کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انفجار مرگبار در نیمه شب تبریز


کد خبر : ۱۰۵۹۱۱دوشنبه، ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹:۴۰۱۷۴۷ بازدید

انفجار مهیب در یکی از محله‌های تبریز منجر به تخریب کامل 3 خانه ، مرگ 7 نفر و مصدوم شدن 5 نفر از ساکنان این خانه ها شد. این حادثه هولناک ...
انفجار مرگبار در نیمه شب تبریزانفجار مرگبار در نیمه شب تبریز

انفجار مهیب در یکی از محله‌های تبریز منجر به تخریب کامل  3 خانه ، مرگ 7 نفر و مصدوم شدن 5 نفر از ساکنان این خانه ها شد. این حادثه هولناک حدود ساعت ۳ بامداد یکشنبه در خیابان منظریه منطقه ابوریحان تبریز رخ داد و به دنبال وقوع انفجار 3 خانه صد در صد تخریب شد و شیشه‌ها و دیوار چندین خانه نیز بشدت آسیب دید.

همچنین چند دستگاه خودرو نیز به طور کامل تخریب شد. اکبر دشتی، سخنگوی آتش‌نشانی تبریز در تشریح جزئیات این انفجار گفت: این حادثه تاکنون 7 فوتی داشته و 5 نفر هم مصدوم شدند.  یک خانم نیز زیر آوار محبوس شده بود که توسط امدادگران نجات پیدا کرد و به بیمارستان منتقل شد. علت حادثه در دست بررسی است و بعد از آواربرداری به طور کامل علت حادثه مشخص خواهد شد.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی نیز با اعلام خبر  پیدا شدن جسد یک مرد  و زن از زیر آوار در ساختمان مجاور حادثه انفجار تبریز گفت: ساعت ۱۲:۱۰ یکشنبه جسد زن و مردی از زیر آوار پیدا شد و جمع جان باختگان این حادثه تلخ به هفت نفر رسید.   این حادثه پنج مصدوم نیز داشته که دو مصدوم به بیمارستان‌های سینا و امام رضا( ع) منتقل و سه مصدوم درمحل درمان شدند.  علی جعفری آذر فرماندار تبریز که به محل حادثه رفته بود گزارشی از آخرین وضعیت عملیات نجات را از مسئولان آتش نشانی، مدیریت بحران، اورژانس و نیروی انتظامی دریافت کرد و خواهان بررسی دقیق علت این حادثه شد.

محمدباقر هنربر، مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی  با بیان اینکه عملیات آواربرداری بعد از ظهر یکشنبه تمام شد گفت: در این حادثه حدود 100 خانه آسیب دیده است : علت انفجار نیز در دست بررسی است و جزئیات به زودی اعلام می‌شود. البته در گزارش اولیه آتش نشانی نشت گاز علت حادثه انفجار اعلام شده است اما گزارش نهایی و تکمیلی علت این انفجار پس از بررسی کارشناسانه به صورت شفاف اعلام می شود.  سازمان پزشکی قانونی کشور نیز اعلام کرد: در پی انفجار یک واحد مسکونی در تبریز که منجر به تخریب ساختمان‌های مجاور نیز شد،  پیکر 7 قربانی این حادثه برای انجام  مراحل شناسایی، تعیین علت فوت و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی تبریز منتقل شده‌اند.

دراین گزارش تأکید شده است که پس از شناسایی و تعیین علت فوت این قربانیان، پیکرها به خانواده‌های آنان تحویل خواهد شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها