کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازداشت یکی از متهمان پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی


کد خبر : ۱۰۳۶۸۹سه شنبه، ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵:۴۱۲۶۰۳ بازدید

دادگستری استان تهران در اطلاعیه‌ای با اشاره به بازداشت یکی از متهمان پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» اعلام کرد: با اقدامات قضایی در این پرونده ...
بازداشت یکی از متهمان پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانیبازداشت یکی از متهمان پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی

دادگستری استان تهران در اطلاعیه‌ای با اشاره به بازداشت یکی از متهمان پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» اعلام کرد: با اقدامات قضایی در این پرونده کثیرالشاکی، مشکلات عمده یکی از املاک بزرگ شرکت بادران با ارزش بیش از سه هزار میلیارد تومان رفع و موجبات رد مال در آینده برای شکات فراهم شد.

در اطلاعیه دادگستری کل استان تهران در باره آخرین وضعیت رسیدگی قضایی به پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» آمده است: با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های اصلی دادگستری کل استان تهران تعیین تکلیف پرونده‌های کثیرالشاکی و کثیرالخواهان محسوب می‌شود؛ بنابراین رسیدگی و احقاق حقوق مالباختگان و شکات این دست از پرونده‌ها در دستور کار مجموعه قضایی استان تهران قرار دارد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: از جمله پرونده‌های کثیرالشاکی که به‌صورت ویژه تحت رسیدگی قضایی قرار دارد، پرونده موسوم به «کینگ‌مانی» محسوب می‌شود و به جهت وصول شکایات جدید و افزایش خسارات مورد مطالبه، قرار تامین کیفری یکی از متهمان پرونده تشدید و بازداشت شد.

دادگستری کل استان تهران در این اطلاعیه افزود: ضمن تاکید بر اینکه احقاق حقوق شکات و مالباختگان در این پرونده اولویت اول و اصلی دستگاه قضایی محسوب می‌شود، اعلام می‌شود که دادگستری کل استان تهران تا تعیین تکلیف نهایی این پرونده و وصول مطالبات شکات با جدیت فرایندهای حقوقی و قضایی لازم را دنبال و پیگیری خواهد کرد.

پرونده موسوم به «کینگ‌مانی» در شمول پرونده‌های کثیرالشاکی تلقی شده که بیش از چهار هزار شاکی دارد و در حدود چهار هزار میلیارد تومان مورد ادعای شکات پرونده قرار دارد. اتهام متهمان این پرونده اخلال عمده در نظام اقتصادی از طریق کلاهبرداری شبکه‌ای است که با قرار جلب دادرسی و کیفر خواست برای هشت متهم اصلی پرونده صادر شده است.

پیش از این، پرونده یادشده با دستور رئیس کل دادگستری استان تهران به یکی از شعب مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی ارجاع شده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها