کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مراجعه سپرده گذاران موسسه ميزان برای دريافت پولشان


کد خبر : ۹۶۳۰دوشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳:۳۶۵۷۷۹۹ بازدید

اين مراجعات پس از انتشار برخي از اخبار مبني بر ارتباط موسسه ميزان با شركت پديده تشديد شده است.
مراجعه سپرده گذاران موسسه ميزان برای دريافت پولشانمراجعه سپرده گذاران موسسه ميزان برای دريافت پولشان

طي روزهاي اخير شعب موسسه مالي و اعتباري ميزان در شهرهايي چون تربت حيدريه و مشهد براي دريافت سپرده هاي خود به اين شعب مراجعه كرده اند.

اين مراجعات پس از انتشار برخي از اخبار مبني بر ارتباط موسسه ميزان با شركت پديده تشديد شده است.

براساس اطلاعات رسيده از كاربران ، هم اكنون با مراجعه مردم به شعبات موسسه میزان کارکنان موسسه در تربت حیدریه در حال پاسخ گویی به مراجعان هستند. اين كاربران گفته اند كه شعب تربت حيدريه پول فقط چک برای چند روز آینده از بانکهای ملت.صادرات و رفاه به مردم میدهند. اين موضوع به شهر مشهد هم تسري پيدا كرده و برخي از سپرده گذاران مدعي اند كه نتوانسته اند پول دريافت كنند.

اين مشكل در حالي در شرق كشور براي ميزان پيش آمده كه يك مقام مسوول اين موسسه به اخبار بانك گفتند:" ميزان به لحاظ مالي مشكلي براي بازپرداخت سپرده مردم را ندارد."

اين مقام مسوول ادامه داد:" سپرده گذاران مطمئن باشند كه ميزان دچار هيچ مشكلي نشده و اگر به دور از رفتار هيجاني و با صبر و حوصله رفتار كنند مي توانند وجه خود را دريافت كنند."

وي گفت: " شايعات پيرامون اين موسسه كذب محض است و اين موسسه به همكاري بانك مركزي در حال اخذ مجوز نهايي براي پذيره نويسي سهام در بورس است."

اما بايد توجه داشت كه هيچ موسسه و بانكي در صورت هجوم آني و بالاي سپرده گذاران نمي تواند به لحظه همه پول مردم را بپردازد. گفتني است بانك مركزي از يك ماه پيش موسسات اعتباري فاقد مجوز را از جذب سپرده جديد منع كرده است.موسسه ميزان نيز جزو موسساتي است كه اكنون بدون ادغام در حال تلاش براي كسب مجوز پذيره نويسي است.


اظهارات رئیس هیئت مدیره موسسه میزان درباره اعطای تسهیلات به شرکت پدیده 
 

همچنين رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان با اشاره به اقدامات انجام شده برای ورود این موسسه به فرا بورس و تشکیل شرکت سهامی عام اعلام کرد : پیش بینی می شود با اقدامات انجام شده موسسه مالی و اعتباری میزان، تا پایان سال مجوز رسمی خود را دریافت نماید . 

غفور حلمی با بیان این مطلب تصریح کرد؛ موسسه میزان از مدت ها قبل با استقبال از طرح سامان دهی موسسات با تعامل با بانک مرکزی اقدامات متنوعی را برای اخذ مجوز رسمی آغاز کرده است که تا کنون این روند پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است . 

وی افزود : در این راستا با تشکیل مجمع عمومی سهام داران این موسسه با تبدیل تعاونی به شرکت سهامی عام موافقت کردند و به زودی پذیره نویسی موسسه اعتباری میزان انجام و سهام موسسه میزان از طریق کارگزاری های رسمی کشور عرضه خواهد شد . 

وی با اشاره به اظهارات اخیر مسئولان بانک مرکزی درباره اعطای مجوز به موسسات تصریح کرد : مسئولان ارشد بانک مرکزی اعلام کرده اند موسسه میزان به همراه ۴ موسسه دیگر تا پایان سال موفق به اخذ مجوز خواهند شد که این امر برای مشتریان و سهام داران این موسسه علاوه بر ارزش آفرینی همراه با فرصت های جدید خواهد بود . 

وی همچنین در خصوص مسائل مطرح شده درباره اعطای تسهیلات به شرکت پدیده اظهار داشت : 
این موسسه حمایت از طرح های اشتغال زا را همواره در دستور کار داشته و تاکنون برای رونق اقتصاد ملی، تسهیلات قابل توجهی به طرح های اشتغال زا پرداخت نموده است . 

رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان با اشاره به پرداخت تسهیلات از سوی چند بانک و موسسه از جمله موسسه میزان به پروژه های پدیده خاطر نشان کرد : تسهیلات اعطایی میزان به پدیده همچون سایرین با اخذ وثایق و تضمینات، چند برابر وجوه پرداختی انجام شده است و در این زمینه جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، در صورتیکه نیاز باشد مبالغ پرداختی از محل تضامین و در اسرع وقت تسویه خواهد شد . 

وی ادامه داد: موسسه میزان مستقل است و مشکلات به وجود آمده برای پدیده، ربطی به میزان ندارد. 

وی همچنین با اشاره به پذیره نویسی قریب الوقوع، از سهام داران خانواده بزرگ میزان و نیز مشتریان موسسه خواست از هم اکنون خود را برای پذیره نویسی و خرید سهام عرضه شده مهیا نمایند .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها