کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کرایه وانت و 7 گروه ماشین آلات عمرانی گران شد


کد خبر : ۱۱۷۷۷سه شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵:۳۹۳۲۱۰ بازدید

مرکز آمار ایران با اعلام نتایج آمارگیری از کرایه 7 گروه ماشین آلات عمرانی، از افزایش کرایه انواع ماشین سواری، کامیون و وانت در نیمه دوم ...

مرکز آمار ایران نتایج آمارگیری از کرایه ماشین‌ آلات منتخب مورد استفاده در طرح‌ های عمرانی کشور در نیمه دوم سال ۱۳۹۳ را منتشر کرد. بر این اساس، کرایه بیشتر ماشین الات مورد استفاده در این بخش افزایش یافته است.

گروه ماشین‌آلات حمل و نقل

این گروه شامل ۱۸ قلم از انواع ماشین سواری، وانت، کامیون کمپرسی، تانکر آبپاش و تراکتور است. مقایسه اقلام این گروه با دوره قبل نشان می‌دهد که متوسط کرایه ساعتی تمامی اقلام آن دارای افزایش بوده‌اند.

گروه جرثقیل‌ها

این گروه شامل ۱۲ قلم از انواع جرثقیل است. مقایسه اقلام این گروه با دوره قبل نشان می‌دهد که متوسط کرایه ساعتی تمامی اقلام افزایش داشته است. بیشترین افزایش متوسط کرایه ساعتی مربوط به جرثقیل خودروی چرخ زنجیری حدود ۴۰ تن با راننده با ۱۰.۲ درصد و کمترین افزایش مربوط به جرثقیل کفی ۵ تن با کامیون ۱۰ تن با راننده با ۵.۶ درصد است.

گروه ماشین آلات عملیات خاکی

این گروه شامل ۱۵ قلم از انواع بیل مکانیکی، بولدزر، لودر و گریدر است. مقایسه اقلام این گروه با دوره قبل نشان می‌دهد تمامی اقلام این گروه دارای افزایش کرایه ساعتی بوده است. در این میان، بیشترین افزایش متوسط کرایه ساعتی مربوط به لودرچرخ زنجیری به قدرت حدود ۲۰۰ اسب بخار با راننده با ۹.۹ درصد و کمترین افزایش مربوط به بولدزر به قدرت حدود ۱۵۰ اسب بخار با راننده با ۱.۱ درصد است.

گروه ماشین‌آلات تراکم سطح زمین

این گروه شامل ۷ نوع غلتک است. مقایسه اقلام این گروه با دوره قبل نشان می‌دهد که متوسط کرایه ساعتی تمامی اقلام این گروه افزایش داشته است. در این میان، بیشترین افزایش متوسط کرایه ساعتی مربوط به غلتک استاتیک چرخ آهنی حدود ۶ تا ۸ تن با راننده با ۷.۵ درصد و کمترین افزایش مربوط به غلتک ویبره خودروکمرشکن چرخ آهنی لاستیکی حدود ۱۰ تن با راننده با ۲.۱ درصد است.

گروه ماشین‌آلات تهیه و اجرای بتن

این گروه شامل ۳ قلم از انواع مخزن و بتونیر است. مقایسه اقلام این گروه با دوره قبل نشان می‌دهد که متوسط کرایه ساعتی تمامی اقلام آن دارای افزایش داشته است. بیشترین افزایش مربوط به بتونیر ۷۵۰ لیتری با اپراتور با ۶.۸ درصد و کمترین افزایش مربوط به «مخزن متحرک بتن - تراک میکسر ۶ مترمکعبی با راننده با ۱.۳ درصد است.

گروه ماشین‌آلات تهیه و اجرای آسفالت

این گروه نیز شامل ۲ قلم است. کرایه ساعتی هر دو قلم این گروه در این دوره نسبت به دوره پیش دارای افزایش بوده که کرایه ساعتی ماشین آسفالت پخش کنی- فینیشر - چرخ زنجیری با راننده با ۲۱.۹ درصد دارای افزایش بیشتری بوده است.

گروه دستگاه‌های جوشکاری

این گروه شامل ۳ قلم از انواع دستگاه‌های جوشکاری است. مقایسه اقلام این گروه با دوره قبل نشان می‌دهد که متوسط کرایه ساعتی تمامی اقلام این گروه دارای افزایش است. در این میان، بیشترین افزایش متوسط کرایه ساعتی مربوط به موتور جوش دیزلی ۱۵۰ تا ۲۵۰ آمپر با ۳.۰ درصد و کمترین افزایش مربوط به موتورجوش دیزلی ۱۰۰ تا ۱۵۰ آمپر با ۲.۲ درصد است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها