کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تجمع سهامداران در تالار شیشه‌ای


کد خبر : ۹۵۱۰چهارشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵:۳۷۵۷۱۷ بازدید

سقوط پی در پی شاخص بورس در ماه‌های اخیر و عدم اعلام برنامه‌های عملیاتی و اجرایی شفاف از سوی دولت، باعث تجمع اعتراض آمیز سهامداران ...
تجمع سهامداران در تالار شیشه‌ایتجمع سهامداران در تالار شیشه‌ای

کاهش پی در پی شاخص کل بورس و افت‌های مکرر قیمت و سهام شرکت‌ها در ماه‌های اخیر که باعث شده است شاخص کل بورس به عنوان نماگر و دماسنج بورس به رقم 65 هزار واحد ریزش کند و موجی از نگرانی در بین سهامداران به‌وجود آورد و این امر باعث شده است که امروز برای دومین بار تعدادی از سهامداران معترض در بورس تهران تجمع کنند.

تعدادی از سرمایه گذاران و سهامداران بورسی و مالباختگان برای دومین بار در هفته های اخیر در تالار بورس واوراق بهادار تجمع کرده‌اند. این اقدام امروز چهارشنبه با آغاز معاملات و افت مجدد شاخص‌های بورسی در تالار شیشه ای اتفاق افتاد.

با آغاز معاملات امروز صف فروش برای بیشتر شرکت‌ها تشکیل و جو تالار معاملات با تشنج همراه شد تا اینکه در نهایت تعدادی از سهامداران تصمیم به تجمع در طبقه همکف تالار شیشه‌ای گرفتند. 

این سهامداران خواستار اعلام برنامه های روشن و شفاف از سوی مسئولان برای نجات بورس هستند.

با وجود اینکه دولت بارها اعلام کرده است که بازار سرمایه و بهبود شرایط آن از اهمیت و اولویت برخوردار است اما هنوز برنامه عملیاتی و اجرایی دقیقی از سوی دولتمردان و مسئولان بورس برای بهتر شدن شرایط اعلام نشده است. حتی تغییر رئیس کل سازمان بورس هم نتوانست به شرایط بورس کمک کند و افت‌ها همچنان ادامه‌دار شده است.

گفته می‌شود فعالان بازار سرمایه می‌خواهند نامه‌ای به رئیس جمهور بنویسند و مسایل را با وی در میان بگذارند تا مشکلات هرچه سریعتر رفع شوند.

همچنین ظاهرا قرار است که حسن قالیباف اصل مدیرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار با حضور در تالار شیشه‌ای به اعتراض سهامداران پاسخ دهد.

خبرنگار مهر قصد داشت با مسئولان ذی‌ربط نیز در این باره گفتگو داشته باشد ولی مسئولان یا در دسترس نبودند و یا از پاسخگویی به تلفن همراه خود خودداری کردند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها