کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز مرحله دوم فروش فوری محصولات ایران‌خودرو (دهه فجر 93)


کد خبر : ۹۸۵۱پنجشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶:۰۱۴۴۳۵۶ بازدید

با عنایت به استقبال از شرایط فروش فوری به مناسبت دھه مبارک فجر و پاسخ به تقاضای مشتریان جھت بھره‌مندی از سایر محصولات ...
آغاز مرحله دوم فروش فوری محصولات ایران‌خودرو (دهه فجر 93)آغاز مرحله دوم فروش فوری محصولات ایران‌خودرو (دهه فجر 93)

با عنایت به استقبال از شرایط فروش فوری به مناسبت دھه مبارک فجر و پاسخ به تقاضای مشتریان جھت بھره مندی از سایر محصولات شرکت ایران خودرو، مرحله دوم این طرح به شرح جدول پیوست از روز شنبه مورخ ٩٣/١١/١٨ الی ٩٣/١١/٣٠ و یا تا زمان تكمیل ظرفیت ارائه مي گردد.


شرايط و توضیحات بخشنامه :

١. برای خودروھای خانواده پارس و ٤٠٥ محدودیت کد ملی ، شھر محل ثبت نام و تعداد مجاز ھر نمایندگی اعمال می گردد. ٢. برای وانت باردو بنزینی امکان رزرو از محل رزرواسیون نیز فراھم می باشد. ٣. شرایط کمیسیون تشویقی نمایندگان مطابق گویای ٣٣٩٥ در اين بخشنامه نیز اجرا خواھد شد. ٤. امکان انتخاب رنگ ھای متنوع برای خودرو در این بخشنامه در حین ثبت نام، فراھم می باشد و پس از ثبت نام به دلیل برنامه ریزی ھای انجام شده امكان تغییر رنگ وجود نخواھد داشت. ٥. شركت ايرانخودرو مجاز است در صورت تكمیل ظرفیت ، نسبت به قطع ثبتنام اقدام كند. ٦. امكان انتخاب شركت بیمه گر در زمان ثبت نام وجود دارد. ٧. تنظیم صلحنامه در اين بخشنامه قابل اجرا نمی باشد. ٨. پس از انعقاد قرارداد، مشتری به ھیچ عنوان حق انصراف ندارد. ٩. در صورت بروز ھرگونه تاخیر احتمالی در تحويل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، مطابق کلیه قراردادھا ١٨درصد سالیانه (يك و نیم درصد ماھیانه) ، جريمه تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و قابل پرداخت خواھد بود.

شرکت متعھد است در زمان ثبت نام، لیست اقلام و بھای آپشن ھای اختیاری را به مشتری ابلاغ نماید. بدیھی است در صورتی که (پس از امضاء قرارداد توسط مشتری، بعلت وجود الزامات قانونی و یا لزوم استانداردھای اجباری، نصب تجھیزات و لوازم اضافی (آپشن) توسط شرکت لازم باشد، شرکت حق مطالبه ارزش اضافه آپشن بر اساس ضوابط مصوب شورای رقابت را خواھد داشت. ١١. ثبت نام بصورت اينترنتي بوده و از طريق سايت ھاي ( www.ikco.ir و ikco.iranecar.com ) قابل انجام مي باشد. ١٢. نمايندگان محترم ھنگام ثبت نام از مشتريان حتما موارد عنوان شده در بخشنامه٢٩٦٨ (مدارك مورد نیاز جھت احراز سكونت) را مد نظر قرار داده و بر اساس آن اقدام نمايند. ١٣. تھیه رونوشت از صفحه اول شناسنامه و كارت ملي مشتري كفايت مي كند و چنانچه شناسنامه داراي توضیحات بود، رونوشت از آن صفحه نیز لازم مي باشد. ١٤. ارائه كد ملي، كد پستي، آدرس دقیق، منطقه شھرداري محل سكونت و شماره تلفن ثابت و ھمراه در زمان ثبتنام الزامي است. ١٥. در صورت ارائه يا درج آدرس پستي اشتباه توسط مشتري، به ھیچ عنوان امكان اصلاح وجود ندارد و كلیه تبعات ناشي از صدور پلاك با كد شھر مغاير و يا مفقود شدن مدارك خودرو، به عھده مشتري خواھد بود. ١٦. در صورت ارائه اطلاعات نادرست آدرس توسط مشتری، شرکت حق دارد بطور یکطرفه قرارداد را فسخ نماید. ١٧. مشتریان حقوقی در این بخشنامه مجاز به ثبت نام می باشند.

٨. در صورتي كه اشخاص حقوقي اقدام به ثبت نام نمايند لازم است مقررات و موارد ذيل را ( مطابق بخشنامه١٥٠٦) علاوه بر كلیه شرايط فوق اجرا نمايند: · مطابق بخشنامه١٤٦٨، فروش خودرو به سازمانھاي دولتي بايد تابع ضوابط و مقررات دولتي باشد و بدون مجوز كمیسیون ماده دو از ادارات كل امور اقتصاد و دارايي ، ثبت نام مجاز نیست. · فروش خودرو با پلاك شخصي به سازمانھا و شركت ھاي دولتي مجاز نیست. · ارائه كپي برابر با اصل آخرين روزنامه رسمي و آگھي تاسیس به نمايندگي مجاز الزامي است. · ارائه معرفي نامه جھت معرفي نماينده خريدار براي انجام مراحل ثبت نام و شماره گذاري الزامي است. بديھي است معرفي نامه مي بايست در سربرگ شركت متقاضي به ھمراه امضاء و مھر مجاز خريدار باشد. ١٩. کارت ھای ھدیه سوخت در مواردی که مشتری حقوقی اقدام به ثبت نام نموده باشد، جھت مشتری نھائی (مشتری صاحب پلاک) صادر خواھد شد. لذا با توجه به لزوم شفاف سازی مالی با مشتریان نھائی، لازم است نمایندگان محترم در این خصوص اطلاع رسانی مناسب نمایند. ٢٠. کارت ھدیه سوخت مشتریان از طریق شرکت پست به نمایندگی و رمز کارت ھای مزبور به آدرس اعلامی مشتری بصورت جداگانه ارسال خواھد شد. ٢١. مبالغ ارائه شده بر اساس دستورالعمل ابلاغی شورای ملی رقابت می باشد.
 

زمان فعال سازي این بخشنامه ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 93/11/18 می باشد


lvluamoze1jozj1rdk.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها