کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش 20 درصدی نرخ قالیشویی‌ + جدول قیمت


کد خبر : ۹۷۷۸دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸:۳۴۵۶۶۹ بازدید

رییس اتحادیه قالیشویان تهران از افزایش 20 درصدی نرخ خدمات قالیشویی طی دو ماه اخیر خبر داد و ضمن اعلام جدیدترین نرخ شست‌وشوی ...

رییس اتحادیه قالیشویان تهران از افزایش 20 درصدی نرخ خدمات قالیشویی طی دو ماه اخیر خبر داد و ضمن اعلام جدیدترین نرخ شست‌وشوی انواع فرش و موکت، نسبت به فعالیت واحدهای جعلی و بدون مجوز نیز هشدار داد.

حمید محمدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در حال حاضر حدود 300 واحد مجوزدار قالیشویی در تهران داریم و تعدادی نیز به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند که شاهد پخش تراکت‌های تبلیغاتی از سوی افراد بی‌نام و نشان هستیم.

وی با بیان اینکه اقدامات قانونی لازم را در این زمینه انجام می دهیم، افزود: با توجه به صحبت‌هایی که با روزنامه همشهری انجام شده فقط باید آگهی‌هایی که از اتحادیه قالیشویان نامه رسمی دارند در روزنامه‌ چاپ شود.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر نرخی در خدمات قالیشویی خواهیم داشت؟ گفت: حدود دو ماه گذشته نرخ ها به طور میانگین 20 درصد افزایش یافت.

شست‌وشوی فرش‌های کهنه و عتیقه توافقی است
رییس اتحادیه قالیشویان تهران در عین حال بیان کرد: شست‌وشوی فرش‌های کهنه و عتیقه، تمام ابریشم و صادراتی، شست‌وشو به همراه رنگ‌برداری و لک‌برداری انواع فرش‌های دستباف، شست‌وشو به همراه لک‌برداری فرش‌های ماشینی و موکت با توافق طرفین است.


کرایه رفت‌و برگشت هر چند تخته فرش برای هر خانوار 12 هزار تومان است

وی گفت: کرایه رفت‌ و برگشت در سراسر تهران بابت هر چند تخته فرش برای هر خانوار 12 هزار تومان است.

اما گرچه نرخ برخی خدمات مورد نیاز شب عید از جمله قالیشویی توسط اتحادیه و کمیسیون نظارت تعیین می شود اما تبلیغات و فعالیت واحدهای صنفی غیرمجاز موجب شده اغلب متقاضیان از کم و کیف و قیمت ارائه اینگونه خدمات یا فهرست مراکز مجاز اطلاع نداشته باشند.

در این میان آخرین نرخ خدمات قالیشویی به صورت جدول ارائه شده است:

17ocjf49ejdh17sf9q8.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها