کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش قیمت مرغ در چند روز آینده


کد خبر : ۱۰۰۳۶یکشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳:۴۵۳۰۷۰ بازدید

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام، کاهش جوجه‌ریزی و افزایش قیمت جوجه یک روزه را دلیل افزایش قیمت گوشت مرغ در ...

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام، کاهش جوجه‌ریزی و افزایش قیمت جوجه یک روزه را دلیل افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار عنوان کرد و گفت: قیمت منطقی فروش هر کیلوگرم گوشت مرغ تازه در بازار مصرف 6800 تا 7000 تومان است که تا چند روز آینده بازار آن متعادل می‌شود.

عباس والوزی در گفت‌وگویی اظهار کرد: علت افزایش قیمت مرغ، صادرات آن نیست چراکه طی 10 ماهه گذشته نهایتاً 55 هزار تن گوشت مرغ به کشورهای مختلف صادر شده است که در میان دو میلیون تن تولید این محصول عددی به حساب نمی‌آید.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام گفت: به نظر می‌رسد علت افزایش قیمت گوشت مرغ در هفته‌های اخیر، افزایش قیمت جوجه یک روزه و کاهش جوجه‌ریزی بوده است که با سیاست‌های شرکت پشتیبانی امور دام و وزارت جهاد کشاورزی، تا چند روز آینده بازار گوشت مرغ متعادل می‌شود.

والوزی خاطرنشان کرد: طی دو هفته گذشته تاکنون مرغ منجمد شرکت پشتیبانی امور دام به قیمت کیلویی 5800 تا 6000 تومان در میادین میوه و تره‌بار و مراکزی که سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان‌ها معرفی کرده‌اند، عرضه شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها