کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرگ 2 پدر و 2 دختر در استخر کشاورزی


کد خبر : ۱۰۵۹۱۳دوشنبه، ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴:۳۳۳۹۵۸ بازدید

دو کارگر فصلی که برای کار در یک گلخانه کشاورزی به روستای بدرآباد نرماشیر رفته بودند به همراه دو دختر پنج ساله‌شان در استخر غرق شدند.
مرگ 2 پدر و 2 دختر در استخر کشاورزیمرگ 2 پدر و 2 دختر در استخر کشاورزی

دو کارگر فصلی که برای کار در یک گلخانه کشاورزی به روستای بدرآباد نرماشیر رفته بودند به همراه دو  دختر پنج ساله‌شان در استخر غرق شدند.

حمید طبسی‌نژاد فرماندار نرماشیر در تشریح این حادثه گفت: دو دختر پنج ساله هنگام بازی با وارد شدن به محوطه استخر یک گلخانه کشاورزی در روستای بدرآباد نرماشیر به داخل آن سقوط کردند و غرق شدند.  پدران این کودکان نیز که از کارگران فصلی گلخانه بودند دقایقی بعد از حادثه برای نجات جان بچه‌ها وارد استخر شدند اما آنها نیز جان باختند.

او افزود: با وجود اینکه استخر با حصار و فنس محصور شده بود، اما این کودکان خود را به محوطه داخلی استخر رسانده بودند که به دلیل وجود پلاستیک در کف استخرهای کشاورزی به داخل سر خورده  و وجود همین نوع پلاستیک‌ها باعث شده بود پدران آنها نیز نتوانند خود را از استخر بیرون بکشند. فرماندار نرماشیر تصریح کرد: به دلیل کمبود نیروی امدادگر غواص و تا رسیدن غواص از هلال احمر بم به محل حادثه، یکی از افراد محلی که غواص دوران جنگ تحمیلی بود، توانست اجساد را بیرون بکشد. هر چهار فرد غرق شده اهل سیستان و بلوچستان شهرستان ایرانشهر هستند که برای کار به نرماشیر رفته بودند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها