کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام 10 کالای مشمول کالابرگ الکترونیکی


کد خبر : ۱۰۴۲۶۲جمعه، ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲:۰۴۷۴۰۸ بازدید

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: عملیات اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی از چهارشنبه به صورت ...
اعلام 10 کالای مشمول کالابرگ الکترونیکیاعلام 10 کالای مشمول کالابرگ الکترونیکی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی مشمول 10 گروه کالایی یعنی شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارانی، قند و شکر می‌شود.

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: عملیات اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی از چهارشنبه به صورت آزمایشی در استان هرمزگان آغاز شد.

وی با اشاره به اختیاری بودن این طرح افزود: طرح کالابرگ الکترونیکی مشمول 10 گروه کالایی (شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارانی، قند و شکر) می‌شود.

مرتضوی بیان کرد: این طرح آزمایشی را ارزیابی می‌کنیم و چنانچه مطلوب باشد به سرعت در کل کشور آن را تعمیم خواهیم داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کالابرگ الکترونیکی با قیمت پایه شهریور 1400 در نظر گرفته شده است و مابه‌التفاوت آن به‌صورت یارانه به مردم پرداخت می‌شود، همچنین در صورت افزایش قیمت کالاها، تمهیدات جبرانی پیش‌بینی شده است.

 مردم و متقاضیان هم می‌توانند از فرصتی که تقریباً یک ماه زودتر از موعد مقرر واریز یارانه نقدی به حساب مردم است، آغاز شده است، استفاده کنند و هرچقدر که نیاز داشتند از این 10 قلم کالا خریداری کنند. مردم چنانکه به خرید کالا تمایل نداشتند، می‌توانند در پایان کار و در بیستم هر ماه یارانه نقدی را دریافت کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها