کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چرا بازار خودرو از رکود خارج نمی‌شود؟


کد خبر : ۹۵۷۴شنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵:۰۴۵۹۲۶ بازدید

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد گفت: چنانچه سیاست‌های بازار خودرو تغییر نکند و تحولی در این زمینه اتفاق نیفتد رکود بازار ...

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد گفت: چنانچه سیاست‌های بازار خودرو تغییر نکند و تحولی در این زمینه اتفاق نیفتد رکود بازار خودرو ادامه پیدا خواهد کرد.

حمیدرضا حیدری در گفت‌وگویی، با اشاره به رکود حاکم در بازار خودرو، اظهار کرد: این رکود باعث شد طی سال جاری قیمت‌ خودروهای داخلی 2 تا سه درصد کاهش یابد.

وی افزود: افزایش جزئی قیمت خودروهای خارجی به دلیل افزایش تعرفه‌ها اتفاق افتاده و ربطی به رونق بازار نداشته است.

حیدری ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهبود وضعیت خودرو در اوایل سال آینده، بیان کرد: هیچ اتفاق مثبتی برای بهبود وضعیت این صنعت رخ نداده است اما با توجه به افزایش مسافرت‌ها در این ایام امیدواریم وضعیت این صنعت بهبود یابد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد در خصوص دلایل ماندگاری رکود در بازار خودرو اظهار کرد: باید انگیزه‌ای برای خرید خودروهای داخلی وجود داشته باشد و این به سیاست‌های دولت و کارخانه‌های تولیدکننده بستگی دارد.

حیدری ادامه داد: طراحی ماشین‌های داخلی با گذشت وجود سال‌ها از همان مدل‌های قدیمی پیکان تبعیت می‌کند و طی چند دهه گذشته ماشین‌های مشابه از نظر کیفیت و استاندارد با اسم‌های مختلف تولید کردیم این درحالی است که سازنده ماشین‌های خارجی ماهانه به تولید مدل‌های جدید با کیفیت‌،‌ استاندارد و ویژگی‌های متفاوت می‌پردازند. این خود یک انگیزه برای رونق بازار خودرو محسوب می‌شود. خودروهای داخلی به منظور رونق بخشیدن به بازار باید حداقل استانداردها را دارا باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها