کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رقیب آلمانی تسلا مدل 3


کد خبر : ۱۰۴۲۴۷پنجشنبه، ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴:۴۰۳۸۴۱ بازدید

فولکس‌واگن یک مدل استتار شده از سدان الکتریکی جدیدش، ID.7 را در نمایشگاه لوازم الکتریکی در لاس‌وگاس نمایش داد. این ماشین ششمین مدل الکتریکی ...
رقیب آلمانی تسلا مدل 3رقیب آلمانی تسلا مدل 3

فولکس‌واگن یک مدل استتار شده از سدان الکتریکی جدیدش، ID.7 را در نمایشگاه لوازم الکتریکی در لاس‌وگاس نمایش داد. این ماشین ششمین مدل الکتریکی کارخانه است و سال آینده به بازار می‌آید.

فولکس‌واگن ID.7 تقریبا هم‌اندازه مدل پاسات کارخانه است و با تسلا مدل ۳ رقابت می‌کند که در سال ۲۰۲۱ پرفروش‌ترین ماشین الکتریکی جهان بود. ماشین ظاهری شبیه به دیگر مدل‌های الکتریکی فولکس‌واگن دارد و براساس کانسپتی طراحی شده که تابستان در چین رونمایی شد.

ID.7 از پلتفرمی استفاده می‌کند که همه مدل‌های الکتریکی فولکس‌واگن با آن ساخته شده است. خودروساز آلمانی می‌گوید با تغییراتی که در این پلتفرم داده، ID.7 می‌تواند با هر بار شارژ حدود ۷۰۰ کیلومتر حرکت کند. 

بیشترین تغییرات نسبت به مدل‌های دیگر الکتریکی کارخانه در اتاق دیده می‌شود. کیفیت ساخت اتاق و سیستم عامل نمایشگری که فولکس‌واگن در ماشین‌های الکتریکی‌اش استفاده کرده با انتقاد زیادی روبرو بود. در واکنش به این انتقادها، فولکس‌واگن سیستم جدیدی تدارک دیده که در ID.7 با نمایشگری ۱۵ اینچی روی داشبورد کنترل می‌شود.

مدل جدید فولکس‌واگن همچنین سیستم تهویه مطبوع کاملا جدیدی طراحی کرده که نزدیک شدن راننده به ماشین را تشخیص می‌دهد و ماشین را پیش از رسیدن او گرم یا خنک می‌کند. این سیستم را می‌توان با فرمان صوتی کنترل کرد. مثلا اگر راننده بگوید که دست‌هایش سرد است، ماشین گرم‌کن فرمان را روشن می‌کند و جهت هواکش‌ها را به سمت دست راننده تغییر می‌دهد. 

ID.7  تا چند ماه دیگر به طور کامل رونمایی خواهد شد و فولکس‌واگن قرار است یک مدل استیشن از آن هم به بازار عرضه کند. این کارخانه اعلام کرده که تعداد مدل‌های الکتریکی خود را تا سال ۲۰۲۶ به ده مدل افزایش خواهد داد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها