانند چه مؤسساتی مجاز هستند ما اسامی مؤسسات مالی مجاز را در رسانه‌ها و سایت بانک مرکزی اعلام می‌کنیم . لیست بانک‌ها و مؤسسات مالی مجاز هر از گاهی به روز می‌شود .

تهران فر در پاسخ به این سؤال که آیا موسسه فرشتگان دارای مجوز از بانک مرکزی است گفت : موسسه فرشتگان در موسسه آرمان ادغام شده ، اکنون موسسه فرشتگان وجود ندارد بلکه موسسه اعتباری آرمان هست . موسسه مالی و اعتباری آرمان هم اکنون مجوز ندارد ولی تا چند وقت دیگر مجوز می‌گیرد .

تهران فر افزود : موسسه اعتباری آرمان در حال گذراندن برخی مقرراتی است که بانک مرکزی به این موسسه تحمیل کرده تا بتواند مجوز خود را دریافت کند .

وی در پاسخ به این سؤال که چرا موسسه آرمان هم اکنون جمله " تحت نظارت بانک مرکزی را می‌نویسد " گفت : نه این موسسه این جمله را دیگر بکار نمی‌برد ، تا دو سال پیش می‌نوشتند ولی از دو سال پیش به این طرف نمی‌نویسند .

معاون نظارتی بانک مرکزی  گفت : بانک مهر اقتصاد نیز مانند موسسه آرمان همین حالت را دارد و در حال گرفتن مجوز است ولی هم اکنون مجوز ندارد . فکر می‌کنم چهار یا پنج موسسه و بانک هستند که در جریان گرفتن مجوز اند .

وی در پاسخ به این سؤال که هر کدام از مؤسسات زیر آیا از بانک مرکزی مجوزی دارند یا خیر گفت :

بانک آینده : مجوز دارد

موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج : مجوز ندارد

موسسه اعتباری کوثر : مجوز دارد

موسسه اعتباری عسکریه : مجوز دارد

موسسه اعتباری توسعه : مجوز دارد

موسسه مالی اعتباری میزان : مجوز ندارد از اول هم مجوز نداشته است .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها