کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

استخدام یک کارمند در دولت به ازای 3 بازنشسته


کد خبر : ۱۱۳۴۶جمعه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳:۲۳۲۵۲۵ بازدید

معاون رئیس جمهور از استخدام یک کارمند در دولت به ازای 3 بازنشسته خبر داد و گفت: امسال 2 هزار و 850 میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی و صنعت ...

معاون رئیس جمهور از استخدام یک کارمند در دولت به ازای 3 بازنشسته خبر داد و گفت: امسال 2 هزار و 850 میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی و صنعت در کشور پرداخت می‌شود.

محمد باقر نوبخت صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: از دو محل می‌توانیم برای تأمین منابع در راستای رشد استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه از زمان آغاز به کار دولت، میزان اعتبارات عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد رشد دو برابری داشته است، افزود: در زمینه تخصیص اعتبارات ما تعهد می‌دهیم که امسال میزان تخصیص اعتبارات این استان افزایش یابد.معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه امسال 2 هزار و 850 میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی و صنعت در کشور پرداخت می‌شود، گفت: نرخ سود این تسهیلات برای برخی از استان‌های کشور در بخش صنعت 12 درصد بوده و این در حالی است که این نرخ در گذشته 21 درصد بود.

نوبخت با اشاره به اینکه نرخ سود تسهیلات در بخش کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد اکنون 10 درصد است، خاطرنشان کرد: این نرخ در گذشته 16 درصد بود.

وی با اشاره به اینکه نگاه رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد ویژه است، تصریح کرد: دولت از کمک به برطرف شدن مشکلات این استان از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در ارتباط با تهیه برنامه ششم توسعه، عنوان کرد: سرمایه‌های انسانی این استان باید دور هم جمع شوند و یک برنامه مطلوب در این زمینه تهیه کنند.

نوبخت از استخدام 38 هزار و 675 نفر در این دولت که در گذشته مشکلاتی داشتند خبر داد و افزود: البته بازنشستگان نیز نگرانی‌هایی دارند که هنوز پاداش و حق مرخصی آن‌ها پرداخت نشده و ما برای بر طرف شدن مشکلات آن‌ها تلاش می‌کنیم. دولت به ازای بازنشستگی سه پرسنل خود یک نیروی جدید استخدام می کند.
وی با بیان اینکه نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیر مشکلات هستند، گفت: این استان در زمینه‌های مختلف همچون صنعت، کشاورزی، خدمات و گردشگری مستعد است.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: وضع موجود در این استان مطلوب نیست و باید یک حرکتی انجام گیرد و این نیاز به برنامه دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها