کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت تضمینی محصولات کشاورزی ابلاغ شد+ جدول


کد خبر : ۱۱۱۹۱جمعه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶:۵۷۳۳۰۵ بازدید

قیمت تضمینی محصولات کشاورزی فصل زراعی سال 93 - 94 که در مهر ماه تصویب شده بود، برای اجرا ابلاغ شد.

هیات وزیران در جلسه 5/1/94 به پیشنهاد شماره 20.36572 مورخ 1393.12.9 وزارت جهاد کشاوری و به استناد ماده واحده قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی - مصوب 1368 - تصویب کرد:

1 - قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی (زراعی) برای سال 1394 - 1393 به شرح جدول پیوست که به مهر دفتر هیات دولت تایید شده است، تعیین می‌شود.

2 - علاوه بر ارقام مندرج در جدول پیوست، به تولید‌کنندگان گندم، جو و اقلام علوفه‌ای و اساسی جایزه تولید اختصاص می‌یابد.

3 - به ازای هر درصد شکستگی بیش از ده درصد برای برنج‌های ندا و نعمت، آذر و صالح مبلغ هفتاد و نه ریال و برای برنج‌های سپید رود، فجر، خزر، شیرودی و گوهر مبلغ نود و دو ریال از نرخ‌های مصوب کسر و به میزان شکستگی کمتر از ده درصد برای برنج‌های ندا و نعمت، آذر و صالح مبلغ یکصد و شانزده ریال و برای برنج‌های فجر، خزر، شیرودی و گوهر مبلغ یکصد و بیست و سه ریال به نرخ‌های مصوب اضافه می‌شود. حداکثر شکستگی قابل قبول پانزده درصد و حداقل شکستگی قابل قبول پانزده درصد و حداقل شکستگی قابل قبول برای پرداخت جایزه هفت و نیم درصد است.

4 - سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و رعایت قوانین و مقررات مربوط، در مورد سازمان‌های مسئول خرید، محدوده زمانی خرید، تامین کننده تنخواه، چگونگی ضمانت و بازپرداخت اعتبارات مورد نیاز، تعیین هزینه‌های تبعی و محل تأمین زیان احتمالی خرید موضوع این تصویب‌نامه، تصمیمات لازم را اتخاذ و بر نحوه اجرای آنها نظارت می‌نماید.

5 - میزان آفت سن گندم و جدول قیمت دانه‌های روغنی بر حسب افت و رطوبت با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی تعیین می‌شود.

6 - در قبال تحویل هر تن چغندرقند بیست کیلوگرم تفاله خشک به نرخ هر کیلوگرم بیست ریال و دو کیلوگرم قند به نرخ هر کیلوگرم پانصد ریال به عنوان جایزه تحویل می‌شود.

7 - جدول خرید تضمینی گندم و گندم دوروم برحسب مفید و غیر مفید سال زراعی 1394 - 1393 براساس محاسبه و پیشنهاد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان و تفاهم وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ابلاغ می‌شود.

8 - این تصویب‌نامه جایگزین تصویب‌نامه شماره 76784 . ت 1008 ه مورخ 1393.7.7 می‌شود.

قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی (زراعی) در سال (1394 - 1393)


jrs67dq6q9xnlpi4nomr.jpg

bfe51fvazsz352smxg7k.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها