کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تا ساعاتی دیگر نرخ جدید بیمه شخص ثالث منتشر می‌شود


کد خبر : ۱۰۹۱۳یکشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱:۱۷۳۹۲۵ بازدید

بعد از آنکه شرکت‌های بیمه به تصمیم مشخصی برای تعیین حق بیمه شخص ثالث نرسیدند باخبرشدیم تصمیم گیری نهایی به عهده بیمه مرکزی گذاشته ...

بعد از آنکه شرکت‌های بیمه به تصمیم مشخصی برای تعیین حق بیمه شخص ثالث نرسیدند باخبرشدیم تصمیم گیری نهایی به عهده بیمه مرکزی گذاشته شده و این شرکت تا ساعتی دیگر نرخ های 94 را اعلام خواهد کرد.

 آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در روزهای نخست سال 94 با ابلاغ بخشنامه ای به واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور قیمت دیه کامل از ابتدای سال جاری را یک میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون ریال اعلام کرد.در پی اعلام نرخ جدید دیه در سال جاری بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه  تصمیم گیری برای حق بیمه سالیانه بیمه اجباری شخص ثالث انواع وسایل نقلیه در سال 94 را آغاز کردند.

کسب اطلاع خبرنگار ما از بیمه مرکزی حکایت از آن دارد که از روز قبل مسئولان ارشد صنعت بیمه درحال رایزنی با شرکت‌های بیمه بودند تا افزایشی در حق بیمه های شخص ثالث در سال جاری رخ ندهد.هر چند در جلسه روز قبل رسماً توافقی بین بیمه‌ای ها صورت نگرفت و به همین خاطر بناست در روز جاری هم جلسه دیگری برای تصمیم گیری نهایی در بیمه مرکزی با حضور بیمه‌ها برگزار شود.

تازه ترین خبرهای رسیده بیانگر آن است که در جلسه بیمه مرکزی با بیمه ها توافقی صورت نگرفته و بنا شده بیمه مرکزی تصمیم نهایی را برای حق بیمه های شخص ثالث در سال 94 بگیرد.

همچنین با خبر شدیم که وزیر اقتصاد نیز در توصیه به بیمه ‌ها تأکید کرده که در سال جاری افزایشی در نرخ های بیمه نداشته باشند و تغییراتی در تخفیف‌های خود اعمال کنند.

برهمین اساس البته بیمه مرکزی تا ساعتی دیگر تصمیم نهایی برای حق بیمه های شخص ثالث در سال جاری را اعلام خواهد کرد.

در سال 93 درپی افزایش 31.6 درصدی نرخ دیه از سوی قوة قضاییه، بیمه مرکزی ج. ا.ا بر اساس قوانین و مقررات مربوط، حق بیمه شخص ثالث خودروها را با حداکثر 24 درصد افزایش نسبت به سال قبل تعیین و ابلاغ کرده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها