کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انقلابی بزرگ در صنعت درب اتوماتیک ایران


کد خبر : ۹۴۶۴دوشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰:۱۱۶۶۱۸ بازدید

اخبار رسیده در زمینه صنعت درب های صنعتی حاکی از آن است که برخی از شرکت های اروپایی به سرعت در حال راه اندازی سایت ها و کارخانه های خود در شهرک های صنعتی چین هستند.
انقلابی بزرگ در صنعت درب اتوماتیک ایرانانقلابی بزرگ در صنعت درب اتوماتیک ایران

اخبار رسیده در زمینه صنعت درب های صنعتی حاکی از آن است که برخی از شرکت های اروپایی به سرعت در حال راه اندازی سایت ها و کارخانه های خود در شهرک های صنعتی چین هستند. آنها امیدوارند با بهره گیری از نیروی کاری ارزان و با اعمال سیستم مدیریت کیفیت خود محصولاتی با همان کیفیت ولی با قیمتی پایین ترتولید می کنند تا قادر باشند سهم بازار خود را حفظ کنند و هر روز ناچار به عقب نشینی از بازار نباشند. 

از طرفی مشتریان ایرانی بدون توجه به سیستم استانداردهای جهانی و کیفیت و قیمت محصول، صرفا به علت اینکه نام برند خارجی بر روی محصولات حک شده است، گرایش شدیدی به خرید درب های تولید شده در کشور چین دارند. همچنین روند این اتفاق به تدریج باعث خارج شدن ارز از کشور و ضعف تولید ملی می شود. 

شرکت آچیلان صنعت در زمینه طراحی، تولید و نصب و اجرای انواع درب ها شامل مدل‌های مختلف درب اتوماتیک شیشه‌ای و انواع کرکره ‌های هوشمند و برقی فعالیت خود را از سال 1385 شروع نموده و دارای سبک و نظر پیشگامانه ای می‌باشد. مسئله بسیار مهم این است که آچیلان صنعت این محصول را با برند اسپاد با حدود نصف قیمت مشابه چینی ولی با کیفیتی بالاتر از نمونه‌های اروپایی وارد بازار می‌کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها