کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سازمان حمایت: آرامش به بازار تایر باز‌می‌گردد


کد خبر : ۱۰۵۷۶۲سه شنبه، ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵:۴۳۶۴۲۲ بازدید

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنند ضمن اعلام برخورد قاطع با احتکارکنندگان تایر در کشور گفت: آرامش به بازار تایر باز‌خواهد گشت.
سازمان حمایت: آرامش به بازار تایر باز‌می‌گرددسازمان حمایت: آرامش به بازار تایر باز‌می‌گردد

 این سازمان اعلام کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و ضرورت توزیع مکفی تایر خودرو و گزارش‌های واصله مبنی بر برخی کمبودها و افزایش قیمت‌ها در سطح عرضه، موضوع در دستور کار سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قرار گرفت.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان  با بررسی فعالیت انبارها، مراکز نگهداری و عوامل توزیع عمده تایر خودروی تولید داخل، از طریق سامانه جامع تجارت و سامانه انبارها، مغایرت ها و تخلفات را شناسایی و به ادارات کل صنعت معدن و تجارت استان‌ها جهت برخورد قانونی از حیث احتکار و اختفا اعلام نموده است.

در همین راستا و با همکاری بازرسان دفتر صنعت معدن و تجارت استان تهران، در تعدادی از انبارهای حومه تهران که صاحبان کالا با احتکار و اختفا  اقدام به نگهداری این کالا و امتناع از عرضه به قصد گران‌فروشی کرده بودند، در دو روز گذشته تعداد 160 هزار حلقه لاستیک خودرو کشف شده است. این اقلام پس از صدور رای توسط مرجع ذیصلاح از طریق شبکه منتخب و اصناف بین مردم توزیع خواهد شد.

طرح مبارزه با احتکار و اختفا تایر خودرو توسط سازمان حمایت و ادارات کل صنعت معدن و تجارت استان ها در سراسر کشور در حال اجرا است و  با همکاری واحد‌های تولیدی، عوامل توزیع عمده و واحد‌های صنفی، آرامش به بازار باز خواهد گشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها