کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چرا سکه میلیونی شد؟


کد خبر : ۹۴۰۸شنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴:۳۱۴۴۵۷ بازدید

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در تشریح دلایل نوسانات اخیر بازار طلا، گفت: نوسانات قیمت نفت، اعلام تصمیمات بانک مرکزی سوئیس و نرخ بیکاری آمریکا ...

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در تشریح دلایل نوسانات اخیر بازار طلا، گفت: نوسانات قیمت نفت، اعلام تصمیمات بانک مرکزی سوئیس و نرخ بیکاری آمریکا و کاهش قیمت دلار از مهمترین دلایل جهانی افزایش قیمت طلاست.

محمد کشتی آرای در خصوص چرایی افزایش قیمت طلا و سکه طی روزهای اخیر، اظهار داشت: قیمت طلای جهانی پنج‌شنبه هفته گذشته به دلیل تصمیم بانک مرکزی سوئیس برای کاهش نرخ بهره با رشد مواجه شد علاوه بر آن تصمیم گرفته شده که فرانک سوئیس از یورو جدا شود و این امر نیز بر بازار طلا تاثیر گذاشت.

وی همچنین اعلام نرخ بیکاری منفی در آمریکا و کاهش ارزش دلار را از دیگر دلایل رشد جهانی طلا اعلام کرد و افزود: نوسان قیمتی در بازارهای نفتی نیز در رشد قیمت جهانی طلا بی تاثیر نبوده و این امر نیز موجب افزایش قیمت ها شده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه مجموع دلایل مذکور موجب افزایش قیمت هر اونس طلا به بالاترین رقم خود در چهار ماهه گذشته شد، گفت: این امکان وجود دارد که قیمت ها در طول معاملات امروز تغییر کند هرچند هنوز معاملات در بازار طلا آغاز نشده است.

 نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و جدید یک میلیون و 16 هزار تومان، نیم سکه  508 هزار تومان، ربع سکه 273 هزار تومان، سکه یک گرمی 173 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیارنیز 103 هزار تومان است. نرخ هر اونس طلای جهانی هم اکنون 1281.3 دلار است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها