کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حمله تند کیهان به تیم ملی فوتبال ایران /ایران ۲ - انگلیس، اسرائیل، آل سعود و وطن فروشان ۶


کد خبر : ۱۰۲۳۲۶سه شنبه، ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱:۴۴۳۶۵۱ بازدید

کیهان در تیتر نخست خود مدعی شد که ۶ گل خورده توسط تیم ملی نتیجه همکاری انگلیس، سعودی، اسرائیل و وطن فروشان داخلی است. او در روتیتر این مطلب به تیم ملی حمله کرد.
حمله تند کیهان به تیم ملی فوتبال ایران /ایران ۲ - انگلیس، اسرائیل، آل سعود و وطن فروشان ۶حمله تند کیهان به تیم ملی فوتبال ایران /ایران ۲ - انگلیس، اسرائیل، آل سعود و وطن فروشان ۶

این روزنامه در تیتر نخست خود آورده است:«ایران 2- انگلیس، اسرائیل، آل سعود و وطن‌فروشان داخلی وخارجی 6» در این مطلب نیز آمده است: تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته در اولین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم انگلیس رفت و اگر چه نتیجه را واگذار کرد اما مهدی طارمی با دو گل ارزشمند خود به قوی‌‌ترین انگلیس ادوار جام‌جهانی به نوعی تاریخ‌‌سازی کرد و تنها بازیکن ایران در تاریخ جام‌جهانی لقب گرفت که توانسته ۲ گل در جام‌جهانی بزند.

نکته قابل تامل اینکه تیم ملی فوتبال ایران در حالی در این بازی نتیجه را به تیم انگلیس واگذار کرد که از هفته‌ها پیش، از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلی و خارجی جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای علیه این تیم به راه انداخته بودند. 

رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی علاوه‌بر فضا‌سازی و عملیات روانی علیه تیم ملی فوتبال ایران، علیه میزبانی قطری‌ها در بزرگ‌ترین رخداد ورزشی ۲۰۲۲ نیز شمشیر را از رو بسته‌اند.

این رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود با کمک پادوهای وطن‌فروش داخلی و خارجی، در تلاش برای ایجاد شکاف میان مردم ایران و اعضای تیم ملی فوتبال ایران و نیز تولید دوگانه‌های دروغین و کاذبی نظیر «مردم- حاکمیت» از هیچ دنائت و شناعتی فروگذار نکردند. 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها