کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعیین‌ تکلیف 189 میلیارد تومان از اموال امیرمنصور آریا


کد خبر : ۹۹۱۷یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲:۳۷۳۷۳۶ بازدید

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: 189 میلیارد تومان از اموال امیرمنصور آریا طی روزهای آینده از طریق مزایده به فروش خواهد رسید.
تعیین‌ تکلیف 189 میلیارد تومان از اموال امیرمنصور آریاتعیین‌ تکلیف 189 میلیارد تومان از اموال امیرمنصور آریا

اردشیر محمدی مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر که در سالن جهاد اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، درباره فروش اموال امیرمنصور آریا اظهار داشت: اکنون ارزش‌گذاری کالای یک گروه صورت گرفته و به زودی مزایده‌ای در روزنامه‌های پرشمارگان در تاریخ 21 بهمن تا 4 اسفند منتشر می‌شود، تا مشتریان بتوانند در مزایده شرکت کنند و 6 اسفند سال جاری نیز پاکت‌های پیشنهادی بازگشایی می‌شود.

وی ادامه داد: میزان مزایده این گروه برای سال جاری 189 میلیارد تومان است که شامل 38 باب ملک که از این تعداد 11 باب آن تجاری و بقیه مسکونی هستند. همچنین مابقی اموال نیز سال آینده فروخته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در مورد خودروهای 2500 سی‌سی به بالا که در گمرک مانده است، تصریح کرد: سازمان مکلف شد این خودروها را به فروش نرساند و حدود 98 دستگاه خودروی بالای 2500 سی‌سی تحویل سازمان شده که تصمیم داریم، به شرط خروج از کشور آن را از طریق مزایده واگذار کنیم.

وی افزود: 115 میلیارد کالای قاچاق قطعیت یافته داریم که شامل پوشاک، طلا، وسایل ارتباطی، کالاهای سریع‌الفساد، منسوجات وجود دارد.

به گفته محمدی قاچاق طلا نسبت به سال گذشته 2 برابر فروش رساندیم و تا آخر سال 314 میلیارد ریال طلا از طریق مزایده فروخته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه این سازمان بزرگترین برگزارکننده مزایده از سراسر کشور است، اظهار داشت: تا پایان سال و در اسفند ماه 50 کیلو شمش و سکه طلا به ارزش 5 میلیارد تومان از طریق بورس فروخته خواهد شد و اگر این ظرفیت وجود داشته باشد، نسبت به کالاهای دیگر نیز اقدام خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه از ابتدای سال 220 میلیارد تومان اموال منقول و غیرمنقول تعیین تکلیف و به فروش رسیده است، گفت: 55 میلیارد تومان اموال غیرمنقول و 165 میلیارد تومان اموال منقول وجود داشته که از میزان  اموال منقول 50 میلیارد تومان آن متروکه و 115 میلیارد تومان آن قاچاق بوده است. همچنین انتظار می‌رود، تا پایان سال فروش اموال از 3 هزار میلیارد ریال بگذرد.

وی با اشاره به 40 اقدام راهبردی سازمان بیان داشت: رضایت مشتری، توسعه خدمات الکترونیک از مهمترین اهداف راهبردی بوده که منجر به کاهش بوروکراسی، انضباط مالی می‌شود و همچنین مزایده الکترونیک در بخش غیرمنقول روند آزمایشی خود را طی می‌کند و تا پایان سال عملیاتی خواهد شد. با این اتفاق فرایندهای سازمان به صورت شفاف روشن و الکترونیک خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: حراج الکترونیک اموال قابل فروش را سال آینده انجام دهیم.

محمدی با بیان اینکه در سال جاری 900 میلیارد تومان کالای متروکه از سوی گمرک به سازمان اعلام شده است، تصریح کرد: با تقاضای گمرک بیش از 860 میلیارد تومان از این کالاها اعاده شده که مربوط به کالاهای خط تولید، واسطه‌ای و سرمایه‌ای است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا راجع به اموال بابک زنجانی نیز تصمیم‌گیری شده است، گفت: تاکنون اموال بابک زنجانی برای فروش به سازمان اعلام نشده و چنانچه اعلام شود آمادگی فروش آن را داریم.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تأکید کرد: در سال جاری تاکنون 13 میلیارد و 600 میلیون تومان البسه مستعمل، لوازم آرایشی و کالاهایی که با فرهنگ کشور همخوانی ندارد، منهدم شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها