کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات 2 تصادف مرگبار امروز تهران


کد خبر : ۱۱۲۷۳دوشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳:۱۱۶۰۰۳۷ بازدید

علت کشته شدن راننده 20 ساله پورشه 2015 و راننده جوان BMW مدل 2010 از سوی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ...

علت کشته شدن راننده 20 ساله پورشه 2015 و راننده جوان BMW مدل 2010 از سوی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، بی‌احتیاطی، عدم توجه به جلو و نبستن کمربند ایمنی عنوان شد.

سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگویی در مورد آخرین جزئیات دو حادثه رانندگی مرگبار تهران اظهار داشت: در 00:35 دقیقه بامداد امروز یک خودرو BMW مدل 2010 به سرنشینی 4 نفر در شرق به غرب همت محدوده پل یادگار امام با گاردریل وسط و سپس بدنه پل برخورد کرده که بعد از چرخش با یک خودروی پژو پرشیا نیز برخورد می‌کند.
 


جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: بعد از این برخورد، خودروی BMW واژگون شده و یک سرنشین این خودرو به دلیل نبستن کمربند ایمنی پرتاب شده و از دهنه پل به کندروی یادگار امام سقوط می‌کند که به دنبال این حادثه دو نفر در محل فوت کرده و دو نفر دیگر به بیمارستان منتقل می‌شوند.

این مقام ارشد راهور فاتب علت این حادثه را بی‌احتیاطی به دنبال عدم توجه به جلو از طرف راننده BMW ذکر کرد و گفت: کارشناسان هم اکنون در حال بررسی علت عدم توجه به جلو هستند.

وی نبستن کمربند ایمنی توسط راننده، سرنشین جلو و دو سرنشین عقب را از جمله عوامل دیگر حادثه‌ساز این تصادف عنوان کرد و افزود: جوانان هنگامی که با هم در داخل یک اتومبیل هستند نباید شوخی‌های بی‌مورد انجام دهند و دقت داشته باشند که حواس راننده نباید پرت شود.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ سن سرنشینان این خودروی BMW را 25 تا 30 سال ذکر کرد.
 

تصادف خونین خودروی BMW در تهران +عکس

تصادف خونین خودروی BMW در تهران +عکس

تصادف خونین خودروی BMW در تهران +عکس

تصادف خونین خودروی BMW در تهران +عکس

تصادف خونین خودروی BMW در تهران +عکس

تصادف خونین خودروی BMW در تهران +عکس

تصادف خونین خودروی BMW در تهران +عکس


سرهنگ عابدی به حادثه رانندگی دیگر که در ساعت 5 صبح در شمال به جنوب شریعتی پایین‌تر از خیابان میرزاپور به وقوع پیوست اشاره داشت و تصریح کرد: متأسفانه سواری پورشه مدل 2015 که در این مسیر تردد داشت با جداول کنار خیابان شریعتی و در ادامه درخت برخورد می‌کند که از ناحیه جلو آسیب می‌بیند.

این مقام ارشد راهور ادامه داد: راننده، دختر جوان 20 ساله‌ای بود که متأسفانه در محل فوت می‌کند و سرنشین این خودرو که یک آقای 21 ساله بود به بیمارستان منتقل شده است.

وی علت این حادثه رانندگی را بی‌احتیاطی، عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و نبستن کمربند ایمنی ذکر کرد.

تصادف بامداد امروز یک دستگاه پورشه را برخی رسانه ها متعلق به پسر امیر قلعه نویی بود میدانند که با درخت برخورد کرد و یکی از سرنشینان آن در دم فوت شد.بعد از انتشار اين شايعه در شبكه‌هاي اجتماعي، هوتن قلعه‌نويي در گفت‌وگو با خبرگزاري برنا در اين‌باره گفت: چند روز پيش پورشه زردرنگم را به فردي فروختم كه متأسفانه او با اين ماشين دچار حادثه شد و فوت كرد.


m7s3ptartjbtnl61bs1v.jpg

xwpxcwwvljsoc5ff9sxy.jpg

bnhnhi18zwqkl0rn8fk2.jpg

90ftxog0pvof2vvy7q6u.jpg

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها