کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تور روسیه ارزان را از کجا تهیه کنیم؟


کد خبر : ۱۰۴۴۰۷سه شنبه، ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹:۰۰۱۸۵۰ بازدید

روسیه به‌ عنوان پهناورترین کشور دنیا، جاذبه‌های گردشگری متنوع و جذابی را در خود جای داده است که حتی دیدن عکس ‌های آن، هر گردشگری را برای سفر به ...

اطلاع رسانی تبلیغاتی

روسیه به‌ عنوان پهناورترین کشور دنیا، جاذبه‌های گردشگری متنوع و جذابی را در خود جای داده است که حتی دیدن عکس ‌های آن، هر گردشگری را برای سفر به این کشور ترغیب می کند. روسیه بیشتر به زمستان ‌های سرد و طولانی‌ اش شناخته می ‌شود؛ هرچند با گرم‌ شدن هوا در بهار و تابستان، فرصت ایده آلی برای گردشگران فراهم می شود تا با تور روسیه ارزان، خود را به این منطقه از دنیا برسانند. معمولا در بازه زمانی تعطیلات سال نو است که شهرهای توریستی بزرگی مثل مسکو، سنت پترزبورگ، سوچی، کازان و... مملو از گردشگر می شود و توانسته تور روسیه به یکی از پرطرفدارترین پکیج‌ های گردشگری در دنیا تبدیل کند.

باید بدانید که سفر به روسیه بدون ویزا امکان پذیر نمی باشد! دریافت ویزای روسیه هم کار چندان سختی نیست؛ البته اگر بخواهید با تور به این کشور سفر کنید؛ تورهای روسیه هم به صورت گروهی یا انفرادی برگزار می ‌شود. قیمت این تور هم به نسبت کیفیت در مقایسه با سایر تورهای خارجی چندان بالا نیست. اما با این وجود باز هم آژانس مسافرتی سفریار به شما پیشنهاد می کند تا قبل از سفر در مورد پروازها و هتل‌ ها و نحوه قیمت گذاری این تورها اطلاعات لازم را با کارشناسان این مجموعه را بدست آورید و سپس جهت رزرو تور روسیه اقدام نمایید. در صورت اقدام به دریافت ویزای این کشور، جواب درخواست ویزای توریستی روسیه شما حدودا 7 روز کاری پس از ارائه درخواست برای شما صادر می‌ شود و این ویزا تا 30 روز پس از صدور اعتبار دارد.

همچنین با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی، تور روسیه نوروز بهترین گزینه برای شما خواهد بود. خدمات پکیج های تور مسکو روسیه، تور سن پترزبورگ روسیه و... ویژه بهار 1402 بسته به نوع تور انتخابی شما کاملا متفاوت می باشد. بنابراین قبل از رزرو تور مورد نظرتان می توانید از کارشناس مربوطه راجع به خدمات تور خود سوال نمایید و با اطلاع کامل اقدام به رزرو تور روسیه نوروز 1402 خود کنید. اما بطور کلی با توجه به توری که از مجموعه مسافرتی سفریار آریا رزرو کرده اید معمولا خدمات زیر به شما ارائه می شود: بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل انتخابی، استقبال و ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، گشت شهری، تخفیفات گردشگری و در نهایت نکته حائز اهمیت این است که خدمات تور قشم عید شامل رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، همچنین در صورتیکه در تور ذکر شده باشد صبحانه، ناهار و شام نیز بشما ارائه می شود و ضمنا بطور معمول تورها برنامه گشت شهری هم دارند که قبل از خرید تور می توانید به این مورد نیز توجه کنید. در ادامه مجموعه مسافرتی نامی گشت پیشنهاد می کند برای مشاهده بروزترین لیست قیمت تورهای نوروزی روسیه وارد وبسایت آژانس سفریار شوید.

از میان بهترین تورهای بهاره روسیه، تور مسکو، تور سنت پترزبورگ و تور سوچی، بسیار مشهور و پرطرفدار هستند و اینکه کشور روسیه به عنوان وسیع ترین کشور جهان طیف گسترده ‌ای از تجربیات را برای گردشگران رقم می ‌زند. در خصوص هزینه تور روسیه باید بگوییم که این موضوع به مسائل بسیار مهمی از جمله هتل، بلیط هواپیما و ویزا بستگی دارد و توجه داشته باشید که هرچه هتل به مرکز شهر مسکو و سن پترزبورگ نزدیک تر باشد، هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. بنابراین اگر قصد رزرو هتل در نزدیکی میدان سرخ یا سایر نقاط مرکزی مسکو را دارید باید از این مسئله آگاه باشید.

همچنین در مواقعی که فصل سفر نیست یا اصطلاحا low season، مثل زمان بازگشایی مدارس یا امتحانات مدارس و دانشگاه ها، تاریخ های بعد از تعطیلات رسمی یا حتی در ابتدای هفته، به طور معمول نرخ تورهای روسیه ارزان تر است. از طرفی روسیه به دلیل آب و هوای سرد معمولا در نیمه دوم سال یعنی پاییز و زمستان مسافران کمتری دارد. بنابراین قیمت پروازها و هتل ها ارزان ‌تر خواهد بود و باعث کاهش چشمگیر قیمت تور این مقصد می شود. در نهایت اگر بدانید که بیشترین هزینه ‌های سفر مربوط به کدام بخش است، به سادگی با مدیریت آن‌ ها می ‌توانید تور ارزان روسیه را انتخاب سفری ارزان ‌تر را تجربه کنید.

در آخر شما وقتی با آژانس مسافرتی سفریار تماس می گیرید؛ مشاوران آژانس با توجه به علاقه، بودجه و سلیقه شما، بهترین و ارزانترین تورهای روسیه را برای شما رزرو می کنند. این تورها شامل بهترین خدماتی هستند که در آژانس های مختلف گردشگری ایران، ارائه می شوند. فرقی نمی کند که در کدامیک از تورها می خواهید ثبت نام کنید، هدف ما ارائه ارزان ترین و بهترین تورهای مسافرتی هوایی روسیه در تعطیلات سال نو به شما عزیزان است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها