کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاسی‌بلند کوپه منصوری


کد خبر : ۱۰۶۰۲۸جمعه، ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶:۴۱۱۴۹۱۴ بازدید

منصوری، خودروساز آلمانی که بنیان‌گذار آن ایرانی‌تبار است از محصول تازه‌ای رونمایی کرد که براساس شاسی‌بلند بنز کلاس G ساخته شده ...
شاسی‌بلند کوپه منصوریشاسی‌بلند کوپه منصوری

منصوری، خودروساز آلمانی که بنیان‌گذار آن ایرانی‌تبار است از محصول تازه‌ای رونمایی کرد که براساس شاسی‌بلند بنز کلاس G ساخته شده است. از این ماشین که نامش منصوری گرونوس است تنها هشت دستگاه ساخته خواهد.

مهم‌ترین تغییر نسبت به مدل معمولی بنز درهای ماشین است. منصوری درهای عقب را برداشته و لولای درهای جلو را طوری تغییر داده که در رو به عقب باز می‌شود. قطعات اضافه‌ای که به گلگیرها و کاپوت اضافه شده، ظاهر ماشین را اسپرت‌تر کرده و چراغ‌های پرنور و یک بال روی سقف گذاشته شده است. مشتریان می‌توانند ماشین را ضدگلوله هم سفارش دهند.

رنگ بدنه و اتاق ماشین به سلیقه مشتری انتخاب می‌شود. ماشینی که منصوری عکس آن را منتشر کرده تودوزی سفید دارد و با رنگ طلایی و قطعات فیبرکربن تزیین شده است.

موتور ماشین هم تقویت شده و قدرتش ۹۰۰ اسب بخار است. منصوری می‌گوید شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این شاسی‌بلند ۳.۳ ثانیه است و حداکثر سرعتش به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

این دومین شاسی‌بلندی است که منصوری به این شیوه تغییر می‌دهد. این شرکت به تازگی یک لامبورگینی اوروس دو در ساخته که از آن هم تنها هشت دستگاه تولید می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها