کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودرو فراری بدون سقف


کد خبر : ۱۰۶۰۹۴دوشنبه، ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰:۰۷۷۳۱۰ بازدید

فراری اولین مدل از چهار مدل جدیدی که قرار است امسال به بازار عرضه کند را رونمایی کرد. این ماشین نمونه روبازی از مدل روما است و اولین ...
خودرو فراری بدون سقفخودرو فراری بدون سقف

فراری اولین مدل از چهار مدل جدیدی که قرار است امسال به بازار عرضه کند را رونمایی کرد. این ماشین نمونه روبازی از مدل روما است و اولین مدل فراری در پنجاه سال گذشته است که سقف پارچه‌ای دارد.

فراری مدل کوپه روما را چهار سال پیش به بازار عرضه کرد. این ماشین با قیمت پایه ۲۱۰ هزار یورو (حدود ۲۲۶ هزار دلار) در کنار مدل بدون سقف پورتوفینو، ارزان‌ترین ماشین‌های کارخانه ایتالیایی هستند. حالا مدل روباز روما قرار است جایگزین پورتوفینو شود. قیمت پایه مدل بدون سقف روما ۲۵۰ هزار یورو (حدود ۲۷۰ هزار دلار) است.

ظاهر ماشین به جز تغییراتی جزیی در عقب نسبت به مدل کوپه تغییر چندانی نکرده است. باز و بسته شدن خودکار سقف حدود چهارده ثانیه طول می‌کشد و تا سرعت شصت کیلومتر در ساعت هم می‌توان آن را باز و بسته کرد.

موتور روما هشت سیلندر و با قدرت ۶۲۰ اسب بخار است. حداکثر سرعت ماشین بیش از ۳۲۰ کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومترش ۳.۴ ثانیه اعلام شده است.

فراری سابقه‌ای طولانی در ساخت مدل‌های اسپرت روباز دارد. این شرکت نمونه روباز از مدل‌های دیگرش F8 ،296 GTS و SF90 را هم تولید می‌کند.

روما پس از مدل F8 محبوب‌ترین مدل فراری است. این شرکت به صورت جداگانه آماری از فروش مدل‌هایش منتشر نمی‌کند، اما موسسه تحقیقاتی دیتافورس می‌گوید فراری در سال گذشته میلادی ۹۸۱ دستگاه روما فروخته است. به گفته این موسسه تعداد فروش روما در سال ۲۰۲۱ هزار و ۵۷ دستگاه بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها