کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش 50 متری ارتفاع آب در سد کلیدی تهران


کد خبر : ۱۰۲۰۸۷سه شنبه، ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱:۱۱۳۹۰۵ بازدید

رئیس گروه نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران از کاهش 50 متری سطح آب دریاچه سد امیر کبیر تهران نسبت به تراز بیشترین بهره برداری ...
کاهش 50 متری ارتفاع آب در سد کلیدی تهرانکاهش 50 متری ارتفاع آب در سد کلیدی تهران

رئیس گروه نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران از کاهش 50 متری سطح آب دریاچه سد امیر کبیر تهران نسبت به تراز بیشترین بهره برداری خبر داد.

به‌گفته فتوکیان حجم مخازن سدهای تامین کننده آب تهران ۳۲۰ میلیون متر مکعب است این رقم در سال گذشته ۴۰۳ میلیون متر مکعب بوده است که کاهشی در حدود ۸۳ میلیون متر مکعب داشته است. میزان بارندگی در آبان ماه سال جاری در حوزه آبریز شرکت آب منطقه ای تهران پنج و ۷ دهم میلی متر گزارش شده این رقم در متوسط بلند مدت ۲۵ میلی متر بوده که کاهشی در حدود ۷۷ درصد را نشان می دهد.

فتوکیان تصریح کرد: میزان بارندگی از ابتدای سال ابی جاری از ابتدای مهر ماه تا کنون متاسفانه ۵.۷ میلیمتر بوده این رقم در متوسط بلند مدت سی و ۴.۴ میلیمتر بوده که کاهشی در حدود ۸۳ درصد را نشان می دهد .

وی افزود : سطح آب دریاچه سد امیر کبیر حدود ۵۰ متر پایین تر از تراز بیشترین بهره برداری می باشد و باتوجه به کاهش شدید بارندگی در سال جاری و خشکسالی در دوسال گذشته از همه مردم در خواست داریم در مصر ف آب صرفه جویی کرده و الگوی مصرف را رعایت نمایند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها