کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت

خطرهای احتمالی خرید خودروهای غیر‌شرکتی تویوتا چیست؟

کدخبر:۹۵۱۱چهارشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹:۴۱۱۰۶۶۸ بازدید

خودروهای وارداتی اگر از کانال صحیح آن خریداری نشود می‌تواند به خریدار زیان مالی وارد کند؛ یک پله بالاتر، این خودروها می تواند تا حد خطر جانی خریدار ...
خطرهای احتمالی خرید خودروهای غیر‌شرکتی تویوتا چیست؟

بازار خودروهای وارداتی این روزها داغ است؛ از سوی دیگر افراد متعددی در زمینه واردات و خدمات این خودروها فعالیت می‌کنند که زمینه و بستر حضور افراد سود‌جو در این بازار فراهم شده است. در هنگام خرید این خودروها خصوصا هنگامی که قیمت‌های پایین‌تر از معمول و آپشن‌های بیشتر به خریدار عرضه می‌شود باید دقت بیشتری کرد.

فعالان این بازار می‌گویند: برخی فروشندگان ماشین‌های دست دوم‌‎، کیلومتر ماشین را صفر کرده و یا آپشن‌های غیراستانداردی بر روی خودرو نصب کرده و آن را راحت‌تر به خریدار عرضه می‌کنند؛ در ادامه، به برخی مشکلات و خطرهای خرید خودروی وارداتی تویوتا از مراکز غیر‌رسمی اشاره می‌شود:


صفر کردن و یا کاهش کیلومتر خودرو

در اروپا، سالانه بیش از یک میلیارد یورو به جیب کسانی می‌رود که کیلومتر ماشین‌های کارکرده را پیش از فروش دستکاری کرده و پایین آورده‌اند!

این در حالی است که خودروی تغییر کیلومتر داده شده ممکن است سابقه تصادف سنگین داشته باشد که باعث بروز مشکلات متعددی مانند لاستیک‌سایی و عدم کارکرد صحیح مدارات برقی و ایربگ در هنگام استفاده شود. حتی در بهترین حالت نیز در صورتی که خودروی مورد نظر تصادف نداشته باشد، به خاطر استهلاک خودرو، هزینه‌های اضافی مشکل‌زا می‌شود. این نکته نیز قابل توجه است که این دستکاری‌ها به سیستم‌های دیگری در خودرو آسیب رسانده که ممکن است بعد از کم کردن کیلومتر و یا بعد از مدتی در خودرو نمایان شود.


نصب قاب‌ها و برچسب‌های ایربگ برروی داشبورد، ستون‌های جلو و صندلی‌ها

ایربگ ‌یکی از سیستم های کمکی ایمنی خودروها است که در تصادف‎ها نقش بسیار مهمی جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به سرنشین‌ها دارد؛ افراد سود جو اقدام به نصب قاب‌ها و برچسب‌هایی می‌کنند که به ظاهر نشان دهنده وجود ایربگ‌های مختلف برروی خودرو است که بتوانند خودرو را به قیمت بالاتر و اصطلاح «فول ایربگ» در بازار خود به فروش برسانند.


نصب کرورز کنترل

کروز کنترل یکی از آپشن‌هایی است که مورد استقبال تعدادی زیادی از مصرف‌کنندگان است. در بعضی از مدل‌های تویوتا از جمله مدل‌های Low Option کروز‌کنترل به صورت استاندارد نصب نشده است؛ بنا به درخواست مشتری و در صورت وجود قابلیت ECU و بررسی مدار سیستم کروز‌کنترل شامل وجود چراغ کروز در صفحه کیلومتر و سیم‌کشی تعبیه شده سوییچ کروز‌کنترلپ، این آپشن توسط نمایندگی‌های مجاز ایرتویا - نماینده رسمی تویوتا در ایران - روی خودرو نصب می‌شود اما اگر هریک از موارد فوق در نظر گرفته نشده باشد امکان نصب این آپشن به صورت استاندارد وجود نخواهد داشت که شرکت سازنده در این مورد هشدار داده است.

با انجام سیم‌کشی به صورت دستی می‌توان کروز‌کنترل را برروی خودرو نصب کرد؛ همان‌طور که در تعمیرگاه‌های در سطح شهر نیز می‌توان افرادی را یافت که نصب آپشن کروز را انجام می‌دهند‌، اما به علت هوشمند بودن این سیستم و ارتباط آن با انواع کامپیوترها ممکن است باعث ایجاد اختلال در این سیستم شده و به سبب گیر کردن دریچه گاز خودرو باعث بروز تصادف شود؛ همچنین ممکن است عملیات معکوس کشیدن در سربالایی‌ها صورت نپذیرد.


دکمه‌ای کردن سیستم استارت خودرو و خطرهای آن

با توجه به اینکه دکمه‌ای شدن سیستم استارت خودرو یکی از آپشن‌های مورد علاقه خریداران خودروهای وارداتی است، افراد و تعمیرگا‌ه‌های غیر‌مجاز در داخل و یا خارج از کشور اقدام به نصب این آپشن برروی خودرو می‌کنند.این نوع آپشن در هر صورتی که نصب شود مشکلاتی را برای خریداران ایجاد خواهد کرد که خاموش شدن و عدم روشن شدن خودرو به خصوص در مکان‌هایی که امواج زیاد باشد مانند کابل های فشار قوی و جایگا‌ه‌های سوخت و مراکز مخابراتی از جمله آن‌ها است؛ همچنین با توجه به غیر اصولی بودن نصب آین آپشن امکان سرقت خودرو افزایش پیدا می‌کند.


نصب گرم‌کن صندلی و خطر آتش‌سوزی

با توجه به اینکه اکثر خودروهای وارداتی به کشور، سفارش کشورهای حاشیه خلیج فارس است و با توجه به شرایط آب و هوایی آن مناطق، امکانات گرمایشی از قبیل گرم‌کن صندلی از طریق شرکت های خودروسازی به صورت استاندارد برروی آن‌ها نصب نمی‌شود، لذا افرادی که به دنبال اضافه کردن آپشن برروی خودروها هستند اقدام به اضافه کردن گرم‌کن صندلی برروی خودروها می‌کنند.نصب گرم‌کن صندلی یکی از آپشن‌هایی است که خطرات بسیار جدی را به دنبال دارد و در مواردی دیده شده که حتی باعث آتش سوزی صندلی خودرو شده است؛ در صورت که مدار آن یک‌سره شود هیترهای تعبیه شده در کف و پشت صندلی به صورت دائم کار کرده و باعث آتش‌سوزی صندلی‌ها می‌شود.


خطرات نصب سنسور پارک

در این مورد نیز همانند دیگر آپشن‌هایی که برروی خودروها نصب می‌شود اگر از قطعات اصلی و نصب شده از روش‌های استاندارد استفاده نشود، تصادف به علت درست عمل نکردن سنسورها و اتصال در سیم‌کشی به خاطر ‌ذوب‌ شدن سیم‌کشی، خسارت به دیگر سیستم‌های خودرو را به دنبال خواهد داشت.


مشکلات نصب سیستم صوتی، GPS و دوربین

نصب اشتباه و غیر‌استاندارد سیستم‌های جانبی، مثل سیستم صوتی، دوربین و GPS منجر به اختلال در سیستم‌های الکترونیکی خودرو‌، آسیب‌رسانی به مانیتور خودرو، سوختن دوربین به هنگام شست‌و‌شو در کارواش، بروز اتصالی در سیم‌کشی و در نهایت تحمیل هزینه‌های سنگین تعمیرات برای مالک خودرو می‌شود.


نصب مه‌شکن و چراغ روز

نصب مه‌شکن و چراغ روز نیز در صورتی که به طریق غیر استاندارد شامل انجام نشدن استاندارد سیم‌کشی، تعبیه فیوز و رله برروی خودرو نصب شود، موجب ایجاد اختلال در دیگر سیستم های الکتریکی‌، اتصال سیم‌کشی و ‌ذوب‌شدگی سیم‌ها و در نتیجه خسارات جدی می شود.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

امیر: 1393/11/112:34:04،
360
30
خطر داشته باشه به کسی مربوط نیست من میخرم به دولت چه مربوط خطر داره
خطرش از پراید کمتره
دیرورز امروز : 1393/11/112:41:26،
280
29
هیچ خطری نداره جز از دست دادن سود نامشروع برای خودروسازان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اکثر شرکتها خارجی اینقدر از خودروی خودشون مطمن هستن که گارانتی 5 تا 7 ساله بدون محدودیت کیلومتر میدن پس اگه بدون گارانتیش رو هم بخری هیچ مشکلی نخواهی داشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیر : 1393/11/112:41:45،
213
24
آقایون به شما چه مربوطه حتما باید از نمایندگی که اعتبار یک شرکت رو نداره با 10 تا 20 میلیون گران تر بخرند که اصالت داشته باشه
همه این برنامه ها بخاطر اینه که مردم رو ساده لوح فرض کردند که ماشیناشون رو از نمایندگی بخرن
...خودتونید ........
دوست شما: 1393/11/112:44:21،
144
20
تو ایران دیگه به فکر این نیستند کالای اصلی رو بفروشند و رقابتی کار کنند . رقابت الان تو اینه که جنس اشغالی رو چطور به بهترین نحو و با بالاترین قیمت به مردم بفروشند .

انصاف در بین مغازه دار ها دیگه نیست !!
حرفه ای: 1393/11/112:51:56،
99
13
دوستان عزیز توجه کنید:
VIN چیست؟
شماره ای است که در شیشه جلو سمت چپ در قسمت پایین (سمت راننده) وجود دارد و با استفاده از سایت اصلی هیوندا و کیا که مخصوص نمایندگان فروش است اپشن های خودرو و تاریخ و سال تولید و... را میتوان چک کرد.
متاسفانه چتد وقتی که فروشندگان خودروهای وارداتی ماشین ها را دستکاری میکنند( از لحاظ باز کردن اپشن های فابریک و اصلی و جایگزین کردن ان با نمونه تقلبی و ارزان چینی ،سعی دارند تا سود هنگفتی به جیب بزنند) که خوشبختانه میتوان با استفاده از کد VIN خودرو به فابریک و اصیل بودن اپشن ها، تعداد ایربگ ها و ... پی برد.
دوستان میتوانند با ایمیل زیر برای چک کردن vin ماشینشون قبل خرید در تماس باشند
و تمام اپشن های خودرو خود را با توضیحات دقیق و با تحلیل اپشن ها در یک فایل PDF دریافت کنند.
ایمیل:
keyvankh70@gmail.com

موفق باشید
رضا: 1393/11/113:20:29،
63
97
*********************
یه بنده خدایی خودرو وارداتی از نوع غیر شرکتی خریده بود به اسم 10 ایربگ داده بودن تو تصادف معلوم شد تک ایربگه نامردا ایربگ ها رو تو عمان باز کرده بودن در حالی که خودرو های شرکتی با گارانتی ( آسان موتور - اطلس خودرو - ایرتویا ) دستکاری نمیشن و خیالتون راحته
*********************
** ایستگاه دقت **: 1393/11/113:24:50،
53
63
خودرو وارداتی بدون گارانتی خریدش خیلی ریسکه
اینا که بنز نیستن خراب نشن تازه بنزم خراب میشه
به نظر شما اگه گیربکس گیر کرد یا موتور استارت نخورد اون دلال یا نمایشگاهی میگه عیب نداره پس بدید یدونه نوشو بهتون میدم ؟؟
اما شرکتی چون 5 سال گارانتی داره هر چی بشه باید رایگان درست کنند این برای من و امثال من که از دردسر میترسن خیلی خوبه
کاظم با تجربه : 1393/11/113:31:00،
47
55
ما که این همه داریم پول میدیم ! 10 تومن میدیم به شرکت هم 5 سال گارنتی داره هم میدونیم آپشن ماشین هامون فابریکه $$$ نگران نباشید موقع فروش هم راحت تر می خرن هم گرونتر .
پاسخ به دوست شما: 1393/11/113:34:47،
16
25
ضمن اینکه با نظر شما کاملا موافقم، تنها راه چاره نخریدن جنس بی کیفیت و گرونه چون وقتی هیچ نظارتی برای حفظ حقوق مصرف کننده نیست این تنها ابزار موجود باقیمونده هست.
خطری: 1393/11/114:04:53،
61
13
تنها خطرش پرداخت 20 تا 40 ملیون ارزانتر برای مشتری و خطر ورشکستگی رانتخواران شرکتی است!!!!!!!!!!!!!!!
هنری: 1393/11/214:23:07،
9
9
واای واای حسن خطرناکه
اره بزرگترین خطرش اینه که اقازاده ها پول تو جیبشون نمیره
چون دولت که ۲۰۰درصد گمرکیش رو میگیره میخوره
mehrdad: 1393/11/112:34:57،
72
13
متاسفانه وقتی نظارت نباشه همین هم میشه !
در تهران نمایشگاه داران بیش از حد کلاه بردارن وارد نباشی بهت میندازن
اگر نماینده رسمی تویوتا در ایران بود ارزششو داشت بگیری نه وارد کننده ای که اصلا تویوتا قبولش نداره!
در کل در خرید ماشین های وارداتی باید قبلش خوب تحقیق کرد
به نقل از دوستمون : 1393/11/113:25:25،
29
26
خودرو وارداتی بدون گارانتی خریدش خیلی ریسکه
اینا که بنز نیستن خراب نشن تازه بنزم خراب میشه
به نظر شما اگه گیربکس گیر کرد یا موتور استارت نخورد اون دلال یا نمایشگاهی میگه عیب نداره پس بدید یدونه نوشو بهتون میدم ؟؟
اما شرکتی چون 5 سال گارانتی داره هر چی بشه باید رایگان درست کنند این برای من و امثال من که از دردسر میترسن خیلی خوبه
وزیر: 1393/11/115:57:38،
29
9
همش دروغه
دوستم موهاوی داره هر بار برا تعویض روغن یا تعویض لنت میره هزار تا عیب میزارن که فلان چی باید عوض بشه و هی فاکتور الکی میزنن آخر سر هم اومدی روغن عوض کنی یدفه یه قبض 2ملیونی میدن دستت
ندیدم درآمدی حرومتر از اینا
فرزاد: 1393/11/116:03:04،
22
10
از نمایندگی هم بخری پولت رفته برای یکسال بعدش با هزار مکافات ماشین میدن بدون پلاک وباید 4 ماه هم علاف اون باشی خب خریدار بدبخت از دست شما جونورهای وارد کننده یا شرکتی ونمایندگی چکار کنه؟کاش مملکت ما اندازه یکصدم نوشته وشعارهاش قانون وعمل داشت
مهدی: 1393/11/112:48:32،
31
10
اینجا ایرانه این چیزا عادیه ......
mehdi: 1393/11/120:07:36،
13
6
شرک هزینه های گزاف بابت گارانتی میگیرند در صورتی اگر به سایت اصلی تویوتا مراجعه کنید میبینید اصلا در ایران نمایندگی نداره.پس خطر اصلی و زیان اصلی خرید اتومبیل از این به اصطلاح نمایندگی ها است! خودروی مثل تویوتا گارانتی نمیخواهد که آدم 15 درصد بیشتر براش پرداخت کنه.
ایرانی غیور: 1393/11/112:54:18،
13
48
ما به جز خودروهای ایرانی چیز دیگه ای سوار نمیشیم. خودروی خارجی تحربم باید گردد
احمق: 1393/11/121:40:37،
9
9
منم موافقم چون اصلا پولوشو ندارم میگم برشکست نشن...
وحید: 1393/11/113:06:42،
39
36
اینا همش حرف چرته.مردم دیگه شرکتی نمیخرن بخاطر اون.تازه هرچی ماشین معیوب هستش این شرکتیا وارد میکنند تا ارزون بگیرن و گرون بفروشن.هیچ خدماتی هم ارائه نمیدن.وارداتیا خیلی بهتر از شرکتیا هستند شک نکنید.
محمد: 1393/11/113:23:50،
33
43
خودرو وارداتی بدون گارانتی خریدش خیلی ریسکه
اینا که بنز نیستن خراب نشن تازه بنزم خراب میشه
به نظر شما اگه گیربکس گیر کرد یا موتور استارت نخورد اون دلال یا نمایشگاهی میگه عیب نداره پس بدید یدونه نوشو بهتون میدم ؟؟
اما شرکتی چون 5 سال گارانتی داره هر چی بشه باید رایگان درست کنند این برای من و امثال من که از دردسر میترسن خیلی خوبه
morteza: 1393/11/113:42:35،
30
14
من از آسان موتور ماشین خریدم اون آپشنی که گفتن کمتر داره. از بیرونم هم ماشین خریدم هم آپشنش درسته هم قیمتش
پاسخ به محمد: 1393/11/116:00:35،
17
11
آقا محمد توکه اینقد سنگ این شرکتیارو به سینه میزنی شاید اومدی به هر دلیل تبلیغ کنی.ماشینی که 5سال گارانتی داره مطمعن باش تا5سال هیچ مشکلی اساسی واسش پیش نمیاد.اون چیزی هم که جنابعالی فرمودید تو1000تا ماشین یدونه اتفاق میافته.پس بخاطر یه احتمال بصرفه نیست که 15تا20ملیون پول اضافه بدی.در مورد نماینگیهاهم عرض کنم که مثل ایرانخودرو و سایپا هستن که متخصص درست حسابی ندارن تازه وقتی هم مشکلی پیش بیاد به بهانه هایی ازت پول خواهند گرفت.الان بیرون واسه هیوندای و کیا و...مکانیکهایی هستند که چشم بسته این ماشینارو تعمیر میکنن قطعاتشونم تو چراغ برق موجود هست.اسپرتیچ2013 دارم وارداتی آپشنها فابریک. مونتاز خود کره. 95هزارتا کارکرده بدون یک ریال خرج.وارداتیها همگی مونتاز چین هستن.نه که چینی باشن فقط بدلیل مشکلات جابجایی ارز فعلا از چین میان.
واقعه بین: 1393/11/113:34:40،
33
12
ماشین چپی خارجی (نه چینی) صد شرف داره به آشغال حلبیهای داخلی
خوشخط : 1393/11/113:38:51،
38
60
اصلا چرا باید خودرو صفر کیلومتر بدون گارانتی وارد مملکت بشه.
به تو چه: 1393/11/114:05:23،
63
36
سلام
من: 1393/11/115:10:57،
59
23
من واقعا موندم برا چی به یه کلمه "سلام " منفی دادید؟ واقعا یه سریا تعادل روحی مناسبی ندارنااا
پرادو عشقم: 1393/11/116:35:29،
49
21
تو چکاره ای اگه راست میگی خودت ماشین گارانتی دار بیار
مهدی: 1393/11/113:55:04،
39
24
اولا خطراتی که ذکر شد یک درصدم اتفاق نمیفته چون شرکتهای تیونینگ خودرو تو دبی اینکارارو انجام میدن و به کارشونم واردن،ثانیا" تا جایی که من میدونم اگه شما بتونین از کشور های عربی ماشین وارد کنین خیلی خیلی مطمئن تره نمونش مثه بقیه جنسهای بازار عربیه شما بسته بندی موبایل و کیفیت لپ تاپ و بقیه اجناسشونو ببین و بدون که خیلی منصفتر از فروشنده های داخلی هستن .
جمال: 1393/11/114:11:52،
32
12
تمام این خطرات که فرمودید به سادگی و با چک کردن VIN code قابل پیشگیری است. برای توجیه انحصار واردات دنبال بهانه های بهتری باشید مثل طمع سیری ناپذیر بعضی آقایان.
-: 1393/11/114:13:20،
24
11
حالا چی شده همه نگران وارد کنندگان رسمی شدن؟!
جمال: 1393/11/114:19:12،
22
12
چرااز فاکتورهای کذایی نمایندگیها گزارش تهیه نمی کنید؟ قیمت خدماتی مثل تعویض روغن چند برابر بیرون هست. تازه گارانتی که شامل هیچی نمیشه به چه دردی میخوره؟ این خودروها همه از مبدا با گارنتی بیرون میاد و شامل همه جور خدمات رایگان هست ولی ما چون تحریم هستیم به ما خدمات نمیدن. در واقع ما پول گارانتی برادران گرامی رو می پردازیم که مفتش گرونه.
رضا: 1393/11/114:19:35،
36
15
بسياري از كامنت ها مشخصاً توسط افراد خاص با هدف بازاريابي براي نمايندگي تويوتا نوشته شده
با استناد به مدارك موجود در گمرك، شركت ايرتويا، انواع تويوتا رو از كشور تايلند ( نه ژاپن) به صورت بدون آپشن خريداري ميكنه، و بعد در ايران آپشن هاي غير فابريك كارخانه روي اتومبيل نصب ميكنه
اخيراً گمرك به لاستيك هاي تقلبي و نداشتن چراغ مه شكن عقب ( كه حتي در پرايد ضروري است).
از گمرك ايران ماشينهاي چيني به راحتي ترخيص ميشوند، وقتي اينا ترخيص نشدند به عمق فاجعه پي ببريد
مهدي: 1393/11/114:27:09،
10
15
شما نميخواد به فكر مردم باشيد
علی م: 1393/11/114:35:41،
31
18
من سال 2008 از نمایندگی شهرستان اطلس خودرو ، کیا اسپورتیج گرفتم ، بعد از چند ماه که ماشین رو تحویل گرفتم ، بعد از چند روز متوجه شدم که در راننده تصادفی هست و صافکاری کردن و به من تحویل دادن . وقتی اعتراض کردم گفتن دیگه سند خورده و شماره شده و امکان برگشت نیست . حتی وقتی با دفتر مرکزی هم تماس گرفتم طوری با من صحبت کردن که از من طلبکار هم شدن . وقتی خودروهای داخل نمایشگاه نمایندگی رو بیشتر بررسی کردم متوجه شدم اکثرشون خوردگی بدنه دارن . نمایندگی های انحصاری زیاد هم پاک نیستن . تمام این داستانها برای سرکیسه کردن مردم واسه گارانتی بی ارزششون هست که موقع استفاده هزار تا دلیل و بهونه برات میارن تا از زیرش در برن .
من: 1393/11/114:53:40،
18
8
چند روز پیش همین ایران جیب یه متنی گذاشته بود در مورد شرکت وارد کننده دکمه ای کردن استارت خودرو وپول تبلیغشم گرفته بود احیانا که خیلیم خوب بود دکمه ای کردن استارت تو اون خبر حالا این یکی شرکته بهشون پول داده دکمهای کردنه شده بد و خطرناک .عجب وضیه این مملکت
وارد کننده: 1393/11/114:57:09،
16
12
دوستان من خودم واردکننده خودرو هستم دقیقا ً این ماجرا های بالا می تواند در خودرو های وارداتی شرکتی هم صدق کند زیرا وارد کننده ی های شخصی توان ارتباط مستقیم با تولید کننده را ندارند و تنها نمایندگی های ایرانی توان ارتباط را دارند و از این امتیاز ها استفاده خواهند کرد ناگفته نماند برخی از وارد کننده های شخصی هم خودرو دست دوم را اینگونه وارد می کنند ولی درصد بسیار کمی از آنان

ایران جیب اخبار سفارشی نگذار
شاکی: 1393/11/115:44:06،
35
9
من یه کمری از کمپانی خریدم وبه.....خودم راضی شدم به قدری کارکنان بی ادب و طلبکاری داره که خود سازنده های اصلیش انقد پر ادعا وپررو نیستن. کاش میشد ماشینای ژاپنی با کارمندای خودش در ایران ارایه محصول میکردن نه با این اراذل بی ادب
Amirooo-ahwaz: 1393/11/116:09:39،
17
7
اخ که کفری میشم وقتی میگه ممکنه ماشینای غیر شرکتی تصادف سنگین داشته باشن!!!!اخه اگه مردم گلابی هم باشن تمام ایرادایی که میگی رو به راحتیه اب خوردن میشه پیدا کرد.
بهرام : 1393/11/116:13:58،
11
8
سلام
اين اخبار پيش خبرهايي است براي جلوگيري از ورود خودرو توسط افراد حقيقي ... و بازهم سيكل معيوب و پر از اجحاف نمايندگي هاي خاص و قيمت هاي فضايي برخي از انها ...
شاکی: 1393/11/116:14:47،
13
9
سایپا خودروهای سراتو و چنگان را نه پلاک میکند ونه سند میزند ومردم بدبخت سه /چهار ماه شده وسط دعوای دولت و سایپا بر سر هزینه خودروهای خارجی گرفتار شده اند و سایپا همچنان برای ماشین هایی که هنوز وارد نشده باز ثبت نام میکند وپول مردم بدبخت را به جیب می زند در صورتی که Z300 چهار ماه ماشینش در منزل است ولی پلاک وسند ندارد
علي: 1393/11/116:37:38،
19
8
اين شركتهايي كه الان خودشون رو نمايندگي رسمي معرفي مكنند ،ممكن است قبل از تحريم ها نمايندگي رسمي بوده باشند ولي پس از تحريم ،شركتهاي خودرو ساز تمامي تعملات ومعاملات خود را با اين شركتها وايران قطع كرده اند.(به علت ترس از ،از دست دادن بازار طلائي امريكا).لذا از اين نمايندگي ها چيزي جز اسم باقي نمانده است.انها هم به علت اينكه ديگر نمي توانند مستقيما از كره ماشين وارد كنند ،از دبي ماشين وارد مي كنند.(من اسمش رو دلالي مي گذارم نه نمايندگي).علت اينكه موقع خدمات پس از فروش وگارانتي هم طفره مي روند اينست كه درصورت خرابي ماشين بايد از جيب مبارك هزينه كنند.در صورتيكه اگر نمايندگي رسمي بودن كمپاني سازنده هزينه تعمير را به عهده مي گرفت.
محمد: 1393/11/117:25:13،
16
10
مشکل از اقتصاد ماست چرا نباید مثل کشورهای دیگه با قیمت رسمی اون عرضه بشه و انواع عوارض و گمرکی از مردم فلک زده اخذ میشه؟ و 8درصد ارزش افزوده که یکبار از وارد کننده میگیرن و یکبار هم شرکت فروشنده از مردم و واقعا" گناه ما چیست که باید ماشین 16 هزار دلاری رو تو ایران 120 میلیون بخریم؟ اونوقت میگن ایران مالیاتش کمه؟!!
علي: 1393/11/117:41:45،
17
10
اون موقع كه شركتهاي فرغون سازي وتابوت سازي متحرك وطني بايد درشون رو گل بگيرند.(به همين علت!!!!)
خریدار با گارانتی : 1393/11/118:15:06،
10
15
من که از از این حرف های ضد مردم شاخ در آوردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوب عقل میگه جنس با گارانتی بهتر از بدون گارانتی هستش دیگه
امیر: 1393/11/118:16:24،
15
9
ایران کشور خنده داری است! خنده تلخ
شهرام: 1393/11/118:20:05،
12
11
سال من که از ترس همین تقلب رفتم یه اپتیما از نمایندگی اطلس خودرو ثبت نام کردم حالا پناه برخدا ببینیم با چه آپشنی تحویل میده چونکه توی بازار خیلی تفاوت آپشن هست ولی نمایندگی همشون یه جور هست
رضا: 1393/11/118:49:10،
16
9
جناب بيطرف عزيز(خاص)
لازمه يه نكته ديگه رو عرض كنم تا شما به عنوان بيطرف قضاوت بفرماييد؛
مجموعه كرولا توقيفي در گمرك داراي لاستيك با برند كومهو است كه عبارت made in japan روي اون حك شده!!
با يك جستجوي ساده متوجه ميشويد كه برند كومهو اصلاً كارخانه اي در ژاپن ندارد.
تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل
شروين : 1393/11/119:58:41،
17
7
بنده توسان غير شركتي خريدم فول ، وراضي هستم و چند ميليون هم ارزانتر از شركتي ،اين شركت ها بد قول هستند و با پول شما تجارت مي كنند ،خودرو نو احتياجي به گارانتي نيم بند شركت ها ندارد ،بايد دقت كرد از وارد كننده مطمئن خريد كرد،شركتها نمايندگي واقعي خوروسازان معروف جهان در ايران نيستند و همانند واردكنندكان از بازار دوبي خريد مي كنند ،واردكردن يك خودرو از دوبي بيش از ١٥ روز وقت نمي خواهد ولي شركتها شش ماه و گاه بيشتر با پول شما رباخواري ميكننند
پیکانتو: 1393/11/120:57:05،
14
7
تنها خطرش اینکه سودی مفت تو جیب شرکتهایه سودجو نمیشه
چون گارانتی هم که میکنن کشکه
علی: 1393/11/121:07:05،
14
8
این مقاله چقدر برای نماینده تویوتا خرج داشته؟
دایه مهربان تر از مادر: 1393/11/121:53:49،
10
9
اره واقعا خطر داره .
اگه تصادف کنی با این خودرو های که دولت وارد نمیکنه .
100% زنده می مونی .
خطرش زیاده
:(
باید پراید بخری که تصادف کردی با کاردک جمعت کنن از کف اسفال که خطر نداشته باشه
پیام: 1393/11/123:06:43،
13
6
اصلا ایرتویا نماینده تویوتا نیست،خودش ماشینای وارداتی رو از بازار میخره 40 50 میلیون گرونتر میندازه به مردم.به تمام بانکها هم میلیاردی بدهکاره.
احسان: 1393/11/123:52:13،
6
7
مسلمان به سود منظقی و شرعی معتقد است و راضی. ولی اینها نمایندگیهای وارد کننده خودرو به سود منطقی راضی نیستند.و سودهای نجومی و حرام را دوست دارند.و البته حمایت هم میشوند. پس نمیتوانید به مردم بی پناه بگویید از دیگران نخرید و از نمایندگی ماشین بخری.!!!
راننده رافور: 1393/11/207:42:41،
14
5
این متن هیچی جز تبلیغ واسه شرکت ایرتویا نیست شک نکنید...
وحید: 1393/11/209:59:08،
7
5
ایران جیب ایر تویا چقدر سیبیلتو چرب کرده که این مطلب رو نوشتی همه اینا که گفتی مسخرست مثلا مگه راننده با 20 تا سرعت میخواد پارک کنه که سنسور عقب باعث تصادف بشه . حتی کروز کنترل که شما میگی اشغالترین مدلی که تو ایرانه انقدر ایمنی داره که دریچه گیر نکنه بعدم اینکه دریچه خودروهایی مثل تویوتا کلا برقی هست و امکان گیر ندارد و خیلی از موارد دیگر .
علي: 1393/11/210:04:41،
9
5
اين به اصطلاح نماينده هاي داخلي به هردري مي زنند كه از اين آشفته بازار جيباشون رو پر پول كنند.همين شركت ايرتويا توي بولتن وكاتالوگهاي تبليغاتي اش نوشته "مواظب نيش عقربها باشيد" وبعد توضيح داده از واردكننده هاي متفرقه ماشين نخريد.بعد يك چند وقت ديد نه بابا فروشش كم است!!!گفت خودروهائي كه وارد مي شود با دريافت وجه از صاحب خودرو وبا شرايط توسط اين شركت گارانتي ميشود.(كيفيت خدمات گارانتي شون هم كه اظهر من الشمس است.)احتمالا ديده بازم كارش نگرفته زده تو كاره ايران جيب(اين يكي رو ا... اعلم.)
مهدی: 1393/11/210:07:12،
6
10
این مطلب یه مطلب و هشدار کلی بود...چه ارتباط مستقیم و خاصی با محصولات تویوتا داشت؟
کاوه : 1393/11/212:25:38،
11
6
متن به سفارش شرکت ایرتویا
علی: 1395/2/1621:44:42،
18
19
سلام چرا بعضی از تویوتا ها پشتشان ارم GL و یا GLX ندارند فقط آرم کمری دارند و از کجا بفهمیم که GLX است یا GL لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر از شما.
رضا: 1395/9/211:23:27،
1
1
رضا
0

با سلام به دوستان
من هم در دام شرکت به اصطلاح معظم و پر زرق و برق داتیس خودرو گرفتار شدم و یک تویوتا کرولا ثبت نام کردم که در زمان تکمیل وجه دقیقا" با تغییر رفتار و عملکرد پرسنل شرکت و دروغ ها و وعده های واهی و بهانه های الکی و دروغین مواجه شدم!!!
کلا" سیستم این شرکت به گونه ایست که انقدر مشتری را سرگردان و خسته کنه تا به سود انصراف ناچیز 16% راضی بشه و با بدبختی سودشو پس بگیره!!!!
تمام این شرکتها ظاهر آراسته و مجلل و مردم فریبی دارن ؛ اما از تنها چیزی که خبری نیست عمل به تعهدات و تحویل خودرو می باشد!!!!
دوستان مراقب باشید تا در دام این شرکتها اسیر نشید!!!
به تازگی هم در سایت باما اقدام به پیش فروش تویوتا پریوس نموده!!!!!!

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل