کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

زمانی برای انتخاب ; کیا پیکانتو در برابر MG3

کدخبر:۹۶۳۱دوشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸:۴۵۱۰۲۷۴ بازدید

چند سالی است که مدل‌های زیادی از کمپانی‌های مختلف در همین کلاس پا به کشور گذاشته و بازار نسبتاً خوبی را برای خود تصاحب ...

امروزه با توجه به تنوع و گستردگی در کلاس‌بندی اتومبیل‌ها و محصولات تولید شده توسط کمپانی‌های خودروسازی در دنیا، یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین قسمت‌ها، کلاس اتومبیل‌های کوچک شهری یا همان اتومبیل‌های هاچ‌بک است. اتومبیل‌های هاچ‌بک به مدل‌های کوچکی گفته می‌شود که به ظاهر دارای صندوق نبوده و عقب آن‌ها کاملاً صاف است. این اتومبیل‌ها فضای بار اندکی دارند و در واقع با توجه به مصرف سوخت کم و ابعاد کوچکشان، گزینه‌ای ایده‌آل برای رفت و آمدهای درون شهری هستند. معمولاً شرکت‌های خودروسازی سعی می‌کنند که این مدل‌ها را به صورت اقتصادی و ارزان قیمت‌تر از دیگر مدل‌ها تولید کنند. همین عوامل هم سبب فروش زیاد و محبوبیت این مدل اتومبیل‌ها شده است. چند سالی است که مدل‌های زیادی از کمپانی‌های مختلف در همین کلاس پا به کشور گذاشته و بازار نسبتاً خوبی را برای خود تصاحب کرده‌اند. به طور مثال می‌توان به مزدا۲، تویوتا یاریس، هیوندای i20 و تازه واردهایی همچون میتسوبیشی میراژ، کیا پیکانتو و MG3 اشاره کرد. 

در این گزارش قصد داریم به مقایسه و بررسی دو خودروی کیا پیکانتو و MG3 بپردازیم .
 

کیا پیکانتو

با توجه به اینکه کیا با ارائه خودروهایی مانند Cee’d و اسپورتیج گام‌های بلندی در بخش‌های دیگر برداشته است، اما در گروه خودروهای کوچک، مدل پیکانتو هنوز یکی از مدل‌های بسیار مهم این خودروساز است. کیا در طول ۷ سال بیش از یک میلیون پیکانتو تولید کرده است و معتقد است این مدل می‌تواند در آینده نیز موفق باشد. کیا مدل تازه‌ای از این خودرو را برای سال ۲۰۱۳ به شکل به روز شده عرضه کرده است. کیا پیکانتو یکی از خودروهای محبوب در اروپا است که سال گذشته توانست جایزه طراحی را نیز به دست آورد.


طراحی داخلی و امکانات رفاهی
 

rip6h7jtetfedgwchuv.jpg


همانطور که قبلاً گفتیم، در این کلاس انتظار چندانی از طراحی لوکس و کابین با کیفیت نمی‌رود. اما کمپانی کیا حتی برای مدل‌های ارزان قیمت خود همچون پیکانتو نیز از موادی با جنس مرغوب استفاده کرده است. طراحی کلی داشبورد وتریم پیکانتو نسبتاً ساده بوده اما رگه‌هایی از اصالت طراحی کیا در آن به چشم می‌خورد. قسمت‌هایی از تریم و فرمان این خودرو از جنس آلومینیوم بوده که به جذابیت کابین افزوده است. صندلی‌ها و غربیلک فرمان از جنس چرم بوده که یکی از نکات مثبت کابین بشمار می‌رود. از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم برقی آینه‌ها با گرمکن، شیشه بالابر برقی، سانروف، سیستم اتوماتیک روشن و خاموش شدن چراغ‌ها و مه‌شکن، سنسور پارک خودرو و قفل مرکزی دارای ریموت کنترل و دزدگیر اشاره کرد. همچنین پیکانتو دارای دو عدد کیسه هوای راننده و سرنشین جلو بوده و دارای یک سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3 و همچنین ورودی USB و ipod و  Bluetooth است.


طراحی خارجی
 

q62zxixbeh82rwlg794j.jpg


پیکانتو دارای ظاهری زیبا و شیک است. طراحی خارجی این خودرو تا حدود زیادی از روند کلی طراحی کمپانی کیا پیروی می‌کند. نمای جلوی این خودرو بسیار زیبا و دلنشین است. فرم کلی جلو پنجره و چراغ‌های برجسته، به خوبی نمایانگر اصالت طراحی در این خودرو است. سپر بلند و کشیده در قسمت جلوی خودرو، چهره‌ای زیبا در عین حال اسپرت را به وجود آورده است. قسمت عقب این خودرو از طراحی نسبتاً ساده‌تری برخوردار است. اما بازهم زیبایی خاص خود را دارد. سپر برجسته و بیرون آمده آن چهره‌ای دوست‌داشتنی از این خودرو ساخته است. چراغ‌های عقب پیکانتو دارای انحنا بوده که در شب هنگامی که روشن می‌شود وجه تمایزی برای شناخت آن از سایر رقبا محسوب می‌شود. پیکانتو به طور کلی در دو نوع سه‌درب و پنج‌درب تولید می‌شود، اما در ایران فقط مدل پنج‌درب آن عرضه می‌شود. از نکات جالب این خودرو رنگ بندی متفاوت آن است که شامل رنگ‌های زیبایی مانند قرمز، آبی، سبز و قهوه‌ای لیزری می‌شود.

 

سیستم پیشرانه
 

tv1ayzzk5gcxzsd5kie8.jpg


کیا پیکانتو دارای یک پیشرانه چهار سیلندر خطی با حجم ۱۲۴۸ سی‌سی، ۱۶ سوپاپ است. این موتور قادر است در ۶۰۰۰ دور در دقیقه نیرویی معادل ۸۵ اسب‌بخار را تولید کند که در مقایسه با MG3، موتور ضعیف‌تری به حساب می‌آید. همچنین حداکثر گشتاور خروجی این موتور ۱۲۱ نیوتن‌متر است. سیستم انتقال قدرت در این خودرو توسط یک گیربکس اتوماتیک چهار سرعته تیپ‌ترونیک صورت می‌گیرد. مصرف سوخت این هاچ‌بک کره‌ای ۷/۵ لیتر به صورت ترکیبی است. سیستم فرمان‌پذیری به همراه قدرت کمکی الکترونیکی، حساس به سرعت از سایر امکانات آن محسوب می‌شود. البته فرمان این خودرو تلسکوپی با تنظیم دستی است. قیمت این خودرو در حال حاضر در بازار کشور حدود ۷۰ میلیون تومان است که در مقایسه با سایر رقبا از قیمت مناسب‌تری برخوردار است و با توجه به مدت زمانی که وارد بازار شده است، از مقبولیت نسبتاً خوبی برخوردار شده است.

 

MG3 - ام جی 3
 

h2h4wr2rang7bio6veg.jpg


کمپانی‌ام جی در سال ۲۰۰۸ میلادی مجدداً تولید MG3 را آغاز کرد. نسل دوم این خودرو در سال ۲۰۱۱ در چین و در سال ۲۰۱۳ در انگلستان معرفی شد. مدل جدید MG 3 از پلت‌فرم جدیدی با فاصله بین دو محور ۲٫۵۲ متر بهره می‌برد. این خودرو تنها یک نسخه پنج‌درب موتور جلو و دیفرانسیل جلو دارد. یک هاچ‌بک جذاب که خیلی سریع توانست محبوبیت بالایی نیز به دست بیاورد. اخیراً شرکت مدیا موتورز اقدام به عرضه این مدل جذاب و زیبا کرده است. پیش‌بینی می‌شود این خودرو با توجه به امکانات و آپشن‌هایی که دارد و در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم، در بازار کشور از رقبای خود پیشی گرفته و به موفقیت قابل قبولی دست یابد.

 

طراحی داخلی و امکانات رفاهی
 

gfwyfspxyicjkqv3dciv.jpg


معمولاً خودروهای موجود در این کلاس از یک طراحی نسبتاً ساده در کابین پیروی می‌کنند. کیفیت مواد بکار رفته در این خودروها از سطح متوسط اما قابل قبولی برخوردار است. دلیل این امر قیمت ارزان این خودروهاست، اما با تمام این تفاسیر MG3 نیز از یک کابین نسبتاً زیبا و با کیفیتی برخوردار است. روکش چرمی صندلی‌ها به همراه غربیلک فرمان با دوخت قرمز زیبایی منحصربه‌فردی به این خودرو بخشیده است. داشبورد وتریم این خودرو بسیار ساده بوده اما در عین حال کار کردن با آن بسیار آسان و راحت می‌باشد و تمامی امکانات موجود بر روی آن در دسترس راننده است. از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم ضد بخار شیشه‌ها، سنسور پارک عقب، بسته شدن اتوماتیک پنجره‌ها پس از پیاده شدن از خودرو، شیشه بالابر برقی و آینه‌های برقی با گرمکن، سانروف،  سیستم مدیریت پیمایش، روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ‌های جلو به همراه چراغ بدرقه اشاره کرد. همچنین این خودرو دارای شش کیسه هوای ایمنی (جلو، پرده‌ای و جانبی) بوده، سیستم صوتی استریو به همراه شش بلندگو HI-FI باووفر و دارای بلوتوث، با قابلیت پخش mp3 و ورودی USB,ipod و AUX است.
 

طراحی خارجی


i1jwsfb4uevggil2cv3e.jpg
 

ظاهر خارجی بدنه این خودروی کوچک بسیار زیبا و جذاب است. در نمای جلوی خودرو اصالت طراحی MG3 به خوبی حفظ شده و اوج آن در طراحی چراغ‌ها و جلو پنجره خلاصه می‌شود. سپر بلند و پوزه‌ای شکل آن ظاهری اسپرت و خشن به آن بخشیده است. نواری از LED که نقش Day Light را بازی می‌کند، در گوشه سپر و در طرفین آن خودنمایی می‌کنند. اما در نمای پشتی این خودرو اولین چیزی که توجه را به خود جلب می‌کند، چراغ‌ها است که تا حدودی به ولوو V40 شباهت دارد، اما با این حال باز هم چهره‌ای زیبا و دلنشینی دارد. سپر بلند و همرنگ بدنه همانند سپر جلوی آن، بر اسپرت بودن این خودروی ‌هاچ‌بک افزوده است. از نکات جالب این خودرو، امکان انتخاب طرح‌های مختلف بر روی سقف آن است. همچنین می‌توان سقف خودرو را رنگی متفاوت از بدنه انتخاب کرد، خودروی تست شده توسط ما نیز دارای سقف مشکی رنگ بوده که در مقابل رنگ قرمز بدنه، تضاد چشم نوازی را ایجاد کرده است.
 

سیستم پیشرانه
 

vdt6sjfa8st5sw2m6rvk.jpg


MG3 از یک موتور چهار سیلندر خطی VTI با حجم ۱۵۰۰ سی‌سی بهره می‌گیرد. این موتور قادر است نیرویی معادل ۱۰۷ اسب‌بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتن‌متر را تولید کند. این نیرو برای یک خودروی کوچک شهری قابل قبول بوده و موجب شده است نسبت به سایر رقبا برتری پیدا کند. گیربکس بکار رفته در این خودرو از نوع اتوماتیک AMT با قابلیت تعویض وضعیت دنده به حالت زمستانی، اسپرت و نرمال است. مصرف سوخت این خودرو به صورت سیکل ترکیبی ۸/۵ لیتر است. فرمان الکترومکانیکی با بهره‌گیری از سیستم FV، ترمز ABS، EBD، CBC و BAS از جمله امکانات این خودرو است. قیمت این خودرو در حال حاضر در بازار آزاد کشور حدود ۸۵ میلیون تومان است که در مقایسه با خودروهای همکلاس و هم قیمت، از شانس بیشتری برای موفقیت برخوردار است.

 از آقای ابوالفضل قلیچ‌خانی و عاملیت مجاز 1412 ام‌جی به خاطر همکاری صمیمانه تشکر می‌کنیم.

خودرو نگار ( dkmag )

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

عرفان//: 1393/11/614:18:24،
216
6
اینا اگه دلشون به حال ملت سوخته بود تعرفه زیر ۱۳۰۰ سی سی رو به صفر نزدیک میکردن. ==> کاهش مصرف بنزین- کاهش آلودگی- قیمت مناسب و...
حامد: 1393/11/614:59:55،
121
10
اون ممنوعیت بالای 2500 سی سی برای خودشون موهبتی به نام رانت میاره، ولی آزاد سازی هیچ منفعتی براشون نداره...

توی انگلیس معیار مالیات گرفتن به 2 عامل بستگی داره
1: حجم موتور (که تاثیر کمتری بر مالیات داه)
2: میزان Co2 تولیدی در هر کیلومتر (که بسیار دقیق و سخت گیرانه هست)

نه مثل اینجا که خودروی که یاریسی که کمتر از 120 گرم در هر کیلومتر Co2 تولید می کنه گمرک 40 درصدی داشته باشه... و یا آریونی که 215 گرم Co2 تولید می کنه ممنوع باشه!

بعد پراید که ماشین سال 1986 فورد هست و 2 بار مونتاژ شده (کیا و سایپا) و کیفیتش به مراتب تنزل کرده بدون هیچ دردسر و مالیاتی تولید می شه و فروخته می شه!

مجيد: 1393/11/623:24:27،
32
22
نظر سنجي
تويوتا كمري نيو ++++
هيوندا سوناتا Lf ----
سینا: 1393/11/614:20:49،
97
50
من عاشق ام جی هستم خودمم 550 دارم اونایی که میگن ام جی چینی و آشغال دقیقا مثل اینکه الان لبتابشون رو ندیدن ساخت کجاست . سونی . اپل . الجی همه چینی هستن اما با کیفیت ام جی هم اینجوری هست .
www: 1393/11/614:24:24،
33
12
تره بار.2500. پراید
034: 1393/11/614:25:30،
70
44
من اگه بخوام بگیرم
حتما kia میگیرم چون :
هم قطعاتش بیشتر گیر میاد (mg مشکل شدید قطعه داره)

هم موقع فروش راحت تر فروش میشه
آذری: 1393/11/614:27:41،
37
261
حیف بخدا 80 میلیون بدی چینی و کره ای اشقال و بی کیفیت سوار شی 50 میلیون بده ال 90 اتومات اصل فرانسه سوار شو
علی: 1393/11/615:04:44،
128
22
رنو اصل فرانسه تو دنیا طرفدار نداره ،چه برسه به رنو رومانی....
امير: 1393/11/615:50:43،
34
168
واقعا متاسفم كه فقط دوست منفي بدين. صحبت دوستمون كاملا درسته و ال90 ماشين بسيار خوب و نرميه
amir kh: 1393/11/616:24:19،
81
13

ال 90 اتومات اصل فرانسه؟؟؟؟؟؟؟؟بيخيال
باىا درسته فگاز لحاظ فنى ال 90 ماشين خوبيه نه اينکه بياى بگى کره اى اشغاله فقط ال90
اصلا خنده داره اره اگه منظرت از کره اى دوو ماتيز ال 90 بهتره
اما اگه منظورت از کره اى سوناتا اونوقت نه ديگه والا
اميد: 1393/11/616:33:33،
50
11

يعنى تعداد منفيا خودش با ادم حرف ميزنه همه چى و ميگه
طالب: 1393/11/617:34:01،
29
20
lمن با آذری مخالفم ؛ نه به این خاطر که ال90 بده به این دلیل کسی که 80 میلیون برای ماشین کنار گذاشته نمیاد (نباید) ماشین 50 میلیونی بخره اگه این کار بکنه می خوره تو ذوقش.

اما اگه 50 میلیون پول داری بهترین گزینه همان ال90 اتومات هست. تو این قیمت از تمام کره ایها بهتره
ج طالب: 1393/11/618:58:13،
25
9
میشه یه کره ای 50 ملیونی نام ببری لطفن .
پاسخ به ج طالب: 1393/11/621:30:11،
25
17
من ژاپنی نام میبرم . تویوتا یاریس ۲۰۰۷ یا ۲۰۰۸ هاش بک
Eli: 1393/11/700:26:02،
13
10
آقا طالب....
از اسمت پیداست داری با این ال لگنت داری ریاضت میکشی ولی نمیگی تا ریا نشه
ما هم واست دعا میکنم
خواننده: 1393/11/614:36:17،
69
8
70 میلیون و 85 میلیون؟ بعد میگی خودروهای ارزان قیمت؟
شما خیلی وضع مالیت خوب شده یا ما خیلی وضعمون خرابه؟
امیر: 1393/11/614:36:24،
52
57
فقط ام جی به خاطر اصالت برند انگلیسی.
حيدر: 1393/11/615:22:12،
48
34
برادر برند انگليسي تموم شد رفت به تاريخ پيوست الان هم شركتش واسه خام كردن مردم روي تاريخچه اين خودرو مانور تبليغاتي انجام ميده . ام جي ديگه متعلق به كشور دوست و برادر چينه.
معین: 1393/11/614:38:15،
68
40
شاید منفی بدین اما خداوکیلی 206 تیپ 5 با نصف این قیمت خیلی بهتره
اگر هم شما سود 40 میلیون اختلاف قیمت این دو رو حساب کنید به همین نتیجه میرسید.
در ضمن با 70 میلیون میشه ازرا ،سوناتا مزرا.........،.... ماشین کم کارده تمیز خرید
اره دیگه: 1393/11/615:57:00،
49
12
اره دیگه
سوناتای یا ازرا یا مزدا سال ۲۰۰۶ با کارکرد ۲۵۰ هزار کیلومتر ورنگ شده باید با قیمت ۷۰ میلیون بخری دیگه !!!!!!!!!
علیرضا: 1393/11/614:41:03،
85
53
الان این تبلیغ ام جی بود یا پیکانتو یا نمایندگی آقای قلیچ خانی؟؟؟؟؟؟؟؟
بهرحال نظربدید با پولم کدوموبخرم

امجی3++++++
پیکانتو _ _ _ _ _
یاشار: 1393/11/615:11:37،
28
24
این شایت کلا طرفدار ماشین های چینی و فقط ازشون تعریف می کنه (:
zlt: 1393/11/614:44:47،
49
27
ام جی از نظر ابعاد بزرگتره و انتخاب بهتریه نسبت به همه رقباش
ساناز: 1393/11/614:47:53،
100
42
از آقایان محترم کمک میخوام.
خودم یک مزدا۳ اتاق قدیم دارم. مدل ۸۷.
ولی خیلی صدا میده. صاحب قبلیش خیلی کار ازش کشیده.
من نگهش دارم یا یک جک جی۵ صفر اتومات بخرم.
پول ندارم که چیز بهتری بخرم.
ممنون.
مزدا۳ خودم ++++
جک جی ۵ ---
مرگان: 1393/11/615:10:25،
34
18
بنتلی بخر.
سینا: 1393/11/614:56:15،
19
11
3.5 در انتظار تحویل دنا . ام جی 550
راننده: 1393/11/615:11:07،
22
11
بودن يا نبودن. مساله اين است
حسن: 1393/11/615:14:35،
23
14
جایی که گوشت نباشه پنیرسالاره این هم شدماشین
مجيد: 1393/11/615:19:04،
43
44
هرچند كه شخصا حاضر نيستم 70-80 ميليون پول بي زبون رو بدم خودروهاي به اين كوچيكي و ضعيفي بخرم ولي اگر مجبور باشم چنين انتخابي داشته باشم خودروي كره اي رو به خودروي چيني ترجيح مي دم چون هرچي باشه كره تو خودروسازي سرتر از چينه.
راننده: 1393/11/615:23:25،
28
56
چهار تا پیچ چرخ پیکانتو و تکنولوژی روز آن به کل ماشین های بنجل چینی می ارزه. آدم وقتی پیکانتو سوار میشه احساس میکنه داره پرواز مینکه. بسیار نرم، بسیار شیک و بسیار با کیفیته
شاگرد: 1393/11/620:47:13،
33
9
کاملا معلومه خیلی ماشین روندی که با روندن یه ماشین ۸۵ اسبی در حد ام وی ام ۱۱٠ به وجد اومدی
خودم: 1393/11/622:56:08،
12
12
خود تو چی، چندتا ماشین روندی؟ همون 85 اسب برای اون ابعاد و وزن یعنی خیلی، تستش کردم عزیز، رو هوا حرف نزن
ممد: 1393/11/616:13:51،
16
35
207 اتومات ببگیر روش دو تومن وسیله بنداز از جفتتش بهتره
استاد: 1393/11/616:44:22،
38
12
جواب استالن: استاد دانشگاه، 3.5 پراید 111
جدیداً دنبال یه وامم ایشالا بشه تبدیل به 206 بکنم.
اینه وضعیت دخل و خرج تو ایران، بعد وزیر محترم صنعت می خواد قیمت ماشینو تو ایران آزاد کنند که حتی دست استاد دانشگاش به پراید هم نرسه، متاسفم برای خودم، برای علم، برای دانشجوم، برای صنعتم، برای ایرانم...
:(: 1393/11/618:33:59،
21
42
سلام و صلوات بر آل محمد و آل محمد
ضمن تبریک دهه فجر .

ماشین های ایران خودرو بسیار بهتر از این ماشین ها هستند.
پژو 206 هر چند سال هم از طراحی و ساختش گذشته باشه
خیلی بهتر از این ماشین هاست. چون هر چی نباشه طراحی اروپاست و در بسیاری از کشور ها مورد استفاده قرار گرفته و
هم چنین بسیار قابل اطمینان تر هست برای استفاده در ایران.
و تعمیر و قطعات آن با کمترین هزینه یافت میشود.
بدون تعصب به قضیه نگاه کنیم با صرف چند میلیون هزینه بیشتر
206 چیزی کمتر از ماشین های فوق ندارد.
۲۰۰ هیچ: 1393/11/619:05:41،
11
17
کدوم ۲۰۶ شده ۲۰۰ هیچ
حامد: 1393/11/619:58:12،
17
14
پراید طراحی فورد آمرکاست که بسیار از پژو معتبر تره

و پیکان هم برای ROOTS GROUP انگلیسی هست که زمان خودش غولی بوده

میشه نظرت رو در مورد اینها هم بگی ؟

206 خوب الان جاش توی داستانهاست.
ابتين: 1393/11/620:08:07،
31
14
من خودم ال٩٠داشتم صفرم خريدمش مدل٨٦الانم يه ام جي٦دارم اونم صفر خريدم به نظر من كسي كه مياد مىگه من فقط ال ٩٠ ميخرم ماشين ديگهاي سوار نشده ال ٩٠ در كلاس خودش ماشين خوبي ويه اشتباه محض كه با يه ماشيني تو يه كلاس ديگه مقايسه بشه اونم با اختلاف قيمتي حدود يكو نيم برابر خودش ولي من يه جك ٣ هاچ بكم دارم قصد دارم بفروشمش و يه ام جي ٣ بگيرم واقعا قدرت موتور و سيستم ترمز و شتابش عالي
:): 1393/11/620:26:02،
14
12
خیابون رو یک نگاه کنی میبینی همچین هم داستان نیست و زیاد هست از این ماشین..

ضمنن در مقابل همچین ماشین هایی
که آنچنان چیزی نداره روش
و قیمت بالایی دارن
206 بهتر نیست ؟ کمتر از نصف قیمت ایناست
سام: 1393/11/622:09:50،
14
9
قیمت این دو تا ماشین باید با قیمت 206 برابر باشه اونمقع میبینیم که همه ترجیح میدن به جایه 206 یدونه از این ماشینا انتخاب کنن .
ضمنا اون کسی که میخواد یه ماشین تو رنج 70 تا 80 بگیره و از بینه این دو ماشین انتخاب میکنه این ماشینارو فقط برا تو شهرش میگیره و ترجیح میده اینارو به 206 که ایرانخودرو میزنه چون نمیخواد هر ردز بخواطرش تو تعمیرگاه باشی با توجه به اینکه اکثر قطعات 206 بقوله خودشون بومی سازی (چینی سازی )شده و کیفیت 206 سابق که تا 87 88 تولید میشدو نداره
نداره
:): 1393/11/623:44:04،
12
16
من 206 دارم
مدل 91
هیچ مشکلی هم نداشته
تا الانم 60000 تا کار کرده

هم داخل شهر هم خارج شهر .
البته اگر بخوای داخل شهر استفاده کنی
بی برو برگرد 206 بهتر از این دو ماشینه
هر کس پول اضافی داره بره بده به این دو تا اسباب بازی..
اصلا پیکانتو در حد ماشین نیست حتی شهری
206 یه ابهتی داره حداقل
سام: 1393/11/710:11:02،
7
8
من خودم یه 206 مدل 86 رو تا ساله 92 داشتم بعدش فروختم یه صفر مدله 92 گرفتم که نخوام برم دنباله تعمیرات و وقتم تو این تعمیرگاه اون تعمیرگاه برا سرویس کردن ماشین تلف نشه اما از روزی که ماشینه صفر اومد دستم تا به امروز مجبور شدم رو 10000 کیلومتر برم دیسکو صفحه عوض بکنم سیستم برقی ماشین مشکل داشته تا درستش کردم فقط 3 -4 بار مجبور شدم برم نمایندگیو بیام .و همه اینا بجز این موضوعه که سرو صدای داخل ماشینم زیاد شده و کیفیت دسته راهنماها و سایر قطعات داخلی مثله قدیم نیست .
ضمنا عزیزم مطمئنا ماشینه اتومات برا داخل شهر که ترافیک زیاده و احتیاج به کلاچ و دنده دادن زیاد به ماشین هست از ماشینای غیر اتومات برا تو شهر بهتره با توجه به اینکه اکثر 206 های تولیدی غیر اتومات هستن و دیگه 206 اتومات یا 207 اتومات تولید نمیشه
ابتين: 1393/11/709:24:29،
10
11
ببخشيد٢٠٦ محصول ٢٠سال پيش اروپا هست وتكنولوژي اون قديمي ولي تو ايران تقريبا ٢٠درصد مردم٢٠٦دارن ووتقريبا ٤٠درصد قشر متوسط ٢٠٦سوار ميشن به نظر من تمام ايتمهاي موجود در ماشين يه مسئله هست سليقه أفراد هم يه مسئله ديگه من خودم دوست دارم با پيشرفت تكنولوژي لوازم مصرفي من هم پيشرفت كنه من هرگز حاضر نيستم در زماني كه طرحهاي جديد وزيبا با إمكانات بالا هست برم سراغ طرحهاي قديمي وتكراري
K,K: 1393/11/712:46:04،
17
7
استاد حیدر

میشه بفرمایید ، الان ام جی مخفف چیه ؟
چیزی درباره قراردادهای بیع متقابل شنیدی؟
یعنی الان ولوو چینیه؟
جگوار و لندروور هندی هستند؟
m.k: 1393/11/713:20:49،
10
9
سمند lx +++++++++++++
سمند ef7 _ _ _ _ _ _ _ _ _
اگه میشه دلیلش رو هم بگید
مهرداد: 1394/7/616:17:18،
19
15
ام جی مخفف Morris Garage است و از سال ها پیش تولید کننده انگلیسی است بنظر شما بهتر نیست به جای اینکه به جون هم بیفتیم بیایم همدیگر رو راهنمایی درست کنیم و بگیم با این پولی که میدی بهترین گزینه چیه؟ قرار نیست سوناتای 150000 کارکرد که همه چیزش باید عوض بشه با جیلی 80 میلیونی و البته در همون رده قیمتی مقایسه بشه

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل