کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

شورای رقابت مسئول قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی شد

کدخبر:۹۷۳۴شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸:۱۸۷۲۶۶ بازدید

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: با توجه به انحصاری شدن واردات خودرو، مسوولیت قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی ...

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: با توجه به انحصاری شدن واردات خودرو، مسوولیت قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی برعهده شورای رقابت قرار گرفته است.

محمد جعفری در گفت‌وگویی اظهار کرد: شورای رقابت بر اساس اساسنامه و وظایف ذاتی خود، وظیفه قیمت‌گذاری کالاهای انحصاری را برعهده دارد.

وی با بیان این که شورای رقابت بر اساس همین اساسنامه وارد حوزه قیمت‌گذاری خودروهای داخلی شده است، خاطرنشان کرد: از هفته گذشته با مصوبه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت بازار خودروهای وارداتی نیز انحصاری شده است.

رییس انجمن ملی حمایت از مصرف کنندگان ادامه داد: البته نکته مهم این است که انحصار شکل گرفته در بازار خودروهای وارداتی شدیدتر و پیچیده‌تر از انحصار در بازار خودروهای داخلی است. بنابراین وظیفه شورای رقابت در این حوزه سنگین‌تر خواهد بود.

وی افزود: یک خانواده نمایندگی واردات سه برند خودرویی خارجی را در اختیار دارد و به همین دلیل با منحصر شدن واردات خودرو به نمایندگی‌های رسمی، هم اکنون این خانواده بیش از 70 درصد بازار خودروهای وارداتی را در اختیار گرفتند.

جعفری با بیان این که شورای رقابت در گام نخست باید نسبت به قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی اقدام کند، تصریح کرد: پس از آن شورای رقابت باید با توجه به قوانین ضد انحصار، در جهت خارج شدن روند واردات خودرو از وضعیت انحصاری فعلی تلاش کند.

همراه مکانیک



دیدگاه ها

سامان: 1393/11/1109:30:52،
162
15
خوب که چی
با این کارا فکر میکنید ارزون تر میشه
مطمئن باشید این نمایندگی ها باز هم گرون تر می کنن
علی: 1393/11/1110:10:18،
97
35
این دولت ،دولت قبلی را روسفید میکنه میگی نه صبر کن!!
ارام: 1393/11/1110:19:38،
65
30
معلومه كه ارزون ميشه ديگه قيمتها سر خودي نيست هر كس واسه خودش يه قيمت به مشتري بده
سالار: 1393/11/1110:24:33،
41
29
نه دوستان اشتباه نکنید همه مردم دیدند که شورا چطوری کمر قیمت 48 میلیونی ایران خودرو برای دنا رو خورد کرد ......
آرمان: 1393/11/1110:27:23،
32
49
آخ جون ماشین خارجی باز گرون تر میشه!!!
احسان: 1393/11/1110:30:45،
65
12
بهتر نیست بجای این کارا خوب از اول انحصاریش نکنین
آزادش کنین
شما که دارین حق و حسابتونو سوبه چوبله میگیرین بذارین هر کی هر چی میخواد بیاره. ما خودمون عقل داریم خدمات پس از فروش نمی خواهیم اون هم انحصاری!
برای ما دل نسوزونین لطفا !
سالار: 1393/11/1110:31:44،
27
16
ارزون میشه ولی اون ماشینهایی که 2500 به بالا قبلا وارد شدند همچنان گرونتر فروخته میشن ... شک نکنید
تعرفه: 1393/11/1110:35:07،
54
9
پس یعنی بنزی که ۲۵ هزار دلاره (c200 )و ۲۰۰۰ سی سی هم است که الان دارند ۳۰۰ میلیون میدند باید مثل بقیه ماشین ها تو این رنج قیمت بشه ۱۵۰ میلیون دیگه نه به خاطر بنز بودن ۱۰۰ میلیون اضافه بگیرند
حتما میشه!!!!!!!!!!!!!!( چون سود نمایندگی ۱۰۰ میلیونه)
شورای رقابت نتونست یک دنا را قیمت گذاری کنه چه برسه به وارداتی ها !!!!
در صورت قیمت گذاری شورای رقابت نمایندگان به اصطلاح رسمی میگویند هیچ ماشینی با این قیمت نمیفروشیم !!!!!
خوش باشید .
خوبه: 1393/11/1110:37:17،
38
15
اتفاقا خیلی هم خوبه وقتی پورشه 300 میلیونی که با چهل درصد عوارض کلی هزینه میشه هشصد میلیون چرا باید یه میلیارد هشصد میلیون بدن ؟
حسین: 1393/11/1110:39:26،
40
12
چه خبره
شاندیزیها حمله کردن !!!!
فکر: 1393/11/1110:40:05،
30
10
ارام خان فکر کردی ارزون میشه؟!!!!
حتما !!!!!
تو شرکت به بهانه گارانتی ۲۰ میلیون از بازار گرونتر بود چه برسه به الان !!!!!!!
رضا تهرانی: 1393/11/1110:45:38،
37
12
سه شماره اون خانواده با شورای رقابت یه خانواده بزرگ تر تشکیل می دن.
حقیقت: 1393/11/1113:12:54،
20
10
سالار خان اره تو راست میگی کمر ایران خودرو شکسته!!!!!
که اپشن های دنا را حذف کرد و تولیدش هم متوقف کرده

حرفه ای: 1393/11/1114:11:02،
33
9
دوستان عزیز توجه کنید
اگر شورای رقابت راست میگه کارهای زیر را انجام بده بعد بیاد وارد بازار وارداتی ها بشه
۱-خودروهای چینی را قیمتشون را نصف کند (چون واسه سایپا و ایران خودرو حداقل نصف قیمت خودرو سود است)
۲-سراتوی تولیدی سایپا را نظارت کند که چرا هیچ اپشنی ندارد و به قیمت ۹۰ میلیون فروخته میشه .
۳-چرا گارانتی سراتو از ۵ سال به ۲ سال کاهش یافته؟
۴-خودروهای تولید داخل چرا ۱ سال تاخیر تحویل دارد؟
۵-چرا تو شرایط فروش فوری ماشین های مثل پارس وجود ندارد؟
۶-چرا گارانتی خودرو های داخل را کسی جوابگو نیست؟
۷-چرا خودروهای زیر ۱۵۰۰ سی سی وارد کشور نمیشوند؟
۸-چرا برخورد نمایندگی های سایپا و ایرانخودرو اینقدر بد است؟
۹-چرا سود تاخیر خودروها محاسبه نمیشود.
۱۰-چرا ماشینی مثل مگان که پیش فروش کردند را به تعهدات خود عمل نمیکنند و به جاش ۴ تا پراید میدهند؟
۱۱-و بسیاری چراهای دیگر
موفق باشید
کاوه56: 1393/11/1114:44:27،
21
6
ای شورای رفاقت!!!!! از رقابت کم کن و به مبلغ بیافزا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمد: 1393/11/1109:31:44،
55
17
خدایا خودت به فریادمون برس
دیگه کاری از دست این ملت غیور بر نمیاد
شروین: 1393/11/1109:34:15،
66
14
خداحافظ رویای ماشین آلمانی و حتی ژاپنی !
روح القدوز: 1393/11/1109:34:21،
54
30
خودرو داره گرون میشه تا عید حداقل 10%
مرتضي: 1393/11/1109:35:36،
59
9
چه كسي هم مسئول شد . در مورد خودروهاي داخلي ديديم چقدر به نفع مصرف كننده كار كردن حالا شد نوبت وارداتي ها . اينها به جز خوش رقصي براي خودروساز و واردكننده كاري نخواهند كرد. برادر من مشكل انحصار و رانت است . تو انحصار ايجاد مي كني بعد يك شوراي دكوري را مي گذاري كه به نفع وارد كننده قيمتگذاري كنه . مسخره است.
محمد: 1393/11/1109:35:56،
39
13
هر دم از این باغ بری می رسد...
حسین: 1393/11/1109:39:20،
25
13
این کدوم خانوادس؟
علی: 1393/11/1109:56:44،
37
11
خانواه دکتر ارنست.یادته یا سنت قد نمیده برادر؟؟؟؟
٧٣٢١: 1393/11/1110:10:40،
30
13
خانواده گرامي. نمايندگي كيا، هيوندايي ، جيلي، ام جي ، البته اين چن تا رو من ميدونم.
حبيب: 1393/11/1110:19:20،
32
5
فقط خودرو نيست كه اين خانواده صاحب شركت چاي و برنج گلستان است و وارد كننده هيونداي ، كيا و جيلي كسي اگر ربط مواد غذائي و خودرو رو پيدا كرد من بهش جايزه مي دم . فقط اينها نيستن كه وارد كننده محترم تويوتا و لكسوس كه رنو را هم ايشان وارد مي كنند ايضا واردكننده لوازم خانگي هم هستند .
7321: 1393/11/1110:36:22،
10
16
اقا حبيب ربط اش أرز هست مواد غذائي صادر ميكنن و با أرز اون ماشين وارد ميكنن
فرهاد: 1393/11/1111:30:31،
16
13
نمی خواستم بگم گفتم شاید ریا بشه.......
علی: 1393/11/1115:08:15،
17
11
دلار هم دردست خانواده گرامی است که مملکت باآن اداره می شود چه برسد به خودرو چای و......
بهزاد: 1393/11/1122:50:54،
11
8
جالب توجه اینه که هیوندای و کیا اصلا در ایران نمایندگی ندارن و وزارت صنعت هم اینو میدونه هرکی هم شک داره به سایت این 2 شرکت مراجعه کنه و لیست نمایندگی انها رو در خاور میانه ببینه ایران اصلا جزوش نیست حتی سوریه هم با این وضعش نمایندگی داره در حقیقت اینها نمایندگان وزارت صنعت هستن نه هیوندائی و کیا .واسه همین هم یه رانت چاق وچله تقدیمشون کردن با هم بخورن حالشو ببرن .
نسل سوخته: 1393/11/1109:43:36،
28
13
هیچی دیگه ب....رفتیم شورایه رقابت به مشورت مافیا میبره بالا قیمتارو تا مجبور بشیم همین داخلیارو بخریم خدایا صبره ما تمومه نسله این شیطان صفتارو از ریشه...خدایا حق مردم روش حساسیی همه ناراضین پس تو همین دنیا به بدترین نحو جزاشونو بده
سعید: 1393/11/1109:55:32،
39
12
"رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: با توجه به انحصاری شدن واردات خودرو، مسوولیت قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی برعهده شورای رقابت قرار گرفته است."
.
.
.
"جعفری با بیان این که شورای رقابت در گام نخست باید نسبت به قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی اقدام کند، تصریح کرد: پس از آن شورای رقابت باید با توجه به قوانین ضد انحصار، در جهت خارج شدن روند واردات خودرو از وضعیت انحصاری فعلی تلاش کند."

درست فهمیدم ؟دولت یک رویه رقابتی رو انحصاری کرده بعد یک سازمانی از خودت دولت موظف شده با قوانین ضد انحصار ،انحصار و بشکنه ؟!!!یه دونه ایم تو دنیا
ارمیا: 1393/11/1109:57:59،
26
12
شورای رقابت هم میخواد یه درصدی ازاین خودروهاببره صدرصدر گرون میشه وای به حاله مر
بیژن : 1393/11/1109:58:29،
24
17
چند پیشنهاد سازنده به شورای رقابت 1 - بهترین کار نرخ سود یک درصد برای ورود خودرو خارجی است ( مانند نرخ معاملات ماشین وخودرو ) تا هم قیمتها شکسته شود و هم خودرو سازان داخلی احساس خطر کنند .
2 - وارد کردن خودرو در حجم وسیع ( بالای 400000 دستگاه در سال )نرخ سود به 1.5 درصد افزایش یابد .
3 - برای ورود خودرو های سبکتر با حجم موتور زیر 1800 سی سی نیم درصد سود بیشتر از بالای 1800 سی سی در نظر گرفته شود .
4 - ایجاد یک کوریدور و وصل شدن کلیه نوار مرزی کشور تا شعاع هر استان در هر مرز و آزاد شدن ورود خودرو خارجی به صورت منطقه آزاد و تردد آزاد اینگونه خودروها در منطقه یاد شده ، همانگونه که در برخی از استانها مانند سیستان وبلوچستان ، آذربایجان شرقی گیلان و خوزستان و کیش هم اکنون آزاد می باشند . ( این امر مطمئنا نقش و انگیزه مهمی در مهاجرت خیلی از اقشار بالاخص جوانان از شهرهای مرکزی به نقاط کناره شده و بالطبع باعث آبادانی این گونه مناطق خارچ از مرکز می گردد ) .
سعید: 1393/11/1110:04:15،
26
15
خانواده گرامی مالک شرکت گلستان
بابا قلی: 1393/11/1110:05:39،
21
11
تو را به خدا به پیر به پیغمبر بس کنید
نظرسنجي: 1393/11/1110:09:04،
55
48
خارجي گرون ميشه +++ خارجي ارزون ميشه - - -
دلسوز: 1393/11/1115:05:50،
15
11
وقتی قیمت نفت بالای 50درصد افت کرده است دولت جایگزین درآمد نفت را مالیات کرده وچه مالیاتی از مالیات ازخودروبهتر. از تولید داخل کلی مالیات وعوارض می گیرند من خودم هفته پیش یک دستگاه پارس ازایران خودرو تحویل گرفتم و نزدیک به 4 میلیون تومان درفاکتورش به عناوینی به مالیات ربط داشت که ازمن خریدار خودروداخلی گرفته است وای به حال خودرد واداتی که بالای 100 درصد مالیات و عوارض ربط داره واگر خودرو نبود معلوم نیست که این درآمدهای چند هزارمیلیاردی ازکجا باید تامین می شد
اميد: 1393/11/1110:10:48،
11
17
تو هم مثل اينكه از همون خوانواده هستي
محمد: 1393/11/1110:40:52،
22
14
نه ارزون نمیشه.
اگه به صورت دستوری هم بخوان واسه ملت فیلم بازی کنن و یه چند تومنی قیمتا افت کنه، اون رو هم تو آپشنها جبران میکنن.

همین الانشم ماشینهای شرکتی تا لحظه ای که ماشین دستت برسه نمیدونی چه آپشنهایی داره و کدومها رو نداره. پول فولترین تریم رو میگیرن و هر چی موجود بود تحویلت میدن، هیچ کاری هم از دستت بر نمیاد.

واویلا به اون موقع که قیمتها دستوری بشه.

فقط امیدوارم گرونتر نکنن (یهو ممکنه شورای محترم به این نتیجه برسه که ای بابا! این آسان موتور تا حالا داشته با ضرر میفروخته... دیدم که میگم)
محمد: 1393/11/1111:09:30،
20
10
شورای رفاقت حق حسابی که ازبابت دنا ازویران خودرو گرفتی بس نبود خودروی 20میلیوتی با حیله ودعوای زرگری 42میلیون به ملت میخواین بندازین

شیواوا ریس شورای رفاقت تو تو قیمت گذاری خودروهای صفراز رده خارج داخلی موندی
چجور صلاحیت قیمت گذاری خودروهای خارجی رو داری
شکی نیست که خواب خوشی برای ملت دیدین(گرانی خودرو)

روحانی ازاین همه رفاقت متشکریمممم
احمدرضا: 1393/11/1111:10:36،
15
13
اگه مشابه کاری که با دنا کردند با وارداتی ها هم انجام بدن بد نیست لااقل از این گرونتر نمیشه. بازار انحصاری که اصلاً خوب نیست ولی اینکه هر کی هم هر چی دلش خواست وارد کنه و کسی هم نظارت نکنه روی کیفیت و مشخص نباشه ماشینها با چه آپشنهایی وارد میشن هم خوب نیست. بازار انحصاری نباشه و هر کسی حق ورود بهش داشته باشه به شرطی که روی واردات نظارت باشه و حداقل مشخص باشه که ماشین وارد شده با چه شناسنامه ایه.
بالاخره الان این شرایط نیست و بازار انحصاری شده. توی این بازار انحصاری حداقل وجود شورای رقابت برای کمی محدود کردن قیمتها بد نیست. در واقع انتخاب بین بد و بدتره.
ایرج: 1393/11/1116:35:32،
15
8
آقای احمدرضا .شورای رقابت چنان تبلیقاتی برای دنا کرد که ایران خودرو باکلی پول نمی توانست بکند ودردورافتاده ترین منطقه ایران هم سروصدای این دعوای زرگری راشنیدند ونیامده براش بازار آزاد با قیمت بالا درست کردند( قیمت بالاتر از50 تومان) ویک خودرو فقط باتغییرظاهری بدون تغییر در قسمتهای فنی مثل گیربکس اتومات موتورقویتر سیستمهای امنیتی وحفاظتی و....که نباید اینقدر افزایش قیمت داشته باشد .خدا یا شکرت......
شهریار: 1393/11/1116:39:00،
11
9
شورای رقابت یا رفاقت با خودروسازها وجالا با وارد کنندگان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مستر: 1393/11/1111:46:59،
20
10
واردات خودرو آزاد بشه همه این حرفا تموم میشه
-: 1393/11/1112:14:59،
20
7
شورای رقابت گفته بود ورود میکنه که این مصوبه لغو بشه، یه پولی بهش دادن، حالا میخواد قیمت هم تعیین کنه!
مجید: 1393/11/1112:24:46،
19
11
اقا بد بخت شدیم رفت پی کارش .هر وقت شورا وارد ای موضوع شد وضع بد تر شد .حالا دیگه موتور گازی هم نمیشه خرید...
moein: 1393/11/1112:46:08،
18
8
شوراى رقابت بايد بره تو شرکت هاى بزرگ مثل پورشه و مازراتى تعيين قيمت کنه.اين کارها خيلي سطحش پايينه.
از منشا بايد تعيين قيمت بشن نه موقع ورود به کشور
فرید: 1393/11/1112:52:33،
18
10
بودجه کمه هرسفره ای بازه اینا میرن سر اون سفره
Amin: 1393/11/1113:00:21،
20
10
آخه اين چه مملكتيه شب مي خوابيم صبح كه پا ميشيم نصف قوانين تغيير ميكنن. هركس شكمي واسه خودش تصميم ميگيره. مردم شدن عروسك خيمه شب بازيه يه عده.
اگه خيلي واسشون مصرف كننده مهمه واردات خودرو رو با تعرفه صفر آزاد كنن كه مردم مجبور نباشن اين ماشيناي قتل عام ساخت شركتاي داخلي رو سوار شن.

کریم: 1393/11/1113:14:47،
11
14
سلام
مگان 91 تمیز بخرم +++++++++++++
یا
جک5 اتومات بخرم ------------
ناصر: 1393/11/1113:26:39،
14
5
اكر اعتبار داشتيم خود كارخابه هائ خارجي خودرو را وارد كشور مئ كردند ماننده تركيه
مهدی: 1393/11/1122:29:44،
16
12
دوست عزیز ، هیچکدام
پیکانتو: 1393/11/1114:30:35،
16
12
خدا بداده ملت برسه!
مهدی: 1393/11/1115:25:29،
17
7
شورای رقابت بعد از چند سال نتوانست قیمت چند تا خودروی داخلی را مشخص کند ، حالا با توجه به سوابق این نهاد چرا مسولیتش را بیشتر کردند ، چرا نمی گذارند قیمت خودروی وارداتی به صورت رقابتی و در حاشیه بازار مشخص شود ، با زودتر این انحصار و رانت شکسته شود .
علی: 1393/11/1115:27:25،
16
10
یعنی چی که نمایندگی مثلا تویوتا و هیوندای و ... فقط به خودرویی گارانتی میدهند که خودشون فروختند !!!!؟
Amirooo-ahwaz: 1393/11/1116:05:02،
16
5
ااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!جدی؟؟؟؟یه خانواده 70درصد وارداتو دراختیار داره؟؟؟؟کی هست این خانواده خوشبخت؟؟؟؟
رقابت: 1393/11/1116:46:41،
12
7
درست مثل حکایت راه بندانهای جاده چالوس که خودتان باعث وبانی اش را می دانید
6سیلندر دوست: 1393/11/1118:05:36،
7
5
با این کار که فقط نمایندگی هامجاز به واردات اند. یک نمایندگی مثل پورشه باید چی بیاره همش بالای 3000 سی سی هستند.پس نتیجه اینه اینا 6 سیلندر را ازاد می کنن .بعد میگن طبق قانون نمایندگی ها مجاز به واردات 6 سیلندر بوده اند
وحید@@@@@@@: 1393/11/1119:27:56،
6
10
این یه مورد اگه اجرا بشه خوبه.نمایندگیها سودشون چند برابر هست.
فارس: 1393/11/1120:27:01،
15
4
از زمانی که این شورای رقابت اومد تو کار بازار خودروی داخلی رو از همه نظر داغون کرد حالا هم نوبت رسیده به خودرو های خارجی.
محمد حسین: 1393/11/1122:59:56،
14
12
آقای وزیر صنعت و معدن! شما وقتی خودتون پراید سوار میوید به ان افتخار میکنید چطور میتونید باور کنید که خودروسازهای داخلی خونمردم رو کردند توی شیشه. 20 سال از تولید 405 و پراید میگذره. مردم تا کی باید این ماشینهای بی کیفیت را سوار شن؟ پراید چند هزار نفر دیگه از ملت را به کام مرگ ببره تا شما دست از حمایت وقیحانه از وضعیت حال حاضر خودروسازان داخلی بردارید. مردم ما حق ندارند ماشین مناسب سوار بشند. چرا سیاستهای خودتونو در معرض قضاوت مردم قرار نمیدید تا تکلیفتون مشخص بشه؟ این گونه حمایت های شما حکایت دوستی خاله خرسه است.
نصرت: 1393/11/1207:50:31،
9
10
این خانواده گرامی که انحصارو دردست دکوره پشتش کسی دیگه است
خدا خودش جواب خائنان را بدهد: 1393/11/1211:12:23،
11
9
آقای گرامی فرزند آیت الله گرامی مرجع تقلید در قم هستش.آقای روحانی رئیس دولت تدبیروامید. تیم اقتصادیت خیلی بی تدبیری میکنند روز به روز مردم را ناامیدتر و دلسردتر میکنند.به آقایان(چه نمایندگان مجلس و چه وزارت صنعت و انجمن وارد کنندگان) چه ربطی دارد که مردم خودروهای باکیفیت خارجی بدون گارانتی میخرند ماشینای کره ای و ژاپنی مثل لگن های ایرانی نیستن که از صفرش خرابن و ایراد دارن.بجای آزاد کردن تعرفه واردات خودروهای خارجی اینها را هم مثل لگنهای داخلی انحصاری نکنید وومردم را روزبه روز از خود متنفر و دشمن نکنید.بااین کارها آرای انتخاباتی روحانی در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری به شدت کم میشود.مردم زمان شما بیش از دوره احمدی نژاد خون دل میخورند من که به روحانی رای دادم بخاطر این کارا پشیمانم.

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما