کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش خودروهای مونتاژی چند برابر ارزش واقعی


کد خبر : ۱۰۰۴۳۰پنجشنبه، ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷:۵۴۷۷۵۴ بازدید

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به دلیل ممنوعیت واردات خودرو طی سال‌های اخیر، خودروهای خارجی مونتاژ داخل توانسته‌اند بازار را به ...
فروش خودروهای مونتاژی چند برابر ارزش واقعی فروش خودروهای مونتاژی چند برابر ارزش واقعی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به دلیل ممنوعیت واردات خودرو طی سال‌های اخیر، خودروهای خارجی مونتاژ داخل توانسته‌اند بازار را به دست گرفته و با قیمت‌های عجیب و بالا عرضه شوند.

رحیم زارع در گفت‌وگو با خانه ملت با انتقاد از گرانی خودروهای مونتاژی، گفت: قیمت خودروهای مونتاژی که از کشورهایی مانند چین وارد کشور می‌شود، در کشور چین معقول و به‌صرفه است، اما زمانیکه در کشور ما مونتاژ می‌شوند، چندین برابر ارزش واقعی به فروش می‌رسد.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: به دلیل ممنوعیت واردات خودرو طی سال‌های اخیر، خودروهای خارجی مونتاژ داخل توانسته‌اند بازار را به دست گرفته و با قیمت‌های عجیب و بالا عرضه شوند.

وی اضافه کرد: مقایسه قیمت‌های جهانی خودروهای مونتاژی با قیمت‌های داخلی، حکایت از اختلافی عمیق و بسیار دارد که گاه به ۲ برابر می‌رسد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مردم از ضعف در نظارت بر قیمت‌گذاری خودروهای مونتاژی گلایه‌مند هستند و سازمان حمایت از مصرف‌کننده باید با نظارت دقیق از سوءاستفاده جلوگیری کند، تصریح کرد: از آنجا که با واردات خودرو انحصار بازار از بین می‎‌رود، این خودروها نیز به قیمت واقعی خودشان برمی‌گردند./



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها