کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ریزش‌ها در بازار ارز


کد خبر : ۹۷۵۲یکشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۰:۲۰۴۲۰۹ بازدید

دیروز روز ریزش بازار ارز بود. تمام ارزهای عمده بازار ریزشی بین دو تا 18 تومان را تجربه کردند. دلار کمترین افت قیمت را به ...

دیروز روز ریزش بازار ارز بود. تمام ارزهای عمده بازار ریزشی بین دو تا 18 تومان را تجربه کردند. دلار کمترین افت قیمت را به خود دید.

دلار که روز پنجشنبه گذشته 3454 تومان معامله می‌شد، روز گذشته با دوتومان کاهش به قیمت 3452 تومان فروخته شد. درهم امارات هم کمترین تغییر قیمتی را تجربه کرد. این ارز که در آخرین روز هفته گذشته ٩٤٩ تومان به فروش رسید، با چهارتومان افت، بر قیمت ٩٤٥ تومان ایستاد. پوند و یورو اما ریزش‌های قیمتی بیشتری را تجربه کردند. روز گذشته یورو 18 تومان افت قیمت داشت. این ارز که روز پنجشنبه گذشته سه‌هزارو٩٨٣تومان توسط صرافان فروخته شد، روز گذشته تا 3955 تومان ریزش کرد. پوند انگلیس هم ١٦تومان کاهش قیمت داشت. این ارز روز پنجشنبه گذشته 5281 تومان به فروش رسید اما دیروز صرافان هر پوند انگلیس را 5255 تومان معامله کردند.  در بازار دولتی هم این ریزش قیمت مشاهده شد. روز گذشته بانک مرکزی نرخ بانکی ٣٩ ارز را اعلام کرد که بر این اساس نرخ بانکی ٢٨ ارز نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته کاهش اما در مقابل قیمت ٩ واحد پولی افزایش داشت و نرخ دو ارز نیز ثابت ماند.  نرخ دلار آمریکا با ٢٦ریال افت ٢٧,٥٠٤ریال، پوند انگلیس با ٢٤٢ریال کاهش ٤١,٤٣٤ ریال و یورو با ٢٣ریال رشد ٣١,٠٤٤ ریال تعیین شد. درهم امارات‌متحده‌عربی هم توسط بانک مرکزی ٧,٤٨٩ریال قیمت‌گذاری شد.  


q9dzp4wn00j58u3h4l31.jpg

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها