کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مراسم رونمایی از خودرو MVM 550 در تهران + تصاویر


کد خبر : ۹۸۹۴شنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶:۰۹۲۷۹۵۷ بازدید

پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه شرکت مدیران خودرو در طی مراسم گسترده ای که در باشگاه دیپلمات تالار آبگینه برگزار شد اقدام به رونمایی مدل جدید MVM 550 ...

 پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه شرکت مدیران خودرو در طی مراسم گسترده ای که در باشگاه دیپلمات تالار آبگینه برگزار شد اقدام به رونمایی مدل جدید MVM 550 به عنوان عضو جدید محصولات کرد. این مراسم با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو و طرف بلند پایه شرکت و اعضای سفارت کشور چین و با حضور جمع بزرگی از میهمانان و همچنین اصحاب رسانه برگزار شد.

بهرام شریعت، رئیس هیات مدیره شرکت مدیران خودرو در آغاز مراسم با ایراد پاره ای از سخنان ضمن خوش آمد گویی به حضار شرکت کننده و بصورت خلاصه به گوشه ای از فعالیت های شرکت اشاره کرد و گفت: پیش تر قول داده بودیم تا پیش از پایان سال 93 از سه محصول جدید رونمایی کنیم. این امر پس از رونمایی از دو مدل جدید 315 و X33 و با رونمایی آخرین مدل 550 به لطف خدا و یاری همه همکاران و مشتریان محقق شد.

وی در ادامه صحبت های خود به جزئیات تولید شرکت اشاره کرد و گفت: میزان تولید سال 92 در حدود 21 هزار دستگاه خودرو بود که در سال 93 به تعداد 42 هزار دستگاه یعنی حدود دو برابر سال گذشته رسید. همچنین میزان فروش محصولات شرکت با تعداد 29 هزار دستگاه در سال 92 به تعداد 29 هزار دستگاه در سال 93 رسید که رشد چشمگیر 38 درصدی را نشان می دهد. پیشبینی می کنیم که میزان فروش محصولات شرکت در سال 94 به مرز 70 هزار دستگاه برسد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: بازار خودرو ایران بسیار رقابتی است. از این رو تکریم ارباب رجوع و نمایندگان در اولویت کار شرکت قرار دارد. برای اثبات این امر اقدام به راه اندازی سیستم جدید فروش کردیم تا رضایت هر چه بیشتر خریداران و همچنین نماینده های شرکت در سراسر کشور را به دست آوریم.

شریعت با تاکید بر اهمیت محیط زیست به گوشه ای از برنامه های سال 94 اشاره کرد و گفت: هوای پا و حفظ محیط زیست از دگر اولویت های شرکت مدیران خودرو است. در این راستا ورود عضو جدید از کلاس مدل MVM 110 را برای سال آینده در برنامه کاری خود داریم تا هرچه بیشتر جوابگوی نیاز بازار در این کلاس محبوب باشیم. همچنین با ادامه یافتن حمایت ها و سیاست های تشویقی وزارت صنایع و معادن ارائه خودرو MVM برقی را نیز در برنامه کاری خود داریم. همچنین ارائه 315 جدید با جعبه دنده آتوماتیک نیز از دگر برنامه های شرکت برای سال 94 است.

  مراسم با امضای لوح های یادبود رونمایی MVM 550 از سوی طرفین ایرانی و چینی و سپس رو نمایی و ارائه جزئیات فنی این مدل در حضور تمامی میهمانان ادامه یافت. در پایان برنامه از نمایندگی های برتر و همچنین مدیران و کارشناسان فنی ممتاز شرکت مدیران خودرو در سراسر کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد.
















اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها