کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تسهیلات 30 میلیون تومانی سفر برای هر خانوار ایرانی


کد خبر : ۱۰۴۴۲۷سه شنبه، ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴:۰۲۱۹۱۴۹ بازدید

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهانگردی گفت: کارت سفر ارزان و اقساطی...
تسهیلات 30 میلیون تومانی سفر برای هر خانوار ایرانیتسهیلات 30 میلیون تومانی سفر برای هر خانوار ایرانی

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهانگردی گفت: کارت سفر ارزان و اقساطی با تسهیلات ۳۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد به هر خانوار تعلق می‌گیرد.

به گزارش میراث آریا، روح‌الله حسین‌زاده با بیان این که سکوی ایران سفر توسط شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با همکاری بخش خصوصی به‌منظور ارزان‌سازی سفر طراحی شده و قرار است در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران در بهمن‌ ۱۴۰۱ رونمایی ‌شود.


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی اظهار کرد: این سکو (پلتفرم) با هدف توسعه و رونق سفر و گردشگری، به علاقه‌مندان خدمات ارزان‌ و مشاوره سفر ارائه می‌کند.

وی افزود: افراد با مراجعه به این سکو می‌توانند علاقه‌مندی خود را برای سفر به نقاط مختلف اعلام و علاوه بر دریافت مشاوره، سفر ارزانی را برنامه‌ریزی کنند.

حسین‌زاده تصریح کرد: بر این اساس با ۱۵ دستگاه تفاهم‌نامه امضا کردیم و با ابلاغ تبصره ۱۸، تسهیلات را ارائه خواهیم کرد تا کارکنان دولت بتوانند از گردشگری و سفر ارزان استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: کارت سفر به صورت ارزان و اقساطی است و مبلغ تسهیلات آن ۳۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد برای هر خانوار است که با همکاری بانک شهر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایران سفر، سکوی رسمی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است، گفت: این مجموعه کمک جدی به بخش خصوصی خواهد کرد تا بتوانند توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را در حوزه سفر ارزان ارائه کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها