کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یک دیوان بین‌المللی حکم دستگیری پوتین را صادر کرد


کد خبر : ۱۰۶۰۴۸شنبه، ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰:۳۶۲۰۶۰ بازدید

یک دیوان بین‌المللی که خودش را نخستین دادگاه بین‌المللی برای رسیدگی به جرائم جنایات جنگی معرفی می‌کند برای رئیس‌جمهور روسیه قرار بازداشت ...
یک دیوان بین‌المللی حکم دستگیری پوتین را صادر کردیک دیوان بین‌المللی حکم دستگیری پوتین را صادر کرد

یک دیوان بین‌المللی که خودش را نخستین دادگاه بین‌المللی برای رسیدگی به جرائم جنایات جنگی معرفی می‌کند برای رئیس‌جمهور روسیه قرار بازداشت صادر کرده است.

دیوان کیفری بین‌المللی که خودش را نخستین دادگاه دائمی بین‌المللی برای رسیدگی به جرایم نسل‌کشی، جنایات علیه بشریت، جنایت جنگی و جنایت تجاوز معرفی می‌کند امروز جمعه برای «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه قرار دستگیری صادر کرد.

دیوان بین‌المللی دادگستری مدعی شده «طبق ادعاها مسئول ارتکاب جرائم جنگی» از جمله «دیپورت غیرقانونی کودکان از مناطق اشغالی اوکراین و انتقال آنها به روسیه» است.

دیوان بین‌المللی دادگستری علیه «ماریا الووا، کمیسیونر رئیس‌جمهور روسیه در امور حقوق کوکان» نیز قرار بازداشت صادر کرده و مدعی شده که او هم مرتکب جرائم جنگی مشابهی شده است.

دیمیتری مدودوف اما معاون شورای امنیت ملی روسیه واکنشی کنایه‌آمیزی به حکم دیوان کیفری بین‌المللی علیه رئیس‌جمهور روسیه نشان داد.  مدودوف در توئیتی نوشت: «دیوان بین‌المللی کیفری علیه ولادیمیر پوتین قرار بازداشت صادر کرده. نیازی به توضیح این نیست که این کاغذ باید کجا استفاده شود.»



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها