کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پوشش 3G شهر تهران از 50 درصد گذشت


کد خبر : ۱۱۱۳۴سه شنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵:۲۵۱۹۱۹ بازدید

توسعه نسل سوم و چهارم اپراتورها در تهران براساس مفاد الحاقیه موافقت‌نامه پروانه صورت گرفته و اپراتورها طبق تعهدات مندرج در الحاقیه اقدام کرده ...

توسعه نسل سوم و چهارم اپراتورها در تهران براساس مفاد الحاقیه موافقت‌نامه پروانه صورت گرفته و اپراتورها طبق تعهدات مندرج در الحاقیه اقدام کرده و توسعه شبکه تاکنون فراتر از تعهدات بوده است.

علی اصغر عمیدیان با تاکید بر ضرورت همکاری همه جانبه کلیه ذینفعان از جمله نهادها، سازمان‌ها و شهرداری‌های کشور در تامین فضای مورد نیاز ایجاد سایت‌ها جهت ارائه خدمات نسل سوم و چهارم شبکه سیار، گفت: در حال حاضر بیش از  50 درصد شهر تهران دارای پوشش نسل 3 است که فراتر از تعهدات مندرج در الحاقیه است.

وی با بیان اینکه الحاقیه موافقت‌نامه پروانه اپراتور اول در پایان اسفند ماه سال 93 ارائه شده است، افزود: در حال حاضر اپراتور اول نیز مطابق الحاقیه، توسعه شبکه را براساس مدل ارائه شده در دستور کار قرار داده بطوریکه مدل مذکور در پایان سال 94 اکثر نقاط شهری تهران را تحت پوشش شبکه نسل سوم قرار خواهد داد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در زمینه نسل پنجم موبایل نیز با اشاره به اینکه در سال 1393 در فرآیند ارتقاء پروانه اپراتورهای تلفن همراه به نسل سوم و بالاتر این ظرفیت در پروانه‌ها ایجاد شد که توسعه­‌های آتی با هماهنگی سازمان و کمیسیون تنظیم مقررات مستقل از فناوری باشد، گفت: به این ترتیب ظرفیت استفاده از فناوری­‌های نسل پنجم تلفن همراه ایجاد شده اما این فناوری، در سطح دنیا هنوز در مرحله مطالعه و پژوهش و بهره­‌برداری تجاری از آن هنوز صورت نگرفته است.

معاون وزیر ارتباطات یکی از برنامه‌های سازمان در سال 1394 را مطالعه و پژوهش در خصوص این فناوری و ایجاد ظرفیت­‌های مقرراتی لازم برای استفاده از آن در توسعه­‌های آینده برشمرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها