کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نظر بیمه ایران درباره پرونده محمدرضا رحیمی


کد خبر : ۹۸۰۰سه شنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰:۲۵۳۸۳۹ بازدید

محمود امراللهی در گفت‌وگویی در پاسخ این پرسش که محمدرضا رحیمی در نامه خود به احمدی‌نژاد در رابطه با اتهامات خود، عنوان کرده که حکم صادر ...

محمود امراللهی در گفت‌وگویی در پاسخ این پرسش که محمدرضا رحیمی در نامه خود به احمدی‌نژاد در رابطه با اتهامات خود، عنوان کرده که حکم صادر شده درست نبوده است، نظر شما در این رابطه چیست؟ اظهار داشت: من اصلا در جایگاه حقوقی نیستم که بخواهم نظر بدهم؛ دادگاه حکم خود را صادر کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که بالاخره شما در جریان پرونده بیمه ایران هستید، افزود: دادگاه رأی خود را صادر کرده و ایشان هم در مقابل دفاعیات خود را به عمل آورده است.

مدیرعامل بیمه ایران در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر چه اقدامات ساختاری و اصولی انجام داده‌اید که دوباره در نظام بیمه‌ای کشور شاهد فساد نباشیم؟ عنوان کرد: ما به شدت به دنبال این هستیم که سیستم را مکانیزه کنیم.

امراللهی تصریح کرد: دیگر نباید چنین اتفاقی بیفتد؛ چراکه زیرساخت‌های الکترونیکی که در شرکت طراحی شده است، اصلا به سیستم اجازه نمی‌دهد که دوباره این اتفاق بیفتد.

وی متذکر شد: ما سیستم را مکانیزه می‌کنیم تا حساس باشد و قبل از این‌که چنین اتفاقی بیفتد، به سرعت آلارم دهد.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به مسایلی که باعث بروز فساد می‌شود، گفت: ممکن است باندهای جعل و کلاهبرداری تشکیل شوند و ما داریم از کاراگاه‌ها و کارشناسان قوی در حوزه کشف فساد استفاده می‌کنیم و موفقیت‌های خوبی هم داشته‌ایم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها