کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چربی سوزی بیشتر با این دستگاه های ورزشی


کد خبر : ۱۰۵۹۹۳چهارشنبه، ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲:۵۴۸۸۵۲ بازدید

چربی سوزی و کاهش وزن دغدغه ایست که این روزها شامل همه ما شده است، لاغری و تناسب اندام اولویت بسیاری از ما می باشد. ورزش اولین گزینه ای می باشد که ...

اطلاع رسانی تبلیغاتی

چربی سوزی و کاهش وزن دغدغه ایست که این روزها شامل همه ما شده است، لاغری و تناسب اندام اولویت بسیاری از ما می باشد.

ورزش اولین گزینه ای می باشد که ما را در این مسیر کمک خواهد کرد، هرچند که رعایت رژیم غذایی نیز مکملی اصلی برای رسیدن به این هدف می باشد. برای چربی سوزی بیشتر می بایست ورزش هایی را انجام دهید که در ادامه این مطلب مفصل تر صحبت خواهیم کرد.

در باشگاه ها دستگاه های ورزشی متعددی هستند که به منظور تمرینات هوازی که با هدف لاغری و کالری سوزی استفاده می شوند وجود دارند که شامل موارد زیر می باشند:

معرفی دستگاه های ورزشی چربی سوز

  • انواع تردمیل ها

تردمیل ها شامل تردمیل های خانگی، تردمیل های باشگاهی، تردمیل های بدون موتور و مکانیکی و تردمیل های آبی می باشد که تمامی این تردمیل ها را می توانید از فروشگاه ورزشی رزان کالا به صورت آنلاین خرید کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

  • الپتیکال ها و اسکی فضایی

الپتیکال ها دستگاه های هوازی می باشند که کوهنوردی را شبیه سازی کرده و انواع مختلف با برند های متفاوتی را دارد که تمامی این برند ها را نیز می توانید در فروشگاه رزان مشاهده و خرید نمایید.

  • انواع دوچرخه های ثابت

دوچرخه ثابت ها نیز دوچرخه سواری را شبیه سازی کرده اند، با این تفاوت که دیگر نیازی نیست که نیاز به فضای باز و شرایط مناسب داشته باشید و می توانید با خرید دوچرخه ثابت این ورزش را در خانه بیاورید.

چرخ ثابت ها نیز انواع مختلفی دارند که شامل دوچرخه ثابت های خانگی و دوچرخه ثابت های باشگاهی و اسپینیگ ها می باشد.

اسپینینگ ها، از حرفه ای ترین دوچرخه ثابت ها می باشند که به منظور لاغری و چربی سوزی بیشتر استفاده می شوند و اخیرا کلاس های ورزشی با عنوان اسپینینگ هستند که با هدف کالری سوزی بالا تشکیل می شوند.

ورزش با تردمیل

لاغری و چربی سوزی با تردمیل

تردمیل ها همانطور که قبل تر گفتیم یکی از بهترین دستگاه های هوازی به منظور کالری سوزی می باشد، چرا که می توانید دویدن و راه رفتن را روی تردمیل تجربه کنید و وزن کم کنید.

دویدن و پیاده روی مادر تمام ورزش ها می باشند و می توانید با دستگاه های تردمیل این ورزش را انجام دهید.

قابل ذکر است که اگر هدف از خرید تردمیل یا ورزش با این دستگاه کاهش وزن می باشد، می بایست با یک برنامه مشخص و پیوسته روزانه تایمی را به این ورزش با این دستگاه اختصاص دهید.

نکته مهمی که به منظور کاهش وزن با تردمیل باید بدانید این است که زمان استفاده از این دستگاه هر روز و می بایست بیشتر از 20 دقیقه باشد. این دستگاه ورزشی ایمن و قابل استفاده برای تمامی افراد می باشد، اما باید در نظر داشته باشید که پوشیدن کفش مناسب و نحوه صحیح راه رفتن و دویدن نیز بسیار مهم است تا خدای نکرده به مرور دچار کمر درد و زانو درد نشوید.

ورزش با دوچرخه ثابت

کاهش وزن با دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت ها همانند تردمیل ها از بهترین دستگاه های ورزشی لاغری می باشند که می توانید با داشتن یکی از این دستگاه ها نیز حتی در خانه و محل کار خود پیش به سوی کاهش وزن بروید.

در دوچرخه ثابت ها این موضوع مهم است که این دستگاه های بیشتر پایین تنه، مخصوصا ران های شما را تحت تاثیر قرار می دهند، اما این بدین معنی نیست که قسمت های درگیر بدن شما هنگام دوچرخه سواری فقط پایین تنه می باشد، چرا که اگر روش های اصولی تمرین با دوچرخه ثابت را یاد بگیرید می توانید بالاتنه خود را همانند پایین تنه درگیر کرده و چربی سوزی فوق العاده ای داشته باشید.

این را هم بگوییم که دوچرخه ثابت ها و تردمیل ها فقط به منظور تمرینات هوازی نیستند و حتی ورزشکاران حرفه ای با هدف عضله سازی و داشتن برنامه اصولی نیز از این دستگاه ها استفاده می کنند و در نهایت بهتر است بگوییم تردمیل ها، چرخ ثابت و الپتیکال ها جزو دستگاه های ورزشی اصلی باشگاه ها و خانه ها می باشد.

کالری سوزی با دستگاه های اسکی فضایی

اسکس فضایی که با نام دیگر الپتیکال نیز شناخته شده است، یکی دیگر از بهترین دستگاه های هوازی پر کاربرد در باشگاه ها و محیط های ورزشی و خانه خا می باشد.

انجام تمرینات ورزشی با الپتیکال بسیار آسان بوده و کار با این دستگاه نیز بالا تنه و پایین تنه را تحت تاثیر قرار می دهد

البته از دستگاه های اسکی فضایی بیشتر به منظور فرم دهی باسن استفاده می شود و این دستگاه روی ران ها و بازو ها و بالا تنه هم تاثیر فوق العاده ای می گزارد.

تنها موضوع و مورد مهمی که برای کار با این دستگاه ها بسیار مهمه این هست که شما می بایست زانوهای سالمی داشته باشید، چرا که در این دستگاه های ورزشی فشار مستقیم روی پاها و زانوهای شما می باشد و می بایست هنگان استفاده از این وسیله ورزشی، اصول استفاده از اسکی فضایی را کامل رعایت کنید تا دچار آسب به بدن خود نشوید.

حال با معرفی این سه گزینه عالی برای ورزش های هیت و هوازی شاید با این سوال مواجه شید که کدام یک برای لاغری بهتر است؟!

ورزش با الپتیکال و اسکی فضایی

 

دوچرخه ثابت ها برای لاغری بهترند یا تردمیل ها؟

اگر شما قصد خرید یک دستگاه هوازی برای خانه خود باشد و یا بخواهید به منطور کاهش وزن از یکی از این دستگاه ها استفاده کنید، باید کدام را انتخاب کنید؟

جواب این است که تردمیل ها و چرخ ثابت ها هردو به یک میزان می توانند روی بدن شما تاثیر گزارند و هر کدام مزایای مربوط به خود را دارند اما نحوه استفاده از این دستگاه ها بسیار مهم است و باید تمامی استاندارد ها را رعایت نمایید تا آسیبی به اندام خود وارد نکنید.

اما افرادی که کمر درد و یا پا درد دارند نمی توانند از چرخ ثابت ها استفاده کنند چرا که در این دستگاه ها زانو ها کاملا درگیر می باشند و بهتر است که خرید یک تردمیل یا ورزش با تردمیل را انتخاب نمایید.

و در انتها باید گفت که پشتکار و انجام تمرینات پیوسته همراه با رژیم مناسب غذایی است که می تواند شما را به هدف خود برساند و اگر تمرین با هرکدام از دستگاه ها را انتخاب کنید به کاهش وزن خود خواهید رسید.

رزان کالا یک فروشگاه ورزشی معتبر در تهران می باشد که تمامی این دستگاه ها را اصل و اورجینال با ارزانترین قیمت می توانید تهیه نمایید.

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها