کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای طلا امروز چهارشنبه در بازار جهانی 1401/10/28


کد خبر : ۱۰۴۲۰۳چهارشنبه، ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷:۴۸۳۴۱۶ بازدید

قیمت طلا امروز چهارشنبه با تقویت دلار آمریکا کاهش یافت، در حالی که انتظارات برای کاهش سرعت افزایش نرخ بهره فدرال رزرو این کاهش را محدود ...
بهای طلا امروز چهارشنبه در بازار جهانی 1401/10/28بهای طلا امروز چهارشنبه در بازار جهانی 1401/10/28

قیمت طلا امروز چهارشنبه با تقویت دلار آمریکا کاهش یافت، در حالی که انتظارات برای کاهش سرعت افزایش نرخ بهره فدرال رزرو این کاهش را محدود کرد.

بهای هر اونس طلا تا ساعت ۷ و ۱۱ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۹.۱ درصد کاهش به ۱۸۹۹ دلار و ۶۰ سنت رسید و قیمت طلا در بازار معاملات آمریکا با۰.۴۸ درصد افزایش به ۱۹۰۰ دلار و ۶۰ سنت رسید.

شاخص دلار ۰.۳ درصد رشد کرد. دلار قوی‌تر باعث می‌شود که شمش برای دیگر دارندگان ارز گران‌تر شود.

طلا در کوتاه مدت به سطح ۱۹۰۰ دلار خواهد رسید.   ادوارد میر، تحلیلگر در Marex گفت: من فکر نمی‌کنم که ما شاهد حرکت بزرگی باشیم و در یک منطقه بی طرف خواهد ماند. تمرکز بازار بر داده‌های اقتصادی خواهد بود. اگر این روایت ادامه پیدا کند که تورم در حال کاهش است و نرخ‌های بهره پایین می‌آیند، آنگاه طلا صعودی خواهد بود.

بانک مرکزی ایالات‌متحده در سال گذشته قبل از اینکه در دسامبر به ۵۰ افزایش دهد، نرخ بهره را ۷۵ واحد و چهار بار افزایش داد. معامله‌گران عمدتاً در جلسه بعدی فدرال رزرو ۲۵ واحد افزایش نرخ بهره را قیمت‌گذاری می‌کنند. نرخ‌های پایین‌تر برای طلا مفید است زیرا هزینه فرصت نگهداری دارایی بدون بازده را کاهش می‌دهد.

شرکت معدنی کانادایی Barrick Gold Corp روز سه شنبه گزارش داد که تولید طلا ۱۳.۴ درصد افزایش یافته است که می‌تواند بالاترین میزان تولید سه ماهه آن در سال گذشته باشد. اس‌پی‌دی‌آر گلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان، اعلام کرد که دارایی‌های آن در روز سه شنبه ۰.۳ درصد کاهش یافت و به ۹۰۹.۲۴ تن رسید.

بر اساس گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳.۹ دلار رسید، پلاتین با ۰.۶ درصد کاهش به ۱۰۳۳ دلار و ۶ سنت رسید و پالادیوم ۰.۲ درصد کاهش یافت و به ۱۷۴۰ دلار و ۳۰ سنت رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها