کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دلالی ارز جرم شد


کد خبر : ۹۷۶۹دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷:۵۲۳۱۷۴ بازدید

بازار ارز مدتی است که بدون نوسان روز را به شب می‌رساند. تمام معاملات این بازار در آرامش کامل انجام می‌شود. دلار روز گذشته ...

بازار ارز مدتی است که بدون نوسان روز را به شب می‌رساند. تمام معاملات این بازار در آرامش کامل انجام می‌شود. دلار روز گذشته نسبت به اول هفته جاری تنها چهارتومان تغییر قیمت داشت که آن هم در جهت صعود بود. به این ترتیب دلار در حال‌وهوای دیروز بازار 3456 تومان قیمت خورد. یورو دیگر ارز عمده بازار ٩ تومان افت را نسبت به روز قبل تجربه کرد و در نهایت 3946 تومان معامله شد. صرافان همچنین پوند را با سه‌تومان افزایش قیمت فروختند و به این ترتیب هر پوند در بازار دیروز 5258 تومان معامله شد. درهم امارات اما محکم بر جای خود ایستاد و مانند اولین‌روز هفته 945 تومان فروخته شد. بازار آرام اما به نظر می‌رسد عنقریب شاهد بگیروببندهای جدیدی باشد. این از اظهارنظر دیروز کامیاب، معاون ارزی بانک‌مرکزی هویداست.

او در گفت‌وگویی می‌گوید: با توجه به ابلاغ دستورالعمل جدید بانک مرکزی دیگر کسی نباید این کار را انجام دهد چرا که جرم محسوب می‌شود. همانطور که افراد به‌راحتی نمی‌توانند در ملأعام مرتکب جرم شوند و امور خلاف را انجام دهند، در بازار ارز هم عده‌ای نمی‌توانند نرخ تعیین کنند و ارز بفروشند. بنابراین دیگر افراد نباید در بازار ارز به این شکل فعالیت کنند. البته او پیشتر گفته بود که جمع‌آوری دلال‌های بازار ارز وظیفه بانک مرکزی نیست و نیروی انتظامی باید این‌کار را انجام دهد. با این حال مشاهدات نشان می‌دهد فعلا نیروی انتظامی دخالتی در این بازار انجام نداده و علت آن را هم عدم دریافت بخشنامه یا ابلاغیه از سوی مسوولان بالادستی می‌داند. 

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها