کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جلسه افزایش دستمزد 94 کارگران لغو شد


کد خبر : ۱۰۴۲۵سه شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰:۰۱۵۰۲۰ بازدید

نشست عصر امروز شورای عالی کار که قرار بود با حضور برخی وزرای اقتصادی دولت به منظور تعیین میزان افزایش حداقل دستمزد سال آینده کارگران ...

نشست عصر امروز شورای عالی کار که قرار بود با حضور برخی وزرای اقتصادی دولت به منظور تعیین میزان افزایش حداقل دستمزد سال آینده کارگران برگزار شود، لغو و به فردا موکول شد.

یک مقام مسئول در گفتگویی از لغو نشست عصر امروز شورای عالی کار که قرار بود با هدف تعیین میزان افزایش حداقل دستمزد و سایر مزایای جانبی بسته حقوقی سال آینده میلیون ها مشمول قانون کار و کارگران، برگزار شود لغو شد.

وی با بیان اینکه این موضوع از سوی وزارت کار به آنها اعلام شده است اظهارداشت: قرار است فردا این نشست مهم با حضور برخی وزرا مانند وزیر اقتصاد، وزیر کار و وزیر صنعت و البته رئیس کل بانک مرکزی در شورای عالی کار برگزار شود.

گفتنی است، طبق اعلام قبلی نمایندگان کارگری کشور قرار بود در نشست عصر امروز شورای عالی کار، تصمیمات نهایی درباره میزان افزایش حقوق های سال آینده اتخاذ شود.

تاکنون دو تصمیم در شورای عالی کار درباره افزایش 20 هزارتومانی حق مسکن سال آینده کارگران و همچنین افزایش 500 تومانی روزانه پایه سنواتی کارگران در سال آینده گرفته شده که البته افزایش حق مسکن منوط به تصویب در هیئت وزیران است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها