کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پایان مرگبار شکایت مادر از دختر نوجوان


کد خبر : ۱۰۳۶۵۳دوشنبه، ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶:۱۸۴۷۹۸ بازدید

زن میانسال وقتی فهمید دخترش قصد دارد از خانه فرار کند موضوع را به همسر و برادرش گفت، اما آنها با ضرب و جرح دختر نوجوان وی را به کام مرگ کشاندند.
پایان مرگبار شکایت مادر از دختر نوجوانپایان مرگبار شکایت مادر از دختر نوجوان

 زن میانسال وقتی فهمید دخترش قصد دارد از خانه فرار کند موضوع را به همسر و برادرش گفت، اما آنها با ضرب و جرح دختر نوجوان وی را به کام مرگ کشاندند.

سرهنگ «هادی افراسیابی»، فرمانده انتظامی شهرستان خمین در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۱۸:۱۴ دقیقه روز شنبه دهم دی خبر قتل دختری ۱۶ ساله به دست پدر و دایی‌اش به پلیس اعلام شد و عاملان این قتل خانوادگی، اندکی پس از ارتکاب جنایت، دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: وقتی کارآگاهان پلیس آگاهی در محل وقوع قتل حاضر شدند در تحقیقات از مادر مقتول، وی اظهار کرد که از مدتی پیش متوجه ارتباط دخترش با مردی غریبه در فضای مجازی شده و هنگامی که متوجه شده است او قصد فرار از خانه را دارد، موضوع را با پدر و دایی‌اش در میان گذاشته است تا مانع فرار دخترش شود اما به گفته مادر مقتول، آنها پس از پی بردن به این موضوع، بلافاصله به خانه آمده و پس از مشاجره با دخترش اقدام به ضرب و شتم او کردند تا جایی که دخترشان بیهوش و پس از تماس با نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به مرگ این دختر ۱۶ ساله به‌دلیل ایست قلبی در بیمارستان خمین افزود: پس از انتقال جسد به سردخانه، با دستور مقام قضایی، متهمان بازداشت و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 سرهنگ افراسیابی در پایان، فرهنگ‌سازی درخصوص استفاده از فضای مجازی برای کاهش آسیب‌ها و پیامدهای آن را امری ضروری برای خانواده‌ها دانست و افزود: در صورت بروز مشکلات فردی یا خانوادگی افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز مشاوره و مددکاری پلیس، به‌صورت رایگان از خدمات روانشناسی برای حل مشکل خود بهره‌مند شوند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها