کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مسکن متری 2 تا 3 میلیون تومان در تهران + جدول


کد خبر : ۹۸۴۶پنجشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۱:۵۸۷۵۰۴ بازدید

در ستون امروز نبض بازار به تعدادی از واحدهای مسکونی که «قیمت پیشنهادی فروش» هر متر مربع آنها کمتر از 3 میلیون تومان است، پرداخته شده ...

یک واحد مسکونی 53 متری، 8سال ساخت به همراه پارکینگ و انباری به قیمت 128 میلیون تومان در خیابان راه‌آهن به بازار فروش معرفی شده است. قیمت پیشنهادی فروش هر متر مربع این واحد، 2 میلیون و 400هزار تومان از سوی فروشنده برآورد شده است.

همچنین در محدوده خیابان بریانک، مالکی اعلام کرده است واحد 60 متری خود را با قیمت 168 میلیون تومان (متری 2 میلیون و 800 هزار تومان) به خریدار تحویل می‌دهد. این واحد 4 سال ساخت و از کلیه امکانات برخوردار است. دو واحد مذکور منتخبی از ارزان‌ترین‌های بازار مسکن در مناطق تهران در چند روز گذشته هستند. در ستون امروز نبض بازار به تعدادی از واحدهای مسکونی که «قیمت پیشنهادی فروش» هر متر مربع آنها کمتر از 3 میلیون تومان است، پرداخته شده است و این میزان قیمت‌های پیشنهادی فروش که در حین معامله هم از تخفیف بهره‌مند می‌شوند، در مقابل متوسط قیمت هر مترمربع از واحدهای مسکونی در تهران که 4 میلیون تومان است، نشان می‌دهد که این واحدها جزو ارزان‌قیمت‌های بازار مسکن محسوب می‌شوند.

واحدهای مسکونی متراژ کوچک یا ارزان‌قیمت چند سال ساخت، در شرایط کنونی کمک می‌کند بخشی از رکود مسکن از این طریق کمرنگ شود. یکی دیگر از فایل‌های سپرده شده به بنگاه‌های مسکن در مرکز تهران (خیابان خیام) طی روز گذشته، مربوط به واحدی تازه ساخت به متراژ 55 مترمربع می‌شود زیرا قیمت هر متر مربع این واحد 2 میلیون و 200 هزار تومان از سوی مالک پیشنهاد شده است. طبق گفته مالک، واحد مذکور از 24میلیون تومان وام برخوردار است و از سوی دیگر قابلیت سپردن به بازار اجاره با ارزش 26 میلیون تومان رهن را دارد به همین خاطر این فایل فروش با عنوان «فروش ویژه فقط تا 30 روز» به مشتریان عرضه شده است. علاوه براین در حوالی اتوبان امام علی، واحد دیگری با توجه به قیمت پیشنهادی فروش، از نظر کارشناس فروش ایران‌فایل از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. یک میلیون و 980 هزار تومان به عنوان قیمت پیشنهادی فروش هر متر مربع از یک واحد مسکونی63متری، 3 سال ساخت به علاوه پارکینگ و انباری و 25 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است.

aqjl2h3v4g4faeqwea70.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها