کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اطلاعیه مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار در مورد مجوزها


کد خبر : ۱۰۴۳۰۵شنبه، ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲:۰۲۱۳۲۵ بازدید

در اطلاعیه مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار آمده است: درخواست صدور هر نوع مجوز کسب‌وکار...
اطلاعیه مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار در مورد مجوزهااطلاعیه مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار در مورد مجوزها

در اطلاعیه مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار آمده است: درخواست صدور هر نوع مجوز کسب‌وکار باید فقط از درگاه ملی مجوزهای کشور (mojavez.ir) ثبت و پیگیری شود.

در اطلاعیه مرکز ملی بهبود محیط کسب‌وکار آمده است: به اطلاع عموم متقاضیان شروع کسب‌وکار و تولید در کشور می‌رساند براساس ماده 7 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، درخواست صدور هر نوع مجوز کسب‌وکار باید فقط از درگاه ملی مجوزهای کشور (mojavez.ir) ثبت و پیگیری شود و هیچ سازمان یا اتحادیه ای برای صدور هر نوع مجوز یا پروانه حق ندارد از مسیری بجز درگاه ملی مجوزها از متقاضی مجوز ثبت‌نام کند یا مدرک هویتی نظیر نام و کد ملی بگیرد.


فراخوان حضوری برای ثبت‌نام جهت صدور مجوز نیز تخلف است و ثبت درخواست همه مجوزها باید کاملا الکترونیک، غیرحضوری و بدون مدارک کاغذی باشد.


از آنجایی که ثبت‌نام خارج از درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، رهگیری و احقاق حق متقاضیان مجوز را ناممکن می‌کند، از هموطنان عزیز درخواست می‌شود در اجرای مسئولیت شهروندی و کمک به اجرای کامل قانون، با مشاهده تخلف ثبت‌نام خارج از درگاه ملی مجوزها یا ثبت نام حضوری برای صدور هر نوع مجوز یا پروانه کسب و کار، موارد و مستندات را به شماره‌ 09332353195 در پیام رسان بله ارسال فرمایند تا با متخلفان احتمالی برخورد قانونی شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها