کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش اقساطی 109 هزار مسکن مهر


کد خبر : ۱۰۲۳۱۹دوشنبه، ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸:۲۱۱۰۵۳۶ بازدید

جعفری با اعلام اینکه برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در هشتگرد و پرند حدود ۵۵ هزار واحد تعریف...
فروش اقساطی 109 هزار مسکن مهرفروش اقساطی 109 هزار مسکن مهر

جعفری با اعلام اینکه برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در هشتگرد و پرند حدود ۵۵ هزار واحد تعریف شده است، از فروش اقساطی ۱۰۹ هزار و ۴۱۴ واحد مسکن مهر در این دو شهر خبر داد.

علیرضا جعفری  روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در شهرهای جدید پرند و هشتگرد را اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران نوشت : معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهر جدید هشتگرد ۱۵۲ هزار و ۲۵ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد متقاضی ۲۲ هزار و ۲۸۰ نفر تایید نهایی شدند و تاکنون برای ۲۷ هزار و ۸۲۱ متقاضی واحد تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: در پرند نیز تعداد ۲۲۴ هزار و ۸۴۷ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۵ هزار و ۲۲۵ نفر تایید نهایی شدند و برای ۲۷ هزار و ۱۶۴ نفر واحد تعریف شده است.

۳۰ هزار و ۹۶۹ واحد مسکن مهر در هشتگرد فروش اقساطی شد


جعفری در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد توضیح داد: تعداد کل واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد ۴۸ هزار و ۹۲۳ واحد است که از این تعداد ۳۸ هزار و ۴۰۴ واحد در تعهد شرکت بوده و دارای متقاضی است که ۳۰ هزار و ۹۶۹ واحد آن فروش اقساطی شده است. هم اکنون در شهر جدید هشتگرد ۷ هزار و ۱۲۱ واحد باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال جاری تکمیل و تحویل متقاضیان بشود.

فروش اقساطی ۷۸ هزار و ۴۴۵ واحد مسکن مهر در پرند


وی در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر شهر جدید پرند نیز اعلام کرد: تعداد کل واحدهای مسکن مهر شهر جدید پرند ۹۵ هزار و ۶۷۲ واحد بوده که از این تعداد ۹۲ هزار و ۶۲۳ واحد در تعهد شرکت و دارای متقاضی است که ۷۸ هزار و ۴۴۵ واحد از آن فروش اقساطی شده است. در حال حاضر تعداد واحدهای باقیمانده مسکن مهر پرند ۶ هزار و ۵۴۳ واحد است.

وی تاکید کرد: تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر جزو تعهد شرکت عمران شهرهای جدید است که نیازمند حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان اعتبار بوده و بر این کار اهتمام ویژه داریم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها