کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی درگاه پرداخت اینترنتی شپا


کد خبر : ۱۰۴۴۵۶چهارشنبه، ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳:۵۱۲۶۲۵ بازدید

درگاه پرداخت اینترنتی شپا به صورت رایگان و بدون کارمزد در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. شپا دارای دو نوع درگاه پرداخت دلاری و ریالی است. و درگاه مورد نظر شما را ...

با رشد تکنولوژی و افزایش روز افزون خریدهای اینترنتی، فروشگاه نیازمند سایت و فروشگاه اینترنتی شدند. یکی از نیازهای فروشگاه اینترنتی، درگاه پرداخت اینترنتی است. در این مطلب به بررسی یکی از معتبرترین درگاه های پرداخت آنلاین یعنی شپا می پردازیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

خدمات شبکه پرداخت آنلاین – شپا


درگاه پرداخت اینترنتی شپا به صورت رایگان و بدون کارمزد در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. شپا دارای دو نوع درگاه پرداخت دلاری و ریالی است. و درگاه مورد نظر شما را در کمتر از یک روز کاری بر روی سایت شما فعال می‌کند. شپا با هدف کمک به کسب و کارها طراحی شده تا آن ها بتوانند بدون اختلال در محاسبات مالی به بهترین بازخورد فعالیت های خود دست یابند.

 

انواع درگاه پرداخت آنلاین

به طور کلی دو نمونه درگاه پرداخت در حال فعالیت است، درگاه پرداخت دلاری و ریالی که ارز و پول شما را جابه جا می‌کنند. درگاه پرداخت ریالی شپا، درگاهی امن و سریع است که مشتریان شما را به بهترین درگاه های شاپرک هدایت می کند. شپا تنها سایتی است که درگاه پرداخت دلاری در ایران ارائه می دهد. این نوع درگاه برای کسب و کارهایی که بصورت بین‌المللی فروش دارند، کاربرد دارد تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به سرتاسر دنیا ارائه دهند.

یکی از امن ترین درگاه های پرداخت

شپا به طور کامل زیر نظر شاپرک و بانک مرکزی فعالیت می‌کند، به همین علت یکی از معتبرترین درگاه های پرداخت واسط است. در واقع شپا در زمان تراکنش کاربر را به امن ترین درگاه پرداخت مستقیم متصل می کند.

تعرفه درگاه پرداخت شپا

برای تمامی تراکنش­های شپا، کارمزد یک درصد تا سقف ۲۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است، که سقف مشخصی هم دارد. اگر یک کسب‌وکار دارای تراکنش­های بالا باشد، نرخ کارمزد، برای ایشان، متفاوت خواهد بود. در زمان ثبت نام درگاه حتما این مورد را به پشتیبان های سایت اطلاع دهید.

درگاه پرداخت اینترنتی شپا

نحوه دریافت شپا

برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای وب سایت خود ابتدا نماد اعتماد الکترونیک را دریافت کرده و سپس مراحل زیر را انجام دهید:

  • ثبت درخواست از طریق درگاه پرداخت واسط
  • پرکردن آنلاین فرم
  • احراز هویت
  • راه اندازی درگاه پرداخت

 

در این مطلب به معرفی یکی از معتبرترین درگاه های پرداخت اینترنتی پراختیم، خدمات آن را بررسی کردیم و با تعرفه و نحوه دریافت آن آشنا شدیم. شپا یکی از شرکت های زیر مجموعه ایرانیکارت است که بیشتر از ۱۰ سال است که در حال خدمت رسانی به هم مهینانمان هستند. برای دریافت درگاه پرداخت پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت شپا سر زده و یا با پشتیبان های آن تماس بگیرید.

https://shepa.com/

۰۲۱-۹۱۰۹۳۰۰۰



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها